Offroad met een GS, goe bezig...

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

MOTOBLOG

Offroad met een GS, goe bezig...

Bericht door MOTOBLOG »

Koppel!!

Re: Offroad met een GS, goe bezig...

Bericht door Koppel!! »

YOO

Yep, tof filmke, deftig schoeisel op den brommer zal wel een rol spelen, maar nogmaals bewezen is 't wel degelijk 't manneke erop die beslist wat wel of niet kan met een brommer :razz:

Enneuh, heb met m'n 1200 wel is met TKC's op zand gereden, maar dit doe ik niet na, bijlange niet :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Nahoj

Bericht door Nahoj »

zelfs nog een weelyken erbij ;)
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA➡️ R80Gs
Stormrider

Bericht door Stormrider »

:shock: Ik zal maar blijven oefenen zeker ...

Grtz.
P.
dedjutoch

Bericht door dedjutoch »

Dju diene paljas kan wel rijen!
EEN DAG NIET GELACHEN, IS EEN DAG NIET GELEEFD!
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ge zult wel met een GSA moeten rijden om dit écht te appreciëren, veronderstel ik :-?

Heb motorcrossers al véél straffer toeren zien uithalen dan gewoon zo hard mogelijk rechtdoor :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
noek

Bericht door noek »

JA WATTE......(ik stop dus met moto rijden :mrgreen: )
En ik was er van overtuigd dat je met een GS - GSA,nooit" DEFTIG" kon offroad rijden.
Zal mijn Tenereke maar terug verkopen zeker....alhoewel dat gaat ook vlot ,maar zoals die gast....een grote portie lef en natuur talent.Chapeau!
Hoe zou Stefan Everts het er vanaf brengen.....misschien een vraag waard,kent iemand hem persoonlijk?
Onderwerp: waar ligt de grens bij een GS-GSA ?

Toch hou ik mijn gsa-ke voor het betere baan(bochten)werk, waarin hij o zo goed is. 8-)
De Yam.voor het gravel....maar dan veeel minder,want anders af en toe nen totter......en dan de ribbeke's he , nie ademen ,nie bewegen :cry:
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

trekt hem nog doodleuk effe een wheely tussendoor :drunken:

die kan stukske rijden en zou die dakar al mee gedaan hebben?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
bosuil1880

Bericht door bosuil1880 »

Das pas motorrijden :grin:
Mocht ik da ooit kunnen, al is het aan de helft van de snelheid met men gsa 8-)
zou ik al blij zijn
J
Contacteer:

Bericht door J »

Koppel!! schreef:
maar dit doe ik niet na, bijlange niet :wink:

Grtz, Philip!
dat zullen er niet te veel nadoen zeker!! Wheelie gezien :shock:
't vollek va Gùùk red ùùk........
animal

Bericht door animal »

dat zullen er niet te veel nadoen zeker!! Wheelie gezien :shock:
Denk je dat ??? Iedereen die regelmatig wat gaat crossen moet dat kunnen....mijne maat kon kilometers lang op z'n achterwiel rijden .....met een honda XL125 .....met 13 pk.......

nu ja, ik zou het nie kunnen zo'n wheelie, en eigenlijk ook mijne GS nie willen aandoen.....persoonlijk vind ik dat zware offroad-gedoe allemaal een beetje d'erover (dat slaat dus niet op dit filmpje hee want echt zwaar offroad is dit nie hee, geen zware putten, modder, heuvels) ....

een GS is niet gemaakt voor afbeulwerk..........en dan na een paar maand komen klagen dat de cardan het heeft begeven en de BMW's toch niet meer zijn wat ze geweest zijn....no thanks......die van mij mag bochtjes pakken zoveel hij wil en af en toe een stukje onverhard moet ook kunnen maar zwaar offroad laat ik aan anderen over.......
vasco66

Bericht door vasco66 »

zijn jullie soms gaston rahnier vergeten in parijs dakar :grin: :grin: :grin:
J
Contacteer:

Bericht door J »

vasco66 schreef:zijn jullie soms gaston rahnier vergeten in parijs dakar :grin: :grin: :grin:

ja dat is waar en zo zijn er duizenden he
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Geen duizenden misschien, maar die gasten konden toch nog nét iets meer dan deze pipo :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Relax

Bericht door Relax »

En wie zegt dat dat alles is wat ie kan?
I respect your opinion. But I don't give shit.
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO
WimLT schreef:Geen duizenden misschien, maar die gasten konden toch nog nét iets meer dan deze pipo :roll:
Wim, ff serieus, wat is jouw ervaring met zo'n motor op zanderige ondergrond?
Want iemand een pipo noemen, en mogelijk niet weten waarover 't gaat is makkelijk.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Relax schreef:En wie zegt dat dat alles is wat ie kan?
Dàt is de vraag natuurlijk. Ik veronderstel dat die gast (of pipo :-P ) best wel meer zal kunnen, maar dan is dit niet echt een slim gekozen stukje. Of het had aangevuld moeten worden met de rest van zijn kunnen. Weet niet of er nog meer filmpjes van die gast te vinden zijn ? Interesseert me ook niet echt. Alleen vind ik dit filmpje nou net wat te mager om hem al direct te gaan uitroepen tot sportheld van het jaar. Temeer daar Dakarrijders, motorcrossers en trialrijders serieus wat andere dingen in hun mars hebben met een motor al dan niet GS. Om dan toch al vol bewondering te staan voor wat hij hier toont, zal je zoals ik direct in mijn eerste post opmerkte, zélf wel met een GS(A) moeten rijden, zeker :-?

