toch een GS-ke aangeschaft !
Moderator: GVN
toch een GS-ke aangeschaft !
Na lang twijfelen toch nen occasie R1200GS aangeschaft bij MABBE. Vreet masjien moest ik vaststellen na een testritje zondag en dan NIET meer getwijfeld ! Na mijne K1100LT met 145000 km op den teller was dit wel een hele verandering moet ik zeggen.
Mijn nieuw masjien heeft maar 11000 kilometerkes op den teller staan en wat blijkt ? het is het masjien waarmee Wim Opbrouck de 2° bende van Wim mee heeft gebold !
Hopelijk bevalt min karreke mij evenveel gelijk mijne K.
groensels
Mijn nieuw masjien heeft maar 11000 kilometerkes op den teller staan en wat blijkt ? het is het masjien waarmee Wim Opbrouck de 2° bende van Wim mee heeft gebold !
Hopelijk bevalt min karreke mij evenveel gelijk mijne K.
groensels
R1100RS - K1100LT - R1200GS - Lid BMWclub
-
Iron Gonzo
dikke proficiat
en ga dat toerke van de bende eens doen
en ga dat toerke van de bende eens doen
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
FB !
Waaaw ! De GS van een BV en gij rijdt er nu mee, met een FB (Famous Bike)
! Veel succes ... met uwe GS. En dan nog van nen BV, ... da val mee ! Op uwen FB: santé !
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ...
)
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
Re: toch een GS-ke aangeschaft !
En hoe zijn die 11.000 km daar dan op gekomenrobby schreef:...en wat blijkt ? het is het masjien waarmee Wim Opbrouck de 2° bende van Wim mee heeft gebold !
Proficiat
Ik heb net de DVD's van de bende van Wim ontvangen en daar staan een hele pak extra's en bloopers op.
Ze zijn met dat machien wreed gestuikt, hebben de kader geplooid bij een wreed accident (zes keer overkop gegaan als ik mij goed herinner), op een gegeven moment zonder olie gereden, den ene wheelie achter den andere en met het gewicht van de Wim dat voorwiel laten neerploffen.... Er scheelde altijd wel iets aan, die ABS lag meer uit dan aan. Ik hoor Wim nog zeggen: mocht het niet zijn dat BMW mij heeft gesponsord, ik stapte naar de rechtbank. Op een maandag ineengestoken, degene die dit koopt is serieus gekloot en nog meer van datte...
Ze hebben hem op het einde proberen verkopen aan het oud ijzer maar zelfs die wilden hem niet. Ze waren al blij dat ze hem gratis bij MABBE mochten laten staan.

Ze zijn met dat machien wreed gestuikt, hebben de kader geplooid bij een wreed accident (zes keer overkop gegaan als ik mij goed herinner), op een gegeven moment zonder olie gereden, den ene wheelie achter den andere en met het gewicht van de Wim dat voorwiel laten neerploffen.... Er scheelde altijd wel iets aan, die ABS lag meer uit dan aan. Ik hoor Wim nog zeggen: mocht het niet zijn dat BMW mij heeft gesponsord, ik stapte naar de rechtbank. Op een maandag ineengestoken, degene die dit koopt is serieus gekloot en nog meer van datte...
Ze hebben hem op het einde proberen verkopen aan het oud ijzer maar zelfs die wilden hem niet. Ze waren al blij dat ze hem gratis bij MABBE mochten laten staan.
yep dealer heeft mijn K overgenomen maar alleen omdat ik hem daar heb gekocht en er altijd op onderhoud ben geweest.
door de garantieverandering (op alle occasies ongeacht hun leeftijd en/of kilometerstand moet er nu 1 jaar garantie gegeven worden) is hij genoodzaakt om enkel de klanten dit "voordeel" toe te zeggen. Ik kan dit wel begrijpen (risico-indekking noemen ze dat).
moest mijne K daar niet gekocht geweest zijn en niet daar op onderhoud geweest zijn, ging den dealer hem NIET overnemen
door de garantieverandering (op alle occasies ongeacht hun leeftijd en/of kilometerstand moet er nu 1 jaar garantie gegeven worden) is hij genoodzaakt om enkel de klanten dit "voordeel" toe te zeggen. Ik kan dit wel begrijpen (risico-indekking noemen ze dat).
moest mijne K daar niet gekocht geweest zijn en niet daar op onderhoud geweest zijn, ging den dealer hem NIET overnemen
R1100RS - K1100LT - R1200GS - Lid BMWclub