HP2 voor le Touquet.
Moderator: GVN
Re: HP2 voor le Touquet.
vorig jaar was de hp2 ook al eerst door de holeshot, dit jaar heeft Mike CAVALIOSCA een honda fireblade klaargemaakt in endurouitvoering, t'zal spannend worden tegen 220 km/hr over het strand.
groeten en tot in touquet?
philip
philip
ik sta aan stella plage,bij de service.PHILIP schreef:vorig jaar was de hp2 ook al eerst door de holeshot, dit jaar heeft Mike CAVALIOSCA een honda fireblade klaargemaakt in endurouitvoering, t'zal spannend worden tegen 220 km/hr over het strand.
philip
geraak je via stella plage dicht bij de holeshot als je niet bij de organisatie hoort ?
ik denk dat je er te voet naar toe kan tot in Merlimont,,langs het parkoer !maar tis wel een eindje stappen.PHILIP schreef:geraak je via stella plage dicht bij de holeshot als je niet bij de organisatie hoort ?
De HP2 is genadeloos geklopt door de HONDA !!!!
De CAVALIOSCA-fireblade kwam ruim voor BMW in merlimont en had te tijd om te genieten van de overwinning, Geweldig moment !!!
Overigens heb ik géén van beide een tweede keer zien passeren.
Het was weerom een subliem weekend.
philip
De CAVALIOSCA-fireblade kwam ruim voor BMW in merlimont en had te tijd om te genieten van de overwinning, Geweldig moment !!!
Overigens heb ik géén van beide een tweede keer zien passeren.
Het was weerom een subliem weekend.
philip
Laatst gewijzigd door PHILIP op 03 feb 2008, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Iron Gonzo
is er ergens websiteje van voor enkele picks 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
ik heb zitten knoeien met mijn fototoestel en heb het filmke onbruikbaar gemaakt
,
morgen zijn er ongetwijfeld filmkes en foto's op't net.
groeten,
philip
morgen zijn er ongetwijfeld filmkes en foto's op't net.
groeten,
philip