kalender 2009
Moderator: GVN
- 
				Iron Gonzo

kalender 2009
blijkbaar is er interesse in een kalender van 2009
door omstandigheden wordt dit een moeilijke bevalling.
iedereen weet dat dit om een prive initiatief gaat van forum deelnemers.
om een kalender te maken kruipt er veel tijd in en selectie van foto's is moeilijk zonder foto's.
om de prijs te drukken moeten we dus een zeer grote oplage hebben. +200
tevens zal er ook eerst moeten betaald worden vooralleer de productie start!!
dus gezocht:
iemand die wil meewerken aan de kalender.
= verzamelen van de foto's
= lay out
= financien
enz....
bij interesse contacteer KLT-SE hij zal dan uitleg verschaffen.
zodanig er een mooi team ontstaat en de werken kunnen beginnen.

door omstandigheden wordt dit een moeilijke bevalling.
iedereen weet dat dit om een prive initiatief gaat van forum deelnemers.
om een kalender te maken kruipt er veel tijd in en selectie van foto's is moeilijk zonder foto's.
om de prijs te drukken moeten we dus een zeer grote oplage hebben. +200
tevens zal er ook eerst moeten betaald worden vooralleer de productie start!!
dus gezocht:
iemand die wil meewerken aan de kalender.
= verzamelen van de foto's
= lay out
= financien
enz....
bij interesse contacteer KLT-SE hij zal dan uitleg verschaffen.
zodanig er een mooi team ontstaat en de werken kunnen beginnen.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit

TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
- 
				bougimain
 - Contacteer:

Re: kalender 2009
Indien er een kalender 2009 komt mag je er mij al 4 wegleggen
Allee nu nog 196 stuks en we beginnen eraan

Bougimain

Allee nu nog 196 stuks en we beginnen eraan
Bougimain
't Ja, mijn standpunt is bekend, hé: alléén als ik er de clubactiviteiten op kan noteren  

Tot spijt van ieder ander, veel kunstzinniger ontwerp, vind ik dat een kalender ook nog altijd nuttig moet zijn

Tot spijt van ieder ander, veel kunstzinniger ontwerp, vind ik dat een kalender ook nog altijd nuttig moet zijn
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

kwestie van het vereiste aantal te bereiken, zou ik voorstellen dat er iemand is die daarvoor morgen op het feest reclame maakt, met eventuele directe betaling enz...
met de meer dan 500 man die daar verwacht worden, lijkt mij dat as good a place to start with.

met de meer dan 500 man die daar verwacht worden, lijkt mij dat as good a place to start with.
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL

Lid BMW MC VL
Ja, daar wordt rekening mee gehouden, maar ruimte om te schrijven kleiner, i.v.m. meerdere foto's per maand. Het zou een combinatie van de tour- en de forumkalender van 2008 kunnen zijn?WimLT schreef:alléén als ik er de clubactiviteiten op kan noteren![]()
					Laatst gewijzigd door KLT-SE op 14 nov 2008, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.

2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

YOO
Ik neem er al zeker twee, enneuh, praktisch, daarvoor bestaat de kalender van den Blokker ofzo

Op de Mona Lisa gade toch ook uw afspraken niet noteren met dikke stift ofwa?
Als 't moet, om aan foto's te geraken, wil ik wel is proberen om een soort van fotoshoot te doen, m'n fototoestel kan 't best aan, de vraag is of ik 't wel kan

Wel zien dat 't niet enkel en alleen GS'ne zijn, dat deze fotogeniek is algemeen geweten, maar de andere modellen mogen ook aan bod komen.
Soit, ik hoor 't wel, we gaan wel niet veel tijd meer moeten verliezen, of 't wordt ne kalender voor 2010.
Grtz, Philip!

