shit....'tis weeral van dat !!!

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

one-one

shit....'tis weeral van dat !!!

Bericht door one-one »

Motorrijder komt om het leven op E40 in Zwijnaarde
Een 40-jarige motorrijder is om het leven gekomen toen hij op de verkeerswisselaar van de E40 in Zwijnaarde uit de bocht vloog. De man kwam tegen een verlichtingspaal terecht.

Uit de bocht
De motorrijder ging uit de bocht toen hij rond 13.30u ter hoogte van Zwijnaarde van op de E40 de E17 naar Antwerpen wilde nemen. Hij kwam tegen een verlichtingspaal terecht en was bewusteloos toen de hulpdiensten ter plaatse kwamen. Die probeerden hem nog te reanimeren, maar dat was tevergeefs.

Vertraagd verkeer
Volgens de Wegpolitie Oost-Vlaanderen komt het verkeer, dat door het ongeval gehinderd werd, momenteel terug op gang. Er is wel nog enige vertraging voor het verkeer dat van de kust richting Brussel gaat. (belga/vsv)

en

Motorrijder omgekomen bij ongeval op A12 in Zandvliet
Bij een verkeersongeval op de A12 richting Nederland ter hoogte van Zandvliet is een motorrijder om het leven gekomen. Dat meldt de federale politie. Over de identiteit van het slachtoffer is nog niets bekend.

De motorrijder overleed na een aanrijding met een auto rond 18 uur. De hulpdiensten probeerden hem nog te reanimeren, maar alle hulp kwam te laat. Door het ongeval was de A12 twee uur lang gedeeltelijk versperd. Ook werd de afrit Zandvliet afgesloten. De rijbaan is sinds 20 uur weer vrij, maar er staat nog steeds een file. (belga/gb)
28/02/09 20u51
ride with pride
one-one
gsa 1150
Koppel!!

Re: shit....'tis weeral van dat !!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Zie ook dit draadje: http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 22&t=23261

Maar 't is waar, heb 't er vandaag nog met een forumlid over gehad, 't jaarlijkse vallen van de bladeren is in de herfst, dat van de seizoensmotards is in de prille lente :cry:
En aangezien we dit jaar toch nog is een echte winter hebben meegemaakt vrees ik dat er heel veel zijn die maanden hebben stilgezeten, en zich nu niet meer kunnen bedwingen :-|

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
one-one

Bericht door one-one »

in feite zou er meer moeten gedaan worden opdat motorrijders, na een winterstop, gratis een beheers-en behendigheidscurcus moeten kunnen volgen. Niets verplichten maar vb de verzekeringsmaatschappijen verplichten om gratis opleidingen te laten geven.... we betalen toch al genoeg en ik denk op langere termijn dat zij er ook beter van worden als er minder ongevallen gebeuren.
Men zou vb kortingen kunnen invoeren voor mensen die opleidingen volgen en ik weet ook dat er altijd ongevallen zullen zijn en dat er altijd mensen zijn die gek zullen doen maar als men er zou kunnen voor zorgen dat er een tiental mensen minder het leven laten bij een motorongeval zou dit een "mission complete" zijn...niet?
En ik ben ook niet naief want jaarlijks bij de start van het seizoen hebben we een motoropleiding die gratis gegeven wordt en wat zien we...zij die het niet echt nodig hebben zijn altijd van de partij en de rest..... :-x
ride with pride
one-one
gsa 1150
De Jempy

Bericht door De Jempy »

one-one schreef:in feite zou er meer moeten gedaan worden opdat motorrijders, na een winterstop, gratis een beheers-en behendigheidscurcus moeten kunnen volgen. Niets verplichten maar vb de verzekeringsmaatschappijen verplichten om gratis opleidingen te laten geven.... we betalen toch al genoeg en ik denk op langere termijn dat zij er ook beter van worden als er minder ongevallen gebeuren.
Men zou vb kortingen kunnen invoeren voor mensen die opleidingen volgen en ik weet ook dat er altijd ongevallen zullen zijn en dat er altijd mensen zijn die gek zullen doen maar als men er zou kunnen voor zorgen dat er een tiental mensen minder het leven laten bij een motorongeval zou dit een "mission complete" zijn...niet?
En ik ben ook niet naief want jaarlijks bij de start van het seizoen hebben we een motoropleiding die gratis gegeven wordt en wat zien we...zij die het niet echt nodig hebben zijn altijd van de partij en de rest..... :-x

