Noorwegen
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Wat mij altijd interesseert aangaande die tripkes: zijn dat dure grappen qua eten en fuel? En hoe zit 't met de arm der wet? In reisverslagen lees je telkenmale over heel strenge controles. Inhalen en een 'beteke te rap' om die Hollandse caravan in the halen pluimen je direct. Iemand daar al ervaring mee? 
Als je naar Noorwegen gaat voor iedere dag een party te houden zal het duur zijn de benzine is ongeveer zoals hier in den belgique.
En iedereen lult maar over de strenge controle daar, awel als ik mag kiezen tussen rijden in Noorwegen of hier is mijn keuze rap gemaakt zulle want hier in de helft van Belgie kan je nie meer rijden zonder overal die palen tegen te komen.Zolang je niet schandalig de grendel opendraaid zijn die mensen ook begrijpvol (Ik mocht mijn weg verder zetten na een VRIENDELIJKE babbel)
Het filmpje is inderdaad zoals het is na een beetje zoekwerk ter plaatse ik heb daar ook geprobeerd van een eland te zoeken,foto komt later.
CIAO TAF

En iedereen lult maar over de strenge controle daar, awel als ik mag kiezen tussen rijden in Noorwegen of hier is mijn keuze rap gemaakt zulle want hier in de helft van Belgie kan je nie meer rijden zonder overal die palen tegen te komen.Zolang je niet schandalig de grendel opendraaid zijn die mensen ook begrijpvol (Ik mocht mijn weg verder zetten na een VRIENDELIJKE babbel)
Het filmpje is inderdaad zoals het is na een beetje zoekwerk ter plaatse ik heb daar ook geprobeerd van een eland te zoeken,foto komt later.
CIAO TAF
GS 1150 ADVENTURE
GS 1200 ADVENTURE
GS 1200 ADVENTURE
Wij hebben in Juli 2005 een 14 daagse reis naar Zuid-Noorwegen gemaakt. We zijn heen gegaan met de veerboot Kiel-Gotenborg en terug gekomen via Oslo-Fredrikshaven.
Omdat Noorwegen ons zo goed bevallen is zijn we dit jaar van plan om misschien is tot aan de Noordkaap en Lofoten te rijden met de GS. We dachten ergens in juni te gaan maar dan 3 weken. Aangezien we met 2 op de motor zitten en voor een tentje geen plaats is, zouden we willen overnachten in de befaamde hutten.
Heeft iemand meer info hieromtrent. Is het bv nodig om vooraf te reserveren die periode ? Hoe zit het met de prijs ? enz...
Jachrelso, ik zal je onze 14 daagse route Zuid-Noorwegen doorsturen.
Ennhe TAF zou je ons ook je route kunnen doorsturen van je Noordkaapreis ?
Omdat Noorwegen ons zo goed bevallen is zijn we dit jaar van plan om misschien is tot aan de Noordkaap en Lofoten te rijden met de GS. We dachten ergens in juni te gaan maar dan 3 weken. Aangezien we met 2 op de motor zitten en voor een tentje geen plaats is, zouden we willen overnachten in de befaamde hutten.
Heeft iemand meer info hieromtrent. Is het bv nodig om vooraf te reserveren die periode ? Hoe zit het met de prijs ? enz...
Jachrelso, ik zal je onze 14 daagse route Zuid-Noorwegen doorsturen.
Ennhe TAF zou je ons ook je route kunnen doorsturen van je Noordkaapreis ?
http://www.koenenkirsten.be
R1200GS => Slovenië + Corse 2006, Ierland + Provence 2007, Maroc 2008, Noorkaap 2009, Iceland 2010
R1200GS => Slovenië + Corse 2006, Ierland + Provence 2007, Maroc 2008, Noorkaap 2009, Iceland 2010
Ondertussen ben ik zo’n 6x naar Noorwegen geweest, en op die 6x heb ik al wel meerdere keren een elan tegen gekomen maar nog maar één keer een foto van kunnen nemen.
Die beesten zijn veel te vlug weg, in Hovden doen ze avond uitstappen waar ze voor 100% garantie geven dat je die beesten tegen komt, anders krijg je uw geld terug.
Die beesten zijn veel te vlug weg, in Hovden doen ze avond uitstappen waar ze voor 100% garantie geven dat je die beesten tegen komt, anders krijg je uw geld terug.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC Vlaanderen-
lucsa
- Contacteer:
Tijdens onze noorkaaptrip 2x een eland gezien in Zweden. Ééntje kon nog net op de foto terwijl hij tussen de bomen verdween.

Verslag van de trip: http://lucsa1.be/Noorwegen2004/Noordkaap%2004.htm

Verslag van de trip: http://lucsa1.be/Noorwegen2004/Noordkaap%2004.htm
Bedankt TAF,
Wanneer heb je deze route gereden ?
Wanneer heb je deze route gereden ?
http://www.koenenkirsten.be