Ik neem er al zeker twee, enneuh, praktisch, daarvoor bestaat de kalender van den Blokker ofzo
Op de Mona Lisa gade toch ook uw afspraken niet noteren met dikke stift ofwa?
Als 't moet, om aan foto's te geraken, wil ik wel is proberen om een soort van fotoshoot te doen, m'n fototoestel kan 't best aan, de vraag is of ik 't wel kan
Wel zien dat 't niet enkel en alleen GS'ne zijn, dat deze fotogeniek is algemeen geweten, maar de andere modellen mogen ook aan bod komen.
Soit, ik hoor 't wel, we gaan wel niet veel tijd meer moeten verliezen, of 't wordt ne kalender voor 2010.
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body,  but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser

Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
No probs, ik heb er hier ook liggen van LT's en RT's zelfs een SKoppel!! schreef: Wel zien dat 't niet enkel en alleen GS'ne zijn, dat deze fotogeniek is algemeen geweten, maar de andere modellen mogen ook aan bod komen.
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL

Lid BMW MC VL
Kijk, ik respecteer ieders opinie en smaak en van mij moet niks, maar ik wil wel eerst zeker weten hoe hij er gaat uitzien voor ik vooruit ga betalen. Logisch tochKoppel!! schreef:Op de Mona Lisa gade toch ook uw afspraken niet noteren met dikke stift ofwa?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

- 
				Iron Gonzo

ik heb ondertussen enkele lay-outs binnen gekregen en je zal er zeker notities kunnen op maken
zal straks eens een VBtje posten

zal straks eens een VBtje posten
TRIUMPH TROPHY SE

TRIUMPH TROPHY SE
- 
				bougimain
 - Contacteer:

Da's logisch wim, we kopen ook gene kat in ne zak  

Bougimain

Bougimain
Kijk, ik respecteer ieders opinie en smaak en van mij moet niks, maar ik wil wel eerst zeker weten hoe hij er gaat uitzien voor ik vooruit ga betalen. Logisch toch
OK, ik denk dat de foto's verzamelen niet het moeilijkste is, maar wie (liefst meervoud) gaan bepalen welke foto's in er komen? Helaas moest (S)campi om begrijpelijke redenen afhaken. Ik ben al wel een tijdje lid van het forum, maar nog geen lid van de BMW-MC-VL 
 , kortom ik kan niet bepalen welke foto er in komt (misschien stond de kalender dan wel vol B's+B's (BMW's en Boezems). Wel is er al een lay-outvoorstel, wat IronGonzo inmiddels heeft gepost..

Laatst gewijzigd door KLT-SE op 14 nov 2008, 21:49, 2 keer totaal gewijzigd.

2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

- 
				Iron Gonzo

dat je geen lid ben mag je daarom wel bepalen welke foto's er in komen.
hier
een VOORBEELD van de LAY OUT
ik vind het prachtig

hier
ik vind het prachtig

TRIUMPH TROPHY SE

TRIUMPH TROPHY SE
- 
				bougimain
 - Contacteer:

Zeg gonzo kun je geen andere vrouw nemen dan de mijn boven links, da's wel genant heeeeee
Bougimain

Bougimain
IRON GONZO schreef:dat je geen lid ben mag je daarom wel bepalen welke foto's er in komen.
hier
ik vind het prachtig
- 
				pvde
 - Contacteer:

Yep,

Houdoe

Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Waarom: 't vrouwke vanboven en uw dochterkes onderaan ..... toch mooibougimain schreef:Zeg gonzo kun je geen andere vrouw nemen dan de mijn boven links, da's wel genant heeeeee

- 
				bougimain
 - Contacteer:

Ik wou da't waar was Wim  Miljaarde 
Bougimain

Bougimain
WimLT schreef:Waarom: 't vrouwke vanboven en uw dochterkes onderaan ..... toch mooibougimain schreef:Zeg gonzo kun je geen andere vrouw nemen dan de mijn boven links, da's wel genant heeeeee
Dit gaat wééééér bladzijden overloos gelul opleveren. Ja ik word oud zeker.

BMW Motor Club Vlaanderen lid

Ik zal ook oud worden zekers, of ik nu op die kalander kan schrijven of niet, ik vind dat tof dat mensen creatief bezig zijn en zal bij gelegenheid die kalender wel kopen, behalve als er een zwarte K1200lt op staat en ook niet als er blote dames op staan. Daar koop ik de Playboy voor.bougimain schreef:Oeuche Wim we moeten zwijgen nu, er is hier al NEGATIEVE reactie;
Bougimain
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.