Heb me net ingeschreven om een basiscursus te volgen in Tongeren.
Is jammer genoeg niet gratis, maak 'k hoop dat het zeker de moeite zal zijn.
Heb er trouwens veel positieve reacties over opgevangen.
Maar... gratis???
Waar kan men daar voor terecht?
Bestaat dat echt, en is dat voor iedereen beschikbaar?
Afbeelding
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Koppel!! schreef:Maar 't is waar, heb 't er vandaag nog met een forumlid over gehad, 't jaarlijkse vallen van de bladeren is in de herfst, dat van de seizoensmotards is in de prille lente :cry:
En aangezien we dit jaar toch nog is een echte winter hebben meegemaakt vrees ik dat er heel veel zijn die maanden hebben stilgezeten, en zich nu niet meer kunnen bedwingen :-|
Volledig mee ens en ik denk niet dat je daar ooit iets aan zult kunnen veranderen. Waarom die mensen de eerste keer op de baan niet extra voorzichtig aandoen is mij een compleet raadsel.

Ik ben geen échte doorrijder, maar probeer toch minstens eens in de twee - drie weken een ritje te doen. Deze winterritjes zijn goed voor rijder en machine, maar naarmate het seizoen achter me ligt, doe ik ze steeds rustiger aan. Logisch. Niet voor sommigen blijkbaar en gisteren was natuurlijk weer een "hoogdag", hé :roll:

En ook direct allemaal met den duo achterop, viel mij gisteren erg op i.p.v. eerst eens alleen wat te rijden. Hopelijk volgen er in de toekomst weer geen stomme, verplichte maatregelen om te proberen dit fenomeen tegen te gaan, want dan is iedereen hier weer de klos van :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
TonTon

Bericht door TonTon »

De Jempy schreef: Maar... gratis???
Waar kan men daar voor terecht?
Bestaat dat echt, en is dat voor iedereen beschikbaar?
ik heb in de tijd een gratis opleiding (screening) gevolgd bij de MAG , die gaan als ik gisteren goed verstaan hebben een actie op touw zetten om in het voorjaar zoiets als een heropfrissing in het motorrijden geven....

de link naar de MAG : http://www.mag.be/dutch/modules.php?name=Screening

die doen trouwens heel veel voor de motorrrijders....
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

Heb gisteren ook weer ne keer een 200km gebold na een winterstop (buiten enkele ritten aurostrade)
Toch vorig jaar zo'n 20000 km gereden en volledig terug de draad moeten oppakken in de kleine bochtjes :-|

al bij al was het een aangename dag met perfect motorweer ,had wel wat spiegels tekort om te kijken of er weer geen racebanaan achter mij kwam :mrgreen:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
Joker

Bericht door Joker »

one-one schreef:in feite zou er meer moeten gedaan worden opdat motorrijders, na een winterstop, gratis een beheers-en behendigheidscurcus moeten kunnen volgen. Niets verplichten maar vb de verzekeringsmaatschappijen verplichten om gratis opleidingen te laten geven.... we betalen toch al genoeg en ik denk op langere termijn dat zij er ook beter van worden als er minder ongevallen gebeuren.
Goe bezig joeng!
Waarom altijd met de vinger wijzen naar een ander, die motorrijders zijn zelf verantwoordelijk.
Zoals je zelf zegt indien nodig best een cursus gaan volgen en waarom moet die dan gratis zijn?
Als het gratis kan is dat super, maar voor mij staat er op veiligheid geen prijs.
Niet vergeten dat je met opleidingscheques al goedkoper kan leren he of bij onze vriend van de VROM aan leuke prijzen een les kan volgen.
Doe het of doe het niet. Proberen bestaat niet!
Phaedrus

Bericht door Phaedrus »

Ik ben verre van voorstander om verplichte opleidingen en opfrissingscursussen te hebben, en of het zou helpen ...

