het "schuifje" om de gps los te maken, schuift niet terug...weet iemand daar een oplossing voor?
Heb al enkele keren geluk gehad dat mijn GPS er uit viel en tussen het stuur en daschbord bleef steken.....
GPS houder R1200RT LC
Moderator: GVN
Re: GPS houder R1200RT LC
siliconen spray op de vergrendeling spuiten.
Groeten,
luc
Groeten,
luc
CB 900 Honda- VN 500 Kawasaki - FZ 600 Yamaha- R1150RTBMW- FZ1 Fazer Yamaha - K1200GT BMW - R1200RT 2012 - R1200RT/LC 2014- R1200GS/LC 2018
ne keer proberenluc.w schreef:siliconen spray op de vergrendeling spuiten.
Groeten,
luc
-
stropke
Terug gaan naar de dealer , je hebt toch garantie
Groeten uit Gent
Stropke
Groeten uit Gent
Stropke
Fun....is not a straight line
Hoi mannen,
ik had hetzelfde probleem en heb de houder eens uit elkaar gehaald, maar er valt niets aan te verbeteren, het is gewoon een maandag-ochtend-ontwerp...
Smeren is een tijdelijke (vuile) oplossing.
En vermits ik ook niet tevreden was met de hellingshoek waaronder de GPS gemonteerd zit (en waardoor ik bij fel zonlicht niets kon zien op het scherm ) heb ik een Hornig-GPS houder gemonteerd. Dit is een simpele ronde buis (stijl GS), misschien niet zo mooi, maar veel praktischer. De GPS staat hoger/dichterbij, je kan hem traploos naar wens onder elke hoek verstellen en het "schuifje" is nu ook goed bereikbaar en dus geen probleem meer.
Aan al degene die nog van plan zijn om een nieuwe RTLC te kopen zou ik afraden om de GPS-inbouw-optie te nemen, ze oogt mooi in de winkel, maar in praktijk heb je er niets aan.
Spijtig, maar het is zo. Testrijders bij BMW: Shame on you...
Allez, 't is maar mijn gedacht hé
Groeten, Dirk.
ik had hetzelfde probleem en heb de houder eens uit elkaar gehaald, maar er valt niets aan te verbeteren, het is gewoon een maandag-ochtend-ontwerp...
Smeren is een tijdelijke (vuile) oplossing.
En vermits ik ook niet tevreden was met de hellingshoek waaronder de GPS gemonteerd zit (en waardoor ik bij fel zonlicht niets kon zien op het scherm ) heb ik een Hornig-GPS houder gemonteerd. Dit is een simpele ronde buis (stijl GS), misschien niet zo mooi, maar veel praktischer. De GPS staat hoger/dichterbij, je kan hem traploos naar wens onder elke hoek verstellen en het "schuifje" is nu ook goed bereikbaar en dus geen probleem meer.
Aan al degene die nog van plan zijn om een nieuwe RTLC te kopen zou ik afraden om de GPS-inbouw-optie te nemen, ze oogt mooi in de winkel, maar in praktijk heb je er niets aan.
Spijtig, maar het is zo. Testrijders bij BMW: Shame on you...
Allez, 't is maar mijn gedacht hé
Groeten, Dirk.
"...Explore, Dream, Discover!"
-
incognito
Heb de goede raad van Dillen te laat gelezen.
Vrees dat er een alternatief moet geplaatst worden om iets te kunnen aflezen op het scherm .
I don't drive my bike for pushing up my status,but to get there.
heb de oplossing gevonden
uit elkaar halen en dan zie je waar het "wringt", daar bijschuren en opgelost
Lukt het niet, altijd welkom
uit elkaar halen en dan zie je waar het "wringt", daar bijschuren en opgelost
Lukt het niet, altijd welkom