Iemand een goed adres ?
Groeten uit Gent
Stropke
Moderator: GVN
Kan ik alleen maar beamen.Koppel!! schreef:Stefan is een vakman, en motorrijder. Zit je sowieso goed![]()
Grtz, Philip!
Oeipatrick k100 schreef:Em mij geluufde nie of wa
Als jij ze ergens goedkoper vind hoor ik het graagDirk Pauwels schreef:Duur bandjes.....
Goedkoper kan altijd, de next kan je al vinden voor 212 per set in die maat, zonder verzending, maar dan moet je ze nog laten monteren en balanceren en dat doet een bandencentrale ook niet graag als ze er niets aan verdienen hé. (hoe zou je zelf zijn) Ik koop zelf ook liever bij mijn vaste bandencentrale. Ik heb zelf wel al een paar keer banden gelegd ('t was van moetes) en zonder een fatsoenlijk bandenmachine is dat miserie. De band krijg ik wel van de velg, daar zijn trukskes voor, maar monteren met bandenijzers is zweten zenne... gaat beter met 2 man. Kzou het niet aanraden.stropke schreef:Als jij ze ergens goedkoper vind hoor ik het graagDirk Pauwels schreef:Duur bandjes.....
Wel in de maten : 120 / 70 / 19 en 170 / 60 / 17 hé
Groeten uit Gent
Stropke
De insnijdingen van uw banden hebben volstrekt niks te zien met het feit of het een radiaal- of een diagonaalband is...alfa schreef: Rij maar eens met radiaal banden(insnijdingen lopen mee met rijrichting)met auto over tramsporen.![]()