Maar dit gaat zeker niet helpen tegen de 'eerste zonnige dag'-ongevallen.
Of ga je de motorrijders die nog geen opfrissing gevolgd hebben van de baan weren?

En het verplichte nummertje van MAG op het nieuws gisteravond, daar moet ik ook eens mee lachen.
Denk je echt dat zij na de winterstop eerst achtjes gaan draaien op het parkeerterrein?
Ik denk het niet!
Er zullen er wel zijn maar die zouden dat zonder de MAG ook doen.

En zoals in een ander draadje reeds gezegd, je zag dit van ver afkomen. Eerste zonnige dag, motor sinds lang buiten en gas geven.

Door dat ik doorrijder ben voel ik die behoefte niet meer bij de eerste zonnige dag maar geef ik gas wanneer het kan en niet omdat het per toeval eens beter weer is en ik losgelaten word.
Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
mecapuet

Bericht door mecapuet »

Ik ben ook doorrijder en rijd ook al van mijn....bla, bla, bla...Maar heb in de tijd spijtig genoeg geen proef moeten afleggen en mijn rijbewijs zo gekregen om op twee wielen te mogen rijden. Heb al langs de MAG gepasseerd en meerdere opleidingen gevolgd...en dan weet je pas of je verkeerde gewoontes aan gekweekt hebt.

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
KLT-SE

Bericht door KLT-SE »

Dit wekend veel motorrijders ( zeeland / grensstreek Belgie A12) tegen gekomen, eigenlijk geen abnormale dingen gezien.
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL
Afbeelding
RUSOR

Bericht door RUSOR »

KLT-SE schreef:Dit wekend veel motorrijders ( zeeland / grensstreek Belgie A12) tegen gekomen, eigenlijk geen abnormale dingen gezien.
Hoe???? ik ben daar toch geweest hoor :grin: :grin: :grin:

Nog een stukje aan onze rit gewerkt van weekend 8-)

GRTS Danny
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

Phaedrus schreef:Ik ben verre van voorstander om verplichte opleidingen en opfrissingscursussen te hebben, en of het zou helpen ...

Maar dit gaat zeker niet helpen tegen de 'eerste zonnige dag'-ongevallen.
Of ga je de motorrijders die nog geen opfrissing gevolgd hebben van de baan weren?
klopt, ga je de cursussen verplichten in febr dan sneeuwt het mss en komt er niemand opdagen, organiseer je ze in April, zijn de eerste zonnige dagen mss al gepasseerd samen met enkele motards helaas. Het is een goed idee maar of het haalbaar is?
Phaedrus schreef: En zoals in een ander draadje reeds gezegd, je zag dit van ver afkomen. Eerste zonnige dag, motor sinds lang buiten en gas geven.
Is al jaren zo, 't valt de laatste jaren misschien meer op omdat er meer motards zijn en omdat het verkeer drukker is?

Valt mij trouwens ook op als ik zo eens rondkijken en rondhoor, dat er opvallend veel motoren in technisch slechte staat zijn...bv bandenspanning te laag(makkelijk door iedereen zelf te controleren), remolie al in 4 jaar niet vervangen, lekkende voorvorken en dempers etc....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
LOMAX

Bericht door LOMAX »

