Mensen:
Even een update:
- de route is klaar. Nog even de gesprekken met het startpunt en het eindstation afronden en it`s a go! Fouragepunt halverwege is in Retranchement bij de Parlevinker! Bij een aantal onder jullie reeds bekend. Binnen nu en het einde van dit weekend moet het precieze vertrekpunt geregeld zijn.
- de route is een kleine 200 km. Hij is op tourances/Anakees goed te rijden, het is een echte GSrit geworden. Is de rit te lang dan hoor ik dat graag, ik kan nu nog wat aanpassen. Mensen die tot op heden twijfelden ivm de haalbaarheid (beautiful freak, RLen50), kom en doe mee, verbaas jezelf want het is echt goed te doen als het niet een hele week vantevoor geregend heeft. (en ik ben een professional dus neem het maar van me aan

)
- de route komt niet, ik herhaal niet, op GPS beschikbaar. De kans dat er misbruik van die route gemaakt zal worden is te groot en aangezien er een paar stukken tussenzitten waar motorrijders nu nog gedoogd worden maar die op de nominatie staan geheel bestemmingsverkeer/gesloten te worden kan ik me al te veel misbruik niet veroorloven. De roadbooks worden voor de rit beschikbaar gesteld en aan mensen zonder roadbook gewoon de tip mee te rijden met mensen met een roadbook. Grote km-verschillen zijn niet mogelijk want ik werk alleen met tussenstanden wat betekent dat je na elke aanwijzing moet nullen.
- er zitten behoorlijk blaasstukken in. Echter, waar ook maar wat bewoning is zou ik het op prijs stellen dat we aardig blijven voor mensch en dier en dus iets minder hard graag. Enfin, u bent allen volwassen genoeg daarvoor.
Moet een succes worden.