Ik zal later de foto's posten van m'n werkplaats, het leek me wel intressant om eens te zien waar jullie werken aan jullie moto
m.v.g............Carlito
Moderator: GVN

dan heb je wel veel gedronken ondertussenzoals je ziet ben ik al goed op weg met de demontage, 1 dagje werken
voor de 1e keer dat ik werk aan een moto vind ik dat ik een mooie vooruitgang heb, en ja ik heb veel gedronkenIRON GONZO schreef:dan heb je wel veel gedronken ondertussenzoals je ziet ben ik al goed op weg met de demontage, 1 dagje werken![]()
mooi werk veel suc 6
ga je hem terug origineel maken of heb je een cafe-racer project in gedachten
natuurlijk heb je ook een andere velg en kortere spaken nodig voor het wiel kleiner te spaken, ik ben mss jong, maar ik werk dagelijks aan brommers en ken dus wel degelijk iets van motoren en de techniek van een scooter is soms al ingewikkelder dan van een zo'n bmw.LOMAX schreef:Nou nou, een man met een missie. Jij wordt nog een echte![]()
Maar wel consequent blijven hè. Je hebt het over British Racing Green, en je toont ons een Woeha Johnny Green. Te blits is ook niet goed, het is een BMW![]()
En wielen kleiner spaken, om lager te zitten? Wat voor spaken je er in stopt, dat wiel blijft even groot, en de as blijft ook steeds in het midden zitten.![]()
Op maat gemaakte carbon dempers? Ik hoop dat je dat zelf kan maken, anders zou het budget voor dit jaar er wel eens aan kunnen zijn. Als je ze zelf maakt, dan heb je hier op het forum wel wat klanten zitten.
Zie dit niet als negatieve kritiek, maar gewoon als interesse van een ouwe knook die op nog jongere leeftijd dezelfde gekkigheden uithaalde. Je zal hier later met plezier aan terugdenken. En blijven posten, met foto's, de "kenners" hier zullen het zeker met aandacht volgen...

ja teeeuuuut mag je wel zeggenLOMAX schreef:IRON GONZO schreef:hoi lomax
ik denk TEEEUUUUT, volgende kandidaatdat hij de carbon dempers niet zelf gaat maken maar wel de voorbochten en ander buizenwerk
bedankt, het kleur van de camino is metalic offroad grey effect, zou ook lang niet mis staan op de bmw, maar ik wil eens iets andersLOMAX schreef:Proper, dat komt hier dik in orde. En zoals ik al vroeg, hou dit topic maar levend, wij komen zeker af en toe kijken.
En niet te vergeten, je brengt de gemiddelde leeftijd van de doorsnee BMW-bezitter met een smak naar beneden. Wie zei ook alweer dat BMW een ouwe-lullen-motor is?
En voor wat het waard is, ik ben blij dat ik nog eens een jonge gast met een goed taalgebruik aan het werk zie, in plaats van " jow, hey, kem ier ne mowtow staan..."
Ik ben benieuwd, vooral daar de kabeltjes aan die batterij wat dunnetjes zijn. Vermogen zat, maar bij de eerste startpoging smelten die door. Je bent dus nog even bezig.Carlito schreef:trouwens, als het me lukt om een lipo batterij in te bouwen in het luchtfilterhuis zal ik een schema maken van hoe ik dit gedaan heb,