C Change
Moderator: GVN
C Change
Iemand ervaring met de nieuwe membraan technologie C Change ? Zou - naar verluidt - beter zijn dan Goretex en wordt reeds door BMW in een aantal pakken verwerkt. Deze schijnt zelfs stilletjes aan Goretex te verlaten tvv dit nieuw spul.
GS 1200 - Go with the flow

-
props-n-blades
Re: C Change
Ik heb nog geen ervaring met de C-change, maar heb de C-change jas van Richa wel eens aan gehad. Volgens Richa zijn zij en BMW de enige verdelers van het C-change materiaal. Richa is wel een stuk goedkoper dan BMW (what else is new...). Zeker de moeite om eens te proberen. Een volledig C-change pak bij Richa kost +/- 800 Euro. Ik heb nog maar sinds een jaar een nieuw pak, anders was ik zeker voor de C-change van Richa gegaan!
XR600R-'87, CB360T-'76, VF750C-'83, CMX450-'90, VF750F-'83, R1150GS-'03, R1200GS-'05 (RIP), R1200GS-'05, R1200GSA -'07
-
Iron Gonzo
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
wel ik heb sedert november een c-change van Richa en ik moet zeggen dat ik er super tevreden van ben ik heb er deze winter door weer en wind mee gereden, en alleen maar positief, binnenkort ga ik mij ook de broek aanschaffen( deze was nog niet beschikbaar in november).
perfect water en wind dicht, de "voering" kan mooi als aparte jas gedragen worden alles sluit mooi aan.
het water word al direkt door de buitenlaag afgestoten zodat de jas na een stevige regenrit in korte tijd droog is en je minder afkoelt.
sinds ik met deze jas rij haal ik mijn regenpak niet meer uit.
Nu nog testen bij zomertemperaturen maar ik denk dat dit zal meevallen, zonder binnenjas is hij lekker licht om te dragen.
groeten
perfect water en wind dicht, de "voering" kan mooi als aparte jas gedragen worden alles sluit mooi aan.