off road

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Lucas T
Contacteer:

off road

Bericht door Lucas T »

Hallo, ik ben nieuw op dit forum; Ik rij sinds 2 jaar 1200 gs (daarvoor r850r ook gedurende 2 jaar als opstapmotor gehad). Huidige Gs is een prachtige motor, ondertussen microbe goed te pakken (ca 30.000 km gs-plezier gehad). Doch geen enkele 'echte' off road ervaring. Zag onlangs op bmw-site enduro Park Hechlingen. Ziet er op eerste gezicht leerrijk uit voor een beginneling off road. Is Hechlingen aan te raden of zijn er gelijkaardige opleidingen in Belgie?

beste groeten.
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

wreed wel gekomen met uw moddervreter zonder modder.
regelmatig worden er off road trip georganiseerd.
op tijd en stond verschijnt het wel op het forum.
de GS rijders hebben ook nog eens een compleet appart forum.
nog veel plezier gewenst
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
danielGS

Bericht door danielGS »

Advic is pas terug van Hechlingen , neem eens kontakt op met hem

http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/profile ... ofile&u=96
toetindendroai

R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
advic

Bericht door advic »

.zz
Laatst gewijzigd door advic op 11 aug 2006, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
JohanGS

Bericht door JohanGS »

Ik heb op 4 Juli de cursus off road voor allroad gedaan in Tongeren en ben er heel tevereden van :wink:

Dit is de website:
http://www.motorbeheersing.com/
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid ;-)
SUYKIE

Bericht door SUYKIE »

advic schreef:Hoor ik daar iemand roepen ?

yep , net terug van weeral een niet te vergeten ervaring.