Het klopt wel dat bandendruk na de winterstop meestal niet veel meer voorstelt, zeker als de motor maanden heeft stilgestaan. En hier of daar zal er wel eens een slechte vorkpoot of achterdemper tussenzitten. Maar of dat de oorzaak is van de motorongevallen, en vooral de lentekriebelongevallen? Ik zie toch niet zo vaak een dodelijk ongeval met motoren die van huis uit al geen wegligging, slechte remmen of flutbanden hebben.
Zonder iemand te willen kwetsen, zeker de nabestaanden niet, maar zit er geen lijn in het type motor, motorrijder en omstandigheden waarin de meest griezelige ongevallen gebeuren? Mij valt het op dat het type snelheidsmotor of motor met sportieve zit eerst aan de beurt is. Vaak zie ik ook dat er een duozitter in het verhaal zit, wat toch wel heel andere en extra vaardigheden vereist van de rijder. Zeker op zo'n buikschuiver, die eigenlijk ontworpen is om alleen over een afgesloten circuit te racen. Ook steeds weerkerend is het verhaal van twee motoren, wat mij doet denken aan overmoedigheid, sprintjes en verlies van aandacht voor het andere verkeer.
Ik schrijf dit allemaal zonder te willen veralgemenen, het valt mij gewoon op. Dat is dan ook de reden waarom ik, in samenspraak met mijn vrouw, onze zoon niet meer achterop de motor meeneem, hoe fijn we dit ook vinden. In kritieke situaties merkte ik zelf de beperking, ook al was ik meer dan voorzichtig en bewust van de kwetsbaarheid van de motorrijder in het verkeer. Vaak zie je ook dat de duo er erger aan toe is dan de rijder zelf. Ik heb mezelf ook de laatste jaren steeds tragere en minder sportieve machines gekocht, en mijn laatste heeft zelfs geen plaats voor een duo.
Ik rij ook nog elke meter met de wetenschap dat er niet veel moet gebeuren om mij levenslang in een rolstoel te zetten, zonder daarom bang te zijn. Wegdromen of aan andere dingen denken dan motorrijden is er zelden bij. En de schuld bij de automobilisten leggen, daarvoor rij ik zelf te vaak met de wagen. Zo'n motor is inderdaad ontzettend snel, maar moet ik daar als autogebruiker constant voor op de uitkijk liggen? Ik vloek nog steeds als zo'n klungelaar tegen 130 tussen een 80 per uur rijdende 'file' doorflitst, zeker in het begin van het motorseizoen. Je verwacht dan inderdaad nog geen filteraars. Terwijl ik zelf maar al te vaak tussen de rijvakken door naar voren pruttel.
Nu zelf nog leren om wat zichtbaarder te zijn, ik rij meestal in het donker of door de ochtendmist, zonder fluo hesje of extra reflectoren. Met een zwart vest en een zwarte motor. Ik probeer dan ook iets sneller te rijden dan de vrachtwagens, gewoon om niet vermorzeld te worden.
Ach, het blijft gewoon ontzettend erg, elk verkeersslachtoffer, maar vaak zijn we er zelf aansprakelijk voor. Motorrijden is gewoon minder veilig, punt. Misschien deels juist daarom dat het zo lekker voelt, die constante adrenalineprikkel.
Hou het safe.
dirkske

Bericht door dirkske »

Arnold schreef:ik heb in de tijd een gratis opleiding (screening) gevolgd bij de MAG , die gaan als ik gisteren goed verstaan hebben een actie op touw zetten om in het voorjaar zoiets als een heropfrissing in het motorrijden geven....

de link naar de MAG : http://www.mag.be/dutch/modules.php?name=Screening

die doen trouwens heel veel voor de motorrrijders....
En voor henzelf nog meer.

Wordt het ook eens geen hoog tijd dat men eens een cursus inricht van hoe rijd ik als wielertourist met een fiets?
Blijkbaar zijn er daar ook velen bij die dat zelfs niet weten, laat staan met hun speciale fiets.
Laatst gewijzigd door dirkske op 02 mar 2009, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
dirkske

Bericht door dirkske »

LOMAX schreef: ...........Maar of dat de oorzaak is van de motorongevallen, en vooral de lentekriebelongevallen? Ik zie toch niet zo vaak een dodelijk ongeval met motoren die van huis uit al geen wegligging, slechte remmen of flutbanden hebben..........
Volledig akkoord met je zienswijze.
Er zijn ook een heleboel slecht onderhouden wegen, wagens, fietsen .... voetgangers.
SBK_Mario

Bericht door SBK_Mario »

@RUSOR

RUSOR schreef:
KLT-SE schreef:Dit wekend veel motorrijders ( zeeland / grensstreek Belgie A12) tegen gekomen, eigenlijk geen abnormale dingen gezien.

