Ik ben nieuw hier op het forum, dus mezelf even kort voorstellen: Ik ben Koen, 38 jaar uit Varsenare, en ik rij sedert een drietal maanden met een Ducati Monster 750. Ik heb een aantal jaar geen motorfiets gehad, wegens onze 4 kinderen. Maar het begon weer te kriebelen, vandaar de Ducati. Wat ik niet kon voorzien was dat mijn twee oudste zonen van 8 jaar dolgraag meerijden met de motorfiets. Aangezien de Duc niet echt veilig en comfortabel is voor een duozit, ben ik dus op zoek gegaan naar een meer tourgerichte motorfiets, zonder daarbij het sportieve uit het oog te verliezen. En zo viel m'n oog op de Bmw R1100S.
M'n Duc staat dus na drie maanden alweer te koop, (woensdag komt er iemand kijken / proefrijden, fingers crossed
Nu, deze R1100S staat te koop inclusief zijkoffers, maar ik wil er ook een topkoffer op. Ik heb al heel wat gezocht op het internet, en ook op dit forum, maar ik weet het nu nog altijd niet: kan ik de originele zijkofferset combineren met een givi topkoffer (de verkoper / handelaar wist het niet zeker), en welke onderdelen moet ik dan aanschaffen? Mocht iemand me hiermee kunnen helpen, of eventueel een foto tonen waar de combinatie duidelijk zichtbaar is, zou ik al heel gelukkig zijn
Vriendelijke groeten van een Bmw eigenaar in spé!
Koen Vools