Maar aan al diegenen die graag steil achterover willen vallen van bewondering bij het zien van dit filmpje: laat u vooral gaan :wink:

@ Koppel : ik heb zelfs van u al straffer dingen gezien (verslag met foto's) tijdens uw reizen zoals over steile bergpaden met grote keien rijden, door sneeuw en ijzel enz ... om zo maar snel voor de vuist weg iets op te noemen. In mijn ogen allemaal straffer dan hard rechtdoor op redelijk harde ondergrond. Maar idd: wie ben ik, hé :wink:

Harald

Bericht door Harald »

WimLT schreef:.......: wie ben ik, hé :wink:
Een uit de kluiten gewassen kabouterke :lol:

Ik denk dat die kerel gewoon de weg toonde en een beetje ammusement ten toon geeft naar zijn volgelingen toe.
Niet meer niet minder.
En toevallig is er bij die volgers ééntje die filmt :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
J
Contacteer:

Bericht door J »

man man man, we zijn weer bezig ze. Op z'n echt Vlaams: mensen niet te veel te bestoefen, maar altijd zeggen dat het niets is of slechts 'gewoon', en onder hun kloten geven als het niet goed is.

zal nekeer tegendraads doen:

IK KAN GOED MET DE MOTO RIJDEN!!! HEEL GOED ZELFS!!! :grin:

J
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO
WimLT schreef:@ Koppel : ik heb zelfs van u al straffer dingen gezien (verslag met foto's) tijdens uw reizen zoals over steile bergpaden met grote keien rijden, door sneeuw en ijzel enz ... om zo maar snel voor de vuist weg iets op te noemen. In mijn ogen allemaal straffer dan hard rechtdoor op redelijk harde ondergrond. Maar idd: wie ben ik, hé :wink:
Jamaar, da's zo goed als altijd aan lage snelheid, en 't is net dat hetgeen ik straf vind in dit filmke, dat hij heel mooi z'n bochten rondt aan toch wel een hoge snelheid op een heel losse en zanderige ondergrond.
Ik vind gewoon de technische uitvoering van z'n licht driftwerk in de bochten mooi om zien, want dat verraadt redelijk veel kunnen, en nog veel meer lef. Als je dat met een lichte enduro doet kan je nog een herstelreactie doen mocht 't spel wat kispelen, als die 1200 niet perfect reageert hoe jij 'm instuurt aan die snelheid, dan eindig je gewoon naast die piste.

En misschein heb je gelijk, en kan ik 't ook, maar wie zegt dat ik 't durf? Ik ga m'n eigen fiets niet riskeren om 't is te proberen, mocht ik daarentegen een fiets krijgen van één of andere invoerder/organisator/whatever, dan zou ik waarschijnlijk ook wel is durven gaaaaaan :mrgreen: Maar nu dus niet :oops:

Soit, ik vond 't gewoon een tof filmke, no more, no less. Ik zal me is bezig houden met nog wat filmmateriaal van m'n laatste reis in een filmke te gieten, en te uploaden sie, wie weet :wink:

Grtz, Philip!

Philz picz are here!

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

J schreef:IK KAN GOED MET DE MOTO RIJDEN!!! HEEL GOED ZELFS!!! :grin:
Goed voor u ! Ik ben al blij dak recht blijf. Ik leef nog steeds bij mijn eigen slogan: je bent maar net zo goed als de laatste keer dat je op je bek ging :-P

Nahoj

Bericht door Nahoj »

WimLT schreef:
J schreef:IK KAN GOED MET DE MOTO RIJDEN!!! HEEL GOED ZELFS!!! :grin:
Goed voor u ! Ik ben al blij dak recht blijf. Ik leef nog steeds bij mijn eigen slogan: je bent maar net zo goed als de laatste keer dat je op je bek ging :-P
dan ben jij nog niet veel op je bek geweest, aangezien jij al uw tanden LAAT trekken!
sorry he mor ik kon het niet laten net voor ik op verlof vertrek
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA➡️ R80Gs
RBee

Bericht door RBee »

johanelsie schreef: dan ben jij nog niet veel op je bek geweest, aangezien jij al uw tanden LAAT trekken!
Enkel zijn wijsheidstanden. :-)
Zullen nu ongeveer op zijn denk ik. :lol:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Toch nog drie te gaan, hoor :mrgreen:
johanelsie schreef:dan ben jij nog niet veel op je bek geweest, aangezien jij al uw tanden LAAT trekken!
En het is idd al even geleden, maar dat kan héééél snel terug op nul staan :roll:
Laatst gewijzigd door WimLT op 25 jul 2010, 21:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Relax

Bericht door Relax »

Dan is je verstand weg al voor je tanden op zijn.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Plaats reactie