Hoe???? ik ben daar toch geweest hoor :grin: :grin: :grin:

Nog een stukje aan onze rit gewerkt van weekend 8-)

GRTS Danny

tja als je er veel komt dan is dat op den duur normaal ook al is da abnormaal en wanneer je er niet meer komt dan is da abnormaal dus eigenlijk is alles op den duur normaal!!!!!!!

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

GRTZ Mario.
jupke

Bericht door jupke »

Gisteren voor het eerst dit jaar een ritje van 300km gedaan.
ik ben geen zelfmoordpiloten tegen gekomen.
eergisteren echter toen ik even rond de kerk aan het bollen was, was er een of andere idioot die op de afrit van de autosnelweg het knietje tegen de grond wou krijgen.
volledig geschift!!!de temperatuur van het asfalt is juist boven het vriespunt.
En dan te denken dat wij 4maanden hebben stilgezeten ( de meeste van ons toch).
Ook de handigheid, de feeling, de reflexen verminderen na 4maanden stilstand.
mij niet gelaten, ze doen maar
ik rij mijn tempo en de rest trekt zijne plan.
maar ze moeten achteraf niet komen janken.
aan iedereen veel veilige kilometers toegewenst.
groeten rob.
broem..broem..GAAAAZ
KLT-SE

Bericht door KLT-SE »

RUSOR schreef: Hoe???? ik ben daar toch geweest hoor :grin: :grin: :grin: Nog een stukje aan onze rit gewerkt van weekend 8-)
GRTS Danny
Hey Danny,
ik ben wel in de buurt geweest zondag, ik kwam wel motoren tegen, geen rode baron of grijze gravin!!
wel een oude grijze K. zie http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... start=1850
Toevallig in mijn buurt geweest? Dan had ik je wel verwacht!
Groeten
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL
Afbeelding
adjuvo

Bericht door adjuvo »

De dag dat je kan hard maken dat dergelijke initiatieven lonen , stuur je me gelijk een PB en we vliegen er in , ik zit namelijk nog met 2 generaties die in mijn voetsporen wensen te treden ... en ik zou hen ook graag minstens zo oud zien worden als ikzelf.

Het probleem zal echter zijn dat dit onderbouwen met harde cijfers en desnoods getuigenissen niet eenvoudig zal zijn .

But ... Never Give Up !
one-one

Bericht door one-one »

Goe bezig joeng!

begrijp je niet goed!!!
Waarom altijd met de vinger wijzen naar een ander, die motorrijders zijn zelf verantwoordelijk.
Ik vind het nogal kras dat jij de schuld enkel en alleen op de rug van de motorrijders durft te schuiven...maar....als je de nodige opleiding of opwarmertjes krijgt kan je een ongeval(door de schuld van een ander of jezelf) misschien vermijden door tijdig te anticiperen

Zoals je zelf zegt indien nodig best een cursus gaan volgen en waarom moet die dan gratis zijn?
Ja maar niet iedereen zit er zo warmpjes in dat ze al dat geld kunnen uitgeven en waarom zou het niet gratis mogen zijn....weet dat iemand die dat geld niet kan uitgeven voor opleidingen misschien wel een ongeval met jou zou kunnen veroorzaken als hij of zij vb de bocht te wijd neemt ...en by the way het leven is toch al duur genoeg zeker en de verzekeringen niet goedkoop
Als het gratis kan is dat super, maar voor mij staat er op veiligheid geen prijs.Inderdaad maar je moet het kunnen betalen
Niet vergeten dat je met opleidingscheques al goedkoper kan leren he of bij onze vriend van de VROM aan leuke prijzen een les kan volgen.[/quote]
Daar heb je een punt maar het kan altijd beter....de opleidingscheques waren een eerste stap en misschien kan de de gratis opleiding de volgende zijn ..zou toch tof zijn.... VEILIGHEID ZONDER PRIJSKAARTJE of een heeeeeeeeeeel kleintje zoals hieronder vb...[/color]

in mei zal er meer dan waarschijnlijk in Chevetogne een dag door gaan met als titel "Journée de sécurisation du motard" met rit van 150 km, behendigheidstest, bezoek pompiers met eerste hulp, remtest op vliegplein, simulatierit met honda, bochtentechniek, quiz mbt rijbewijs etc etc..en er gaat nog 5 euro van de inschrijving gaat naar ouders van kinderen die het slachtoffer werden van ongevallen ...
ik ken de prijs nog niet maar deze zal heeeeeeeeeel laag zijn.
Laatst gewijzigd door one-one op 03 mar 2009, 08:27, 1 keer totaal gewijzigd.
ride with pride
one-one
gsa 1150
adjuvo

