proficiat met het nieuwe uiterlijk. echt zeer mooi geworden
ben ook blij dat ik u enkele tips heb kunnen geven en waar je duidelijk gebruik hebt van gemaakt
en laat hem nu niet meer omvallen hé
Allee jong, gene zilveren?
Dit is de eerste K1200 uitvoering die ik mooi vind, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Een ding mis ik er voor u toch aan: waar staat "Schalkse"
Greetz, JP
Een echt mooi model zal het nooit worden maar dit is toch echt de mooiste die ik ooit gezien heb van dit type K. En nu niet meer roken tijdens het op de motor zitten he, laat je hem wsl ook niet meer vallen
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Ge ziet hee schalkse, vrienden..........
Van u vrienden moet je het hebben heeeee
Bougimain
Schalkseruiter® schreef:Hoopke zeveraars hierboven....deze keer is ie wel in geparkeerde toestand omvergereden.....heeft dus niets met mijn rijkunst te maken.
Beetje lachen met ne mens zijn miserie is een kunst op zijn eigen hé...en ja op mijnen teen getrapt hierdoor
Schalkse®
Ik vind sommig opmerkingen toch ook wat ongepast en kort door de bocht... voor alle duidelijkheid ... jawel, IKKE, heb de motor een kusje gegeven met mijn zijkoffer tegen schalkse zijn zijkoffer en de motor tilde over. Een dom parkeerincident waar ik nu nog van baal als een stekker... dus ... give the man a break en gun hem het genot van deze special painting... al was ze van 'korte' duur. Je zou het beter zoals ik héél vervelend vinden ipv overbodige lege opmerkingen te maken, just my two cents...
Voila da's gesproken si..
Schalkse ze zijn allemaal jaloers op u specialeke
Bougimain
pvdk schreef:Ik vind sommig opmerkingen toch ook wat ongepast en kort door de bocht... voor alle duidelijkheid ... jawel, IKKE, heb de motor een kusje gegeven met mijn zijkoffer tegen schalkse zijn zijkoffer en de motor tilde over. Een dom parkeerincident waar ik nu nog van baal als een stekker... dus ... give the man a break en gun hem het genot van deze special painting... al was ze van 'korte' duur. Je zou het beter zoals ik héél vervelend vinden ipv overbodige lege opmerkingen te maken, just my two cents...