Vind het super hoe hij deze er echt laat uitzien.

Model is nog niet volledig af, maar wat hij doet is buiten gewoon vind ik.
http://forum.modelbrouwers.nl/phpBB2/vi ... hp?t=15917" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: GVN

Lid BMW MC Vlaanderen
 Lid BMW MC Vlaanderen 

nee da's gewoon modelbouw zoals het hoort...IRON GONZO schreef:
wat die kerel doet is echt maniakaal HOEDJE AF
 Mijn schoonbroer is ook zo'n "competitiebouwer", heeft geweldig knappe dingen staan waar gigantisch veel tijd ingestoken is. Maar dat zijn dan ook pareltjes om naar te kijken.
 Mijn schoonbroer is ook zo'n "competitiebouwer", heeft geweldig knappe dingen staan waar gigantisch veel tijd ingestoken is. Maar dat zijn dan ook pareltjes om naar te kijken. 

Lid BMW MC Vlaanderen
 Lid BMW MC Vlaanderen

Kijk hier ne keer ........... Gaston zal wel serieus moeten zwieren hebben om z'n been d'er over te krijgen.Joepie1958 schreef:Dat kan nooit Rahier zijn geweest op die tekening, die zou zo nooit zijn voet aan de grond hebben kunnen zetten
Jawel, kijk eens op de foto in het groothij moet zijn been er nog over zwieren.

Ik heb ook nog zo'n doos staan, als hij wil mag hij ze altijd 's in elkaar steken....ze ligt hier al jaren en het komt er maar niet van om ze te bouwen.door Frank K » 31/01/10 18:54
Motor is (spijtig genoeg zou ik zeggen) bijna af. Die gast heeft er echt een meesterwerkje van gemaakt.

: het is duizend keer leuker te (ver)bouwen dan ernaar te kijken. Dit neemt niet weg dat het indertijd een meesterwerk is!
 : het is duizend keer leuker te (ver)bouwen dan ernaar te kijken. Dit neemt niet weg dat het indertijd een meesterwerk is! , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
 , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL