Hey
Ik zoek een goed plaatsje waar ik het onderhoud van mijn funduro kan laten doen in streek van gent of ninove.
Heb op dit forum al goede dingen gelezen van leie motors gent. Ben al eens langs geweest in zottegem maar dat was duur.
Maar de commentaren daarover dateren van aantal jaren terug. Nog steeds content van die zaak ?
Ben nog student, dus denk aan de centjes.
groeten
bert
onderhoud
Moderator: GVN
-
nonkel moto
-
edargpu
Re: onderhoud
Denk jenonkel moto schreef:leie motors heeft al heel wat ervaring en is de minst dure
Edargpu
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
Iron Gonzo
ik heb nog niets gemerkt van zijn prijs aanpassingen.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Ben er ook pas geweest, 2 nieuwe voorvorkdempers in de K laten steken
100% tevreden, correcte prijs met correcte service, meer moet dat niet zijn.
PS: brood wordt ook als een iets duurder
100% tevreden, correcte prijs met correcte service, meer moet dat niet zijn.
PS: brood wordt ook als een iets duurder
Greetz & Long May You Run
Martinus (K100LT VIN 0170089) & member BMW Motorclub Vlaanderen

Martinus (K100LT VIN 0170089) & member BMW Motorclub Vlaanderen

-
Dirk Pauwels
Dat je niet te veel wil betalen voor je onderhoud begrijp ik best, maar bij de officiele dealers zit daar weinig verschil op, BMW gebruikt vaste tarieven, wat wel duur kan uitvallen is de speciallekes die buiten het voorgeschreven reguliere onderhoud vallen....
Indien je niet bij een BMW dealer gaat zal het mss iets goedkoper zijn, zolang je niets speciaal voorhebt
Al eens gedacht om het onderhoud zelf te doen? Is niet moeilijk, er staat al veel in het gewone instructieboekje, is nog altijd het goedkoopste....
Indien je niet bij een BMW dealer gaat zal het mss iets goedkoper zijn, zolang je niets speciaal voorhebt
Al eens gedacht om het onderhoud zelf te doen? Is niet moeilijk, er staat al veel in het gewone instructieboekje, is nog altijd het goedkoopste....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project