Nieuwe tanktas GSA 2007
Moderator: GVN
Nieuwe tanktas GSA 2007
Weet er iemand of het probleem met de originele tanktas van BMW voor de GSA van 2007 al is aangepakt ?
Ik heb een nieuwe GSA besteld die in mei wordt geleverd en kort daarna vertrekken wij naar Oostenrijk.
Is er iemand die een andere tanktas gemonteerd heeft op zijn GSA 2007 en daar tevreden over is ( liefst eentje met een kaartvak) ?
Alvast bedankt voor de tips,
Chris v
Ik heb een nieuwe GSA besteld die in mei wordt geleverd en kort daarna vertrekken wij naar Oostenrijk.
Is er iemand die een andere tanktas gemonteerd heeft op zijn GSA 2007 en daar tevreden over is ( liefst eentje met een kaartvak) ?
Alvast bedankt voor de tips,
Chris v
Maar is voor lange reizen wel zeer gemakkelijk.Frank K schreef:Heb er dit weekend nog achter gevraagd bij de dealer. Geen speciale tanktas voor de GSA. Dus bij korte manoevres duwt deze tegen het stuur...
JE moet idd op korte ritjes deze niet meehebben, omdat het daar meer keren en draaien is.
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
Nieuwe tanktas GSA 2007
Dat klinkt goed !
Ik vind het wel merkwaardig dat sommige dealers niet op de hoogte zijn van hetgeen zij verkopen !? Vorige woensdag heb ik er nog naar gevraagd en men had nog geen nieuws van een nieuwe tanktas bij Bmw.
Iemand een foto van dat moois en hoe zit het met de prijs ?
Groeten,
Chris v
Ik vind het wel merkwaardig dat sommige dealers niet op de hoogte zijn van hetgeen zij verkopen !? Vorige woensdag heb ik er nog naar gevraagd en men had nog geen nieuws van een nieuwe tanktas bij Bmw.
Iemand een foto van dat moois en hoe zit het met de prijs ?
Groeten,
Chris v
http://www.wunderlich.de/shop.php?rubri" onclick="window.open(this.href);return false; ... 288f65ba91
Voordeel: aankoopprijs
Nadeel: waterdichtheid (afzonderlijke regenhoes)
Voordeel: aankoopprijs
Nadeel: waterdichtheid (afzonderlijke regenhoes)
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC VlaanderenIk vrees een beetje dat alle dikke trails in hetzelfde schuitje ziek zijn.
Die sturen draaien zodanig ver dat je wel een heel smal tanktasje moet hebben wil het stuur niet raken.
Zelfs op mijn RT raakt het stuur de wunderlich tanktas. Op mijn Varadero heb ik een Bagster-setje...ook daar hetzelfde
Bij SW-Motech staan er wel wat smalle tasjes in het assortiment. De inhoud is natuurlijk in verhouding
Die sturen draaien zodanig ver dat je wel een heel smal tanktasje moet hebben wil het stuur niet raken.
Zelfs op mijn RT raakt het stuur de wunderlich tanktas. Op mijn Varadero heb ik een Bagster-setje...ook daar hetzelfde
Bij SW-Motech staan er wel wat smalle tasjes in het assortiment. De inhoud is natuurlijk in verhouding
Gisteren de proef op de som genomen met die van Wünderlich. Ziet er mooi en degelijk uit maar ook hier van hetzelfde laken een broek. De tanktas komt tever naar boven en raakt het stuur. Er moet wel bijgezegd worden dat met die dwarsstang op de Adventure nagenoeg geen enkele tanktas nog voldoet. De zoektocht gaat verder. Zal binnenkort die van Touratech eens testen.
Stoffel
Stoffel
-
Dirk Pauwels
Alleen show.....GS 'er schreef:Voor degenen die een tanktas op hun GSA willen zetten: waarom demonteren jullie die dwarsstang niet gewoon van het stuur? Op de GS staat ze toch ook niet! Volgens mij heeft die geen enkel nut hoor.
Ik heb een wunderlich tanktas op mijne gewone GS1200 en die voldoet prima, komt niet tegen het stuur, (gewoon stuur, geen show ding) en is tijdens een regenrit altijd waterdicht gebleken, ik gebruik de hoes enkel als ik bv heel de de dag in de regen rij, maar een gewone regenbui kan ze wel hebben.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Hoi,
Vandaag mijn nieuw tanktasje uitgetest

T is gene grote maar groot genoeg voor een paar extra handschoenen zonnebril fototoestel en portefeulle en wat kleine rommel... Stoort niet bij het rijden en raakt enkel een beetje de tussen bar van stuur bij volledige uitslag maar dit hinderd echter niet.
Nog foto's hier
http://rusor.smugmug.com/gallery/2620199#138264767
GRTS Danny
Vandaag mijn nieuw tanktasje uitgetest

T is gene grote maar groot genoeg voor een paar extra handschoenen zonnebril fototoestel en portefeulle en wat kleine rommel... Stoort niet bij het rijden en raakt enkel een beetje de tussen bar van stuur bij volledige uitslag maar dit hinderd echter niet.
Nog foto's hier
http://rusor.smugmug.com/gallery/2620199#138264767
GRTS Danny
GS 'er schreef:Mooie tanktas.
Van welke fabrikant komt dat spul?
Btw, hoe komt het dat jij een zwart zadel hebt op je GSA?
Is dat een verlaagd exemplaar of zo?

Rechts boven in de hoek staat het merk
Het zwarte zadel is het verhoogde exemplaar van mijne vorige GS en volgens de traditie van bmw past dat natuurlijk ook op een GSA... en ik vind het mooier als dat standaard grijs en weer eens iets anders dan de rest he
GRTS Danny
En mocht je 12 V in je tankas willen hebben dan hebben ze een mooie oplossing.
http://www.mo-tech.de/tankrucksackql/?P ... 0585499c36
http://www.mo-tech.de/tankrucksackql/?P ... 0585499c36
Ik ben een alpinist.
Ik zie overal als een berg tegenop!
Ik zie overal als een berg tegenop!