R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
zit niet te zeveren,dat is die van mij!!!
maar allé, ik zie die van mij graag op de kalender staan.
als er kalenders gemaakt worden dan wil ik er ook graag eentje.
welke foto's er ook op staan.
eentje van een rockster is altijd meegenomen.

laat maar iets weten.

maar allé, ik zie die van mij graag op de kalender staan.
als er kalenders gemaakt worden dan wil ik er ook graag eentje.
welke foto's er ook op staan.
eentje van een rockster is altijd meegenomen.
laat maar iets weten.
bougimain schreef:Zeg gonzo kun je geen andere vrouw nemen dan de mijn boven links, da's wel genant heeeeee
Bougimain![]()
IRON GONZO schreef:dat je geen lid ben mag je daarom wel bepalen welke foto's er in komen.
hier
ik vind het prachtig
broem..broem..GAAAAZ

- 
				Iron Gonzo

het is de bedoeling dat jullie eigen foto's opsturen naar desbetreffend persoon in 1ste berichtje.
zoals ik al zij is het een voorbeeld van de lay-out die ik heb gepost.
indien je iets wil wijzigen, zijn suggesties welkom.
maak desnoods zelf een lay-out en stuur die effe door.
feit is dat BMW motoren in prachtige landschappen of cut-outs op de 1ste plaats komen.
zie ons voorbeeld van de lay-out.
plaats om iets op te schrijven is dus ook voorzien
dames, heren of transsexuelen met ontblote lichaamsdelen die niet thuishoren op kantoor of in de keuken, komen er niet op.
wat in jullie locker hangt als je het deurtje opendoet is jullie zaak.
maar wees gerust de BMW kalender ga je aan de voorkant kunnen hangen

zoals ik al zij is het een voorbeeld van de lay-out die ik heb gepost.
indien je iets wil wijzigen, zijn suggesties welkom.
maak desnoods zelf een lay-out en stuur die effe door.
feit is dat BMW motoren in prachtige landschappen of cut-outs op de 1ste plaats komen.
zie ons voorbeeld van de lay-out.
plaats om iets op te schrijven is dus ook voorzien
dames, heren of transsexuelen met ontblote lichaamsdelen die niet thuishoren op kantoor of in de keuken, komen er niet op.
wat in jullie locker hangt als je het deurtje opendoet is jullie zaak.
maar wees gerust de BMW kalender ga je aan de voorkant kunnen hangen
TRIUMPH TROPHY SE

TRIUMPH TROPHY SE
Allé ... waar is dat nu goed voorVanguard schreef:zal bij gelegenheid die kalender wel kopen, behalve als er een zwarte K1200lt op staatbougimain schreef:Oeuche Wim we moeten zwijgen nu, er is hier al NEGATIEVE reactie
BTW: wat is de minimum resolutie die de foto's moeten hebben

Ideale situatie: Foto, of de uitsnede van de foto (gedeelte wat geplaatst kan worden) moet 300 dpi op eind formaat zijn. Afhankelijk van foto mag dat iets minder, 250 dpi zijn. 
Foto of uitsnede van foto voor halve pagina 300 dpi = 302 x 215 mm = 3567 x 2539 pixels
Foto of uitsnede van foto voor kwart pagina 300 dpi = 302 x 215 mm = 1783 x 2539 pixels

Foto of uitsnede van foto voor halve pagina 300 dpi = 302 x 215 mm = 3567 x 2539 pixels
Foto of uitsnede van foto voor kwart pagina 300 dpi = 302 x 215 mm = 1783 x 2539 pixels
					Laatst gewijzigd door KLT-SE op 02 dec 2008, 11:34, 3 keer totaal gewijzigd.

- 
				Iron Gonzo

Laatst gewijzigd door Iron Gonzo op 18 nov 2008, 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.

TRIUMPH TROPHY SE

TRIUMPH TROPHY SE