Zwarte woud 5-daagse

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
daveman

Zwarte woud 5-daagse

Bericht door daveman »

Dag iedereen!

Binnen anderhalve week voor de eerste maal in 2014 er tussenuit... Een goed "opwarmertje": vijfdaagse trip naar het Zwarte Woud.

De routes ter plaatse heb ik min of meer al in elkaar geflanst. Een goede hulp was volgende website, waar er enkele routes gratis ter beschikking gesteld worden: http://www.road-concept.eu/schwarzwald-touren.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Aangezien we maar een beperkt aantal dagen weg zijn, had ik ook graag een wat leukere aanrij- en terugroute gehad. Is er iemand die een mooie aanrijroute liggen heeft en die met mij wil delen?

Alvast bedankt!
Groeten
David T.
aantzeetje

Re: Zwarte woud 5-daagse

Bericht door aantzeetje »

België is "groot" en het zwarte woud nog "groter". M.a.w. van waar in B tot waar in het Schwarzwald?
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
daveman

Bericht door daveman »

aantzeetje schreef:België is "groot" en het zwarte woud nog "groter". M.a.w. van waar in B tot waar in het Schwarzwald?
Inderdaad niet onbelangrijk... Ik ben van niet ver van u...

Oostende - Bad Peterstal
alfa

Bericht door alfa »

Wij rijden altijd snelweg (Kempen)tot in Wittlich en dan gewone wegen.
Tip )Met to break free kan je in 3 Hotels van Bären keten ( Oberhamersbach) voor 37 euro overnachten in HP/P
Dit hotel al verschillende keren gebruikt als overnachting naar Oostenrijk, in het weekend altijd optreden van één of andere billenkletsers :grin:
BMW R1100R zonder KFR
Plaats reactie