Hallo,
 Ik heb nu al verschillende motoren in mijn bezit maar heb ooit een bmw gs 1200 adventure van 2008 gehad en heb spijt van die verkoop.
 Nu was ik wel ni van plan mij terug een 1200 aan te schaffen maar liever een 1150.
 Dit omdat ik graag zelf nog wil doen aan de motor en de 1200 niet echt meer een doe het zelf motor is.
 Ik volg nu ook avondschool motortechnieken binnenkort en wil deze dan ook daar opknappen.
 Deze is van 2000 en heeft 91000km.
 De moto staat wel echt slecht deze heeft altijd buiten gestaan op de zeedijk en heeft serieus last van roest en de nodige aanslag.
 Ik zou eerst de motor willen rijden en dan weet ik wat slecht is en wat zeker moet verangen worden.
 Ik zou de gs volledig willen opmaken en reviseren.
 Zou er een rallye willen van maken van uitvoering.
 Als iemand nog tips heeft voor ik aan mijn avontuur begin.
 Sommige zeggen dat ik dit niet mag doen omdat die dat niet waard zijn maar ik vind van wel en heb ni veel gegeven dus mag al wa kosten maken tegen het niet echt interessant is.

Gs 1150 projectje
Moderator: GVN
Gs 1150 projectje
R90S '75/gillet estafette 500L '51/zundapp 517 '68/kreidler RS '68

Re: Gs 1150 projectje
http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... tje-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;

R90S '75/gillet estafette 500L '51/zundapp 517 '68/kreidler RS '68

- 
				Relax
Re: Gs 1150 projectje
Vraag ook eens op het Nl GS-Forum. Daar zitten enkele mensen die regelmatig eens een motor kopen en volledig opkuisen, zoals RJB. Die kan je zeker wat tips geven.

I respect your opinion. But I don't give shit.