Ik heb enkele weken geleden een SP 3 Deluxe aangekocht via het forum. Ik heb deze laten overkomen via de post en bij de ontvangst stelde ik vast dat cd 1 van de 2 cd' 's van Mapsourse version 5 European citynavigator ontbrak in het pakket. Na contactname met de verkoper bleek dat hij niet wist dat de cd ontbrak in het doosje. Hij heeft thuis nog gezocht maar de cd is spoorloos. Nu heb ik dus de gps nog altijd niet kunnen gebruiken en zou ik willen vragen of iemand mij hiermee zou kunnen helpen. Alreeds bedankt.
Zou er vervolgens mij iemand kunnen zeggen hou ik dit (tochwel zwaar) toestel het best monteer op mijn gs 1150.
Nicolas
Ontbreken van cd1 Mapsource
Moderator: GVN
Re: Ontbreken van cd1 Mapsource
als de verkoper alles nog op de pc heeft staan kan je dit kopieeren.
anders iemand zoeken die versie 5 nog heeft en zo een kopie verkrijgen
als je nog een kaartupdate hebt om nadien te instaleren zou je ook "basecamp" op de pc kunnen zetten en daarna updaten.
grtz
ferre
anders iemand zoeken die versie 5 nog heeft en zo een kopie verkrijgen
als je nog een kaartupdate hebt om nadien te instaleren zou je ook "basecamp" op de pc kunnen zetten en daarna updaten.
grtz
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
http://www.gawisp.com/perry/mapsource/" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar zul je alles vinden wat je nodig hebt.
Daar zul je alles vinden wat je nodig hebt.
Ik ben een alpinist.
Ik zie overal als een berg tegenop!
Ik zie overal als een berg tegenop!
Bedankt voor je toffe mail OBIWAN maar voor mij is de link die je mij gegeven hebt een beetje zoals Latijn. Hoe zou ik dan te werk moeten gaan en welke File moet ik dan gebruiken. Sorry maar ik en computers...