Van mijn 16 jaar tot 18 jaar heb ik wat gespaard om mijzelf een bmw moto te kopen en deze ook op te zetten. Al bij al bleek snel dat dit mij veeel meer geld ging kosten dan ik had voorzien, dan heb ik nog eens de pech gehad dat ik een nieuwe auto moest kopen wegens vandalisme (auto in brand gestoken) dus vandaar het even uitblijven van nieuwe vorderingen.
Mijn aankoop was een bastaard bmw, een originele boxer verpesten door hem op te zetten zou ik simpelweg te spijtig vinden + ik weet dat deze een revisie had gekregen 2 jaar voordien.
Voor;

Momenteel;

Dus ik heb niet lang getwijfeld. Ik ben begonnen met het demonteren tot op het kader.
In tussentijd de onderdelen die moesten in het groen komen Binnen gedaan bij de garage om te lakken eveneens de nodige kuipjes gekocht om de caferacerlook tot zijn recht te laten komen;

Het 1e probleem die ik had, de fourch was niet origineel (steviger model) dus hier een standaard spaakwiel in doen passen was onbegonnen werk. Afmetingen opgenomen en gezocht naar alternatieven. Het enige wiel die ik kon krijgen was niet te vinden 2e hands dus maar een nieuw wieltje gekocht, dit was een grote streep door mijn rekening.

Nog wat spulletjes gekocht voor de eindafwerking;
Nieuw uitlaatcircuit;

Verstelbare clipons