R1200RT extra mistlicht

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Aderon

R1200RT extra mistlicht

Bericht door Aderon »

Ik ben op zoek naar extra verlichting voor mijn R1200RT '11 en vond op de website van Wunderlich volgend setje:

Afbeelding

Voordeel van de plaatsing van extra verlichting thv de cilinders is dat je tijdens het filerijden veel beter opvalt, zonder storend te zijn voor de andere weggebruikers.

Is er iemand die ervaring heeft met dit setje? Op de website staat vermeld dat de kit beschikbaar is voor modellen tot 2009, maar zou dit ook op het nieuwe model RT kunnen gemonteerd worden? Heb Wunderlich een tijdje terug al gemaild om de info, maar nog geen antwoord gekregen...

Thx,
Toine
edargpu

Re: R1200RT extra mistlicht

Bericht door edargpu »

Dit is een identiek exemplaar weliswaar van Carpoint (artikelnr: 15.101.38 ) maar dan zonder die metalen behuizing.Kost iets rond de 22€
Afbeelding
Wil je der nog een kabelset bij, bestel je dit ( artikelnr: 15.101.29 )
Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Aderon

Bericht door Aderon »

Bedankt voor de tip, maar vooral de montageadapter interesseert mij aan de set. Moet je zelf niet beginnen knutselen om de lampen ergens te bevestigen...
kadee2

Bericht door kadee2 »

edargpu schreef:Dit is een identiek exemplaar weliswaar van Carpoint (artikelnr: 15.101.38 ) maar dan zonder die metalen behuizing.Kost iets rond de 22€
Afbeelding
Wil je der nog een kabelset bij, bestel je dit ( artikelnr: 15.101.29 )
Edargpu :wink:

Ik vrees dat ge snel een plastic druiperke gaat hebben als ge dat op die plaats monteert... :wink:

Groeten,

Dirk.
Liever wa kantjes aan, dan een hoek af...

R1150 gelände und strasse adv.

Afbeelding
Plaats reactie