Welke tanktas voor R1100S

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Don Quichot

Welke tanktas voor R1100S

Bericht door Don Quichot »

Zijn er S rijders die ervaring hebben met bv de bagstar tankovertrek/tanktas of is de tanktas van Wunderlich een betere optie.
Heb eens een orginele tanktas van BMW gezien maar vind deze persoonlijk er klein er kon net een regenoveral in en het tasje zat vol,of zijn er verschillende grotes.
Rij defensief en voorzichtig
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Misschien is DIT wel een alternatief :roll:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Don Quichot

Bedankt voor de tip Pvde, zal er zeker en vast goed nota van nemen.
Bart Bever

Bericht door Bart Bever »

ik heb beiden.. de zadeltas van wunderlich en de bagster.
Beiden zijn toppie.

greetz!
bartman

Bericht door bartman »

Joep

Ik heb een bagster voor mijn geel/grijze S gevonden op het net aan de helft van de prijs, met de juiste kleur (geel) (misschien een beetje geluk gehad).
Ik ben zelf zeer tevreden over bagster. Degelijk en zonder krassen op je tank.
Ik had er al een voor mijn K1 (rood). De tas van mijn S is wel wat groter maar oh toch zo gemakkelijk. Ruimte zat, hindert niet en een grote regenvrije plastiek om je kaart onder te leggen.
Ik ben nog van den ouwe stempel zonder GPS.

Bartman
Don Quichot

Denk dat ik ook voor de Bagstar ga geen krassen e.d.
Ja en ik ben ook nog van het oude stempel, roadbook in het kaart leesvak.
CAT

Bericht door CAT »

Ik ben ook van de oude stempel en koop niet via internet. Waar kan ik in België aan dergelijke tassen geraken voor mijn R1100S :shock: . Heb het eens geprobeerd met mijn magneettanktas. Kdacht dat die door het gewicht wel redelijk goed op zijn plaats ging blijven zitten. So not. :oops:
Epica rocks my world
bartman

Bericht door bartman »

Mijne maat heeft een paar jaar geleden nog een bagstertanktas gekocht bij Hein Gericke tegen Antwerpen. Ik weet niet meer juist waar maar dat moet te vinden zijn. De tanktas was wel voor een R1100rt maar die is er ook voor een S.
Suggestie : neem een voldoende grote tas om op de bagster te zetten.

Succen
Bartman
CAT

Bericht door CAT »

:?Diene Hein gerieke is er niet meer of gaat dicht, maar bij mij in de buurt is er ook éné. Kzal eens gaan piepen. Thanks.
Epica rocks my world
tootje
Contacteer:

Bericht door tootje »

Op deze foto
een bagster + oxford tassen

Afbeelding
Afbeelding
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Sorry van de draadvervuiling, maar ff een vraagske aan Tootje:

Afbeelding

Waar en vooral wanneer is diene foto getrokken :?:
Trouwens, die andere foto's zijn ook de moeite zulle :P 'k Herken de Grimsel, de Furka en de Grossglockner, maar vertel is ewa meer over d'andere :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
tootje
Contacteer:

Bericht door tootje »

eind mei, begin juni verleden jaar 2006, rondrit door de Jura, inderdaad dan Zwitserland, geslapen boven op de grimselpass, langs de Furka naar de dolomieten en via Oostenrijk terug naar boven.

Aanrader is het hotel op de Grossklockner (zie foto's) ! Ontzettend lieve mensen, en er is wel altijd iets te beleven:
Verleden jaar, de nieuwe TT ( De TT stond stil omdat de bijrijder aan 't kotsen was. :lol: ), Audi A8 met carbon remmen, en de RT's (zie foto's)
Dat waren 2 Zweedse ingenieurs (sliepen ook in het hotel) met de koffers vol met PC's en meetapparatuur om een een nieuwe mapping te maken op basis van feedback van een 8000-tal gebruikers. Gingen op elk onmogelijk uur met die motoren bollen.
En zoals je ziet lag er nog veel sneeuw, dan ligt 's morgens met de eerste zonnestralen opgewarmd asfalt vol met marmotten, echt grappig.

foto is op de Stelvio getrokken
Afbeelding
Plaats reactie