Bericht door adjuvo »

one-one schreef:
in mei zal er meer dan waarschijnlijk in Chevetogne een dag door gaan met als titel "Journée de sécurisation du motard" met rit van 150 km, behendigheidstest, bezoek pompiers met eerste hulp, remtest op vliegplein, simulatierit met honda, bochtentechniek, quiz mbt rijbewijs etc etc..en er gaat nog 5 euro van de inschrijving gaat naar ouders van kinderen die het slachtoffer werden van ongevallen ...
ik ken de prijs nog niet maar deze zal heeeeeeeeeel laag zijn.
Datum ligt reeds vast :

Beveiliging van de Motorrijders 24 mei 2008

Bewustmaking, verkeerveiligheid, hoffelijkheid

Op 24 mei 2008 zullen de Algemene coördinatie- en steundirectie van de federale politie en de zeven locale politiezones van het gerechtelijke arrondissement DINANT in samenwerking met de Franse Gendarmerie en verschillende partners, waaronder de Gouverneur van de Provincie NAMEN, een themadag organiseren om de veiligheid van de motorrijders te bevorderen.
Twee verschillende motorritten zullen voorgesteld worden, met het Provinciaal Domein Chevetogne enerzijds, en Couvin-Champagnat anderzijds als vertrekpunten.

De piloten zullen echter tijdens de tocht op de verschillende locaties informatie en raad kunnen krijgen op het gebied van :

Rijvaardigheid
EHBO
Uitrusting
Enz.

Programma

Met een roadbook zullen de deelnemers het zuiden van de provincie Namen langsheen de schilderachtige wegen van het arrondissement verkennen.

Er is ook op Frans grondgebied een trefpunt voorzien, namelijk op de Place Mehul te Givet.

Het unieke aan dit evenement bestaat erin dat aan de motorrijders de gelegenheid zal geboden worden om contacten te leggen met professionelen (burgerlijke, politionele, en brandweerlui).

De piloten zullen tijdens de tocht op de verschillende locaties informatie en raad kunnen krijgen op het gebied van rijvaardigheid, EHBO en uitrusting, enz.

Inschrijven kan op de vertrekpunten van 9 uur tot 11 uur.

Om te kunnen deelnemen aan het evenement, zullen de piloten een « VEILIGHEIDSCHARTER » moeten ondertekenen, en zich zodoende ertoe verbinden om de wegcode na te leven en een voertuig te gebruiken, dat voldoet aan de eisen van de toepasselijke wetgeving, enz.

De deelname bedraagt 5 € per ploeg.
Dit bedrag omvat de inschrijving, het roadbook (met mogelijkheid om de reisweg te downloaden indien in het bezit van een TRIPY), de badge die op een voor de organisatoren zichtbare plaats zal moeten aangebracht worden.

De opbrengst van die dag zal volledig overgemaakt worden aan een caritatieve instelling die na het evenement zal bepaald worden.

Bron : http://translate.google.be/translate?hl ... _qdr%3Dall

Allen daarheen ! :bigsmurf:
Laatst gewijzigd door adjuvo op 03 mar 2009, 20:56, 4 keer totaal gewijzigd.
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

En 'k gaan 't geen twee keer zeggen... :-|

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
one-one

Bericht door one-one »

Voilà ze en dit in samenwerking met de Blue Knights....

It doesn't matter what you ride but that you ride ..
Laatst gewijzigd door one-one op 03 mar 2009, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
ride with pride
one-one
gsa 1150
TonTon

Bericht door TonTon »

ben ik nu zo vroeg al zo dronken dat ik alles 2 keer lees ? :mrgreen: :wink:
Plaats reactie