buitentemperatuurmeter wunderlich
Moderator: GVN
-
hakkekanniekakke
buitentemperatuurmeter wunderlich
Hoi allemaal,
Heeft er iemand ervaring met de buitentemperatuurmeter van wunderlich. Werkt die vrij nauwkeurig? Gemakkelijk te monteren? En ja ik bedoel die ouderwetse ronde zoals eens eerder werd vermeld.
Dank bij voorbaat
Heeft er iemand ervaring met de buitentemperatuurmeter van wunderlich. Werkt die vrij nauwkeurig? Gemakkelijk te monteren? En ja ik bedoel die ouderwetse ronde zoals eens eerder werd vermeld.
Dank bij voorbaat
hakkekanniekakkewantzegatistoegebakke
-
Fox30

Ik heb hem op mijn RT staan.
Voor je vertrekt bij koude motor is ie volledig correct.
Als je rijdt, is hij vrij juist.(+/- 2 grC)
Als je stilstaat met warme motor, gaat de naald wel naar boven doordat de warmte van de motor stijgt in de kop, waarin de je de termometer plaatst.
Ik verwacht dus geen nauwkeurigheid, maar een ongeveer-indicatie en vooral de temperatuur bij het vertrek.
-
hakkekanniekakke
Niks geen sonde.
En euh ... je moet over een paar goei ogen beschikken om hem te kunnen aflezen
Tijden het rijden kan je dat al helemaal vergeten
Onderstaande heb ik op mijn RT gemonteerd. Met wat fantasie zal je die wel op elke beemer kunnen monteren, denk ik

En euh ... je moet over een paar goei ogen beschikken om hem te kunnen aflezen
Tijden het rijden kan je dat al helemaal vergeten
Onderstaande heb ik op mijn RT gemonteerd. Met wat fantasie zal je die wel op elke beemer kunnen monteren, denk ik

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Motorista7
Heb die Wunderlich thermometer op mijnen R geinstalleerd - koud kunstje
.
Heb zelfde ervaring als Fox30, min of meer juist (wat voor mij voldoende is), stijgt als je stilstaat.
Vind dat die nog goed afleesbaar is, ook tijdens het rijden. Misschien zit ik er op mijnen R korter bij dan BiemeRT? Of heb beter/jonger ogen
Heb zelfde ervaring als Fox30, min of meer juist (wat voor mij voldoende is), stijgt als je stilstaat.
Vind dat die nog goed afleesbaar is, ook tijdens het rijden. Misschien zit ik er op mijnen R korter bij dan BiemeRT? Of heb beter/jonger ogen
R1200R
Alle drie, denk ikMotociclista schreef:Vind dat die nog goed afleesbaar is, ook tijdens het rijden. Misschien zit ik er op mijnen R korter bij dan BiemeRT? Of heb beter/jonger ogen
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Dan ben je een rijke stinkerd, want dan heb je een originele Beemer-radio met toebehoren voor ± 700 €Fox30 schreef:Motociclista heeft helemaal gelijk.
Montage in minder dan 1 minuut.
Goed afleesbaar tijdens het rijden.
BeemerRT:
'k vind jouw montage wel tof. Lijkt wel origineel van BMW. Ziet er goed uit maar wat als je al een BMW radiodisplay reeds op die plaats hebt?
Vermits ik de "Harald-methode" heb (Sony + joystick + MP3), had ik daar nog een plaatske vrij

-
hakkekanniekakke