Welke tanktas voor R1100S
Moderator: GVN
-
Don Quichot
Welke tanktas voor R1100S
Zijn er S rijders die ervaring hebben met bv de bagstar tankovertrek/tanktas of is de tanktas van Wunderlich een betere optie.
Heb eens een orginele tanktas van BMW gezien maar vind deze persoonlijk er klein er kon net een regenoveral in en het tasje zat vol,of zijn er verschillende grotes.
Heb eens een orginele tanktas van BMW gezien maar vind deze persoonlijk er klein er kon net een regenoveral in en het tasje zat vol,of zijn er verschillende grotes.
Rij defensief en voorzichtig
-
Don Quichot
-
Bart Bever
Joep
Ik heb een bagster voor mijn geel/grijze S gevonden op het net aan de helft van de prijs, met de juiste kleur (geel) (misschien een beetje geluk gehad).
Ik ben zelf zeer tevreden over bagster. Degelijk en zonder krassen op je tank.
Ik had er al een voor mijn K1 (rood). De tas van mijn S is wel wat groter maar oh toch zo gemakkelijk. Ruimte zat, hindert niet en een grote regenvrije plastiek om je kaart onder te leggen.
Ik ben nog van den ouwe stempel zonder GPS.
Bartman
Ik heb een bagster voor mijn geel/grijze S gevonden op het net aan de helft van de prijs, met de juiste kleur (geel) (misschien een beetje geluk gehad).
Ik ben zelf zeer tevreden over bagster. Degelijk en zonder krassen op je tank.
Ik had er al een voor mijn K1 (rood). De tas van mijn S is wel wat groter maar oh toch zo gemakkelijk. Ruimte zat, hindert niet en een grote regenvrije plastiek om je kaart onder te leggen.
Ik ben nog van den ouwe stempel zonder GPS.
Bartman
-
Don Quichot
Mijne maat heeft een paar jaar geleden nog een bagstertanktas gekocht bij Hein Gericke tegen Antwerpen. Ik weet niet meer juist waar maar dat moet te vinden zijn. De tanktas was wel voor een R1100rt maar die is er ook voor een S.
Suggestie : neem een voldoende grote tas om op de bagster te zetten.
Succen
Bartman
Suggestie : neem een voldoende grote tas om op de bagster te zetten.
Succen
Bartman
YOO
Sorry van de draadvervuiling, maar ff een vraagske aan Tootje:

Waar en vooral wanneer is diene foto getrokken
Trouwens, die andere foto's zijn ook de moeite zulle
'k Herken de Grimsel, de Furka en de Grossglockner, maar vertel is ewa meer over d'andere
Grtz, Philip!
Sorry van de draadvervuiling, maar ff een vraagske aan Tootje:
Waar en vooral wanneer is diene foto getrokken
Trouwens, die andere foto's zijn ook de moeite zulle
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
eind mei, begin juni verleden jaar 2006, rondrit door de Jura, inderdaad dan Zwitserland, geslapen boven op de grimselpass, langs de Furka naar de dolomieten en via Oostenrijk terug naar boven.
Aanrader is het hotel op de Grossklockner (zie foto's) ! Ontzettend lieve mensen, en er is wel altijd iets te beleven:
Verleden jaar, de nieuwe TT ( De TT stond stil omdat de bijrijder aan 't kotsen was.
), Audi A8 met carbon remmen, en de RT's (zie foto's)
Dat waren 2 Zweedse ingenieurs (sliepen ook in het hotel) met de koffers vol met PC's en meetapparatuur om een een nieuwe mapping te maken op basis van feedback van een 8000-tal gebruikers. Gingen op elk onmogelijk uur met die motoren bollen.
En zoals je ziet lag er nog veel sneeuw, dan ligt 's morgens met de eerste zonnestralen opgewarmd asfalt vol met marmotten, echt grappig.
foto is op de Stelvio getrokken
Aanrader is het hotel op de Grossklockner (zie foto's) ! Ontzettend lieve mensen, en er is wel altijd iets te beleven:
Verleden jaar, de nieuwe TT ( De TT stond stil omdat de bijrijder aan 't kotsen was.
Dat waren 2 Zweedse ingenieurs (sliepen ook in het hotel) met de koffers vol met PC's en meetapparatuur om een een nieuwe mapping te maken op basis van feedback van een 8000-tal gebruikers. Gingen op elk onmogelijk uur met die motoren bollen.
En zoals je ziet lag er nog veel sneeuw, dan ligt 's morgens met de eerste zonnestralen opgewarmd asfalt vol met marmotten, echt grappig.
foto is op de Stelvio getrokken