wordt weer een prachtige mix van kleine verlaten baantjes en vlammende stuurwegen.
wie niet komt mist weer een formidabele rit.
net weerbericht gezien en volgend weekend zou dik in orde zijn .
groetjes Jan en Yves
Moderator: GVN
Absoluut. Stuur een mailtje naar Jan (topicstarter) en hij laat je alles wat je nodig hebt weten.luc R80RT schreef:Hallo,
Ik ben nog geen lid van BMW MC, maar zou toch eens graag deelnemen aan deze toertocht om de sfeer van de club eens op te snuiven.
Is dit mogelijk? Indien ja, waar kan ik informatie vinden ivm de startplaats en -tijd en kenmerken van het parkoers?
PS Ik rijd al 30 jaar met de motor en actueel met een GS 1200.
Bedankt voor de reactie
Als ik vrijdag ook een goed rapport heb i.v.m. rijbewijs D én Vakbekwaamheid én Pro Data (dikken boterham om een 'gewoon' chauffeurke te worden hé), d.w.z. overal voor geslaagd ben, dan 'mag' ik ook meeZeppe schreef:Kruis je vingers dat ik morgen een goed rapport krijg van de cardioloog

Ik weet het nog niet zeker, niettegenstaande het fameus kriebelt. Hangt er wat vanaf hoe de werken aan het huis verlopen.WimLT schreef: Als ik vrijdag ook een goed rapport heb i.v.m. rijbewijs D én Vakbekwaamheid én Pro Data (dikken boterham om een 'gewoon' chauffeurke te worden hé), d.w.z. overal voor geslaagd ben, dan 'mag' ik ook meeAnders wordt het weer een weekendje studeren
![]()
Net omgezet naar TomTom en het ziet er idd weer een schooneke uit. Henegouwen: het vergeten motorparadijs ! Zoals ik ook kan zien, met momenten precies ook eentje voor de gaaaasgevers onder ons, zenne![]()
![]()

Merci, maar dat komt normaal gezien wel goeFrank K schreef:@ Wim, ik wil best wat bijscholing geven hoor.

EnZeppe schreef: Maar eerst morgen nog![]()
grt
Lid BMW MC Vlaanderen
Lid BMW MC Vlaanderen
Wild Cat schreef:Kan er spijtig genoeg ook nie bij zijn. Familiale verplichtingen!!![]()
Ga zaterdag wel een stuk van mijne rit verkennen, kwestie van het motorrijden nie te verleren!Zullen alvast goe weer hebben. Hoe lang we er over doen zal wel van mijne compagnon afhangen !!
![]()
Jan, Inge en Yves, veel succes en vooral veel volk zondag!!
Da's nog maar de twee rit die'k mis dit seizoen!!Zeppe schreef:Er is toch echt kwaad opzet in het spel![]()
als jij komt, kan ik niet en juist hetzelfde andersom![]()
zal dan maar zorgen dat ik aanwezig ben op uw rit zeker !
grt
Yep,Ik will u wel bijscholing geven in het rijden, ik rij normaal altijd zeer rustig.
Lid BMW MC Vlaanderen
Wild Cat schreef:Da's nog maar de twee rit die'k mis dit seizoen!!Zeppe schreef:Er is toch echt kwaad opzet in het spel![]()
als jij komt, kan ik niet en juist hetzelfde andersom![]()
zal dan maar zorgen dat ik aanwezig ben op uw rit zeker !
grt![]()
![]()
Da laatste is een goe gedacht!!! Voor iedereen trouwens! Maar ik ga op Jantje zijne post nu geen reclame maken voor mijne rit he!Alhoewel het in koeien van letters onder elke post van mij staat!
![]()
Jaja, steek het maar weeral op mij!Zeppe schreef:Geloof trouwens dat gij er voor iets tussen zat, ik was zo hard verschoten van de snelheid waar je me de laatste keer mee bent voorbijgevlogen dat mijnen tikker er van op hol is geslagen![]()