ruit k1100lt
Moderator: GVN
ruit k1100lt
bestaat zo'n ruit in namaak? zoja, is dat een aanrader, of toch beter een originele?
bedankt alvast
bedankt alvast
-
smokeyrubber
- Contacteer:
Ruit
Ik heb mijn ruit van http://www.ceebaileys.com/bmw/bmws1100lt.htm
Prima ruit, iets dunner dan de originele maar daar merk je niets van. Had de mijne besteld in Amerika maar dan betaal je zeer veel douanetaksen. Ik raad je dus aan om te proberen te bestellen via hun website in engeland dan betaal je geen taksen. Je kan de ruit in verschillende tinten en in 2 uitsnijdingen bestellen.
Groeten,
Smokey
Prima ruit, iets dunner dan de originele maar daar merk je niets van. Had de mijne besteld in Amerika maar dan betaal je zeer veel douanetaksen. Ik raad je dus aan om te proberen te bestellen via hun website in engeland dan betaal je geen taksen. Je kan de ruit in verschillende tinten en in 2 uitsnijdingen bestellen.
Groeten,
Smokey
K 1100 LT SE 1995 + StreetPilot 2820
ook nog
Check ook nog even hier... ook niet slecht
http://www.bmwandguzzispares.co.uk/bmw/ ... 5_40_VA_20
http://www.bmwandguzzispares.co.uk/bmw/ ... 5_40_VA_20
verhoogd windscherm K1100LT
de Duitse invoerder vertelde dat SECDEM door een andere eigenaar is overgenomen. Die heeft de produktie van verhoogde K75RT/K1100LT - windschermen gestaaktP-man schreef:..en "secdem" doet ook mee..
De laatste twee exemplaren van deze importeur zijn zaterdag geveild voor een goed doel tijdens het jaarlijks Treffen van FlyingBrick in het Zwartewoud
SECDEM-windscherm: content sinds vier jaar en 60.000 km

(de lay-out van deze pagina is naar de kl*te door de lange url van Werner C )
Re: plexi
Werner C schreef:heb al wel wat ervaring met plexi... het kan, maar ik vrees idd voor de prijs, tenzij je er iemand kent
dat dacht ik al. toch bedankt voor de info
hoi, ik kan ervan meepraten, ik heb dat ook ooit geprobeerd, maar het is mij ook niet geluktJohn schreef:Zelf heb ik eens wat aan het experimenteren geweest met het namaken van een plexi ruit. Met plaaster een mal gemaakt van een bestaande ruit. Dan een stuk plexi er over gelegd en dat gaan verwarmen in een kast.
Maar ben niet tot een bevredigend resultaat gekomen.
K 1100 LT Nedplex scherm
Ik kan een ruit voor je vervaardigen. Er dient nog een mal voor gemaakt te worden. Als je mee wilt werken, en meerdere malen naar Terneuzen wilt komen om te testen/passen dan kan ik je helpen. Het voordeel is dat het scherm zo wordt zoals je wenst.bestaat zo'n ruit in namaak? zoja, is dat een aanrader, of toch beter een originele?
bedankt alvast
Qua kwaliteit doet een "namaak" niet onder voor een origineel. De kwaliteit zit hem ik het soort plexiglas dat gebruikt wordt. Bij ons is dat het beste te verkrijgen. Deze past in Duitsland ook op de TüV.
Voorts is de kwaliteit ook merkbaar in de afwerking en de pasvorm. Daarin zijn wij veeleisend om een optimaal niveau af te leveren. Vandaar de uitgebreide pas en testfrequentie.
Groeten
Olivier
wind protection and aerodynamic solutions
-
hvandrunen
prijs
195 euro voor het rt-scherm staat op hun website.........
Gezien de extra moeite die je moet doen zou ik aannemen dat hiervoor ook deze prijs geldt.
Niet duur dan.
Gezien de extra moeite die je moet doen zou ik aannemen dat hiervoor ook deze prijs geldt.
Niet duur dan.
K1200gt 2003 titansilber