Om het helemaal àf te maken, zouden daar Dell'Orto's op moetenRaketman schreef:Open of gesloten kelken ? Daar zal zeker aanpassingswerk nodig zijn. En dan nog kleppen stellen, synchroniseren, ontsteking afstellen (aangezien het een '78 is waarschijnlijk nog met vlieggewichtjes en contactpunt)...zijn de membranen al vernieuwd ?
caferacer project "het vervolg" update 22-03 bijna af
Moderator: GVN
-
den Bullet
Re: caferacer project "het vervolg" update 28-02!
Ik weet niet wat het verschil is tussen open en gesloten kelken, heb ik bitter weining ervaring mee. Bestaan er geen kelken waarbij er geen andere sproeiers nodig zijn?
-
kneedown
pompt er zulke dingen op
prachtig project. proficiat

prachtig project. proficiat

-
Dirk Pauwels
Kelken zijn normaal zonder luchtfilter, hoogstens met een klein gaasje. Zonder luchtfilterkast ga je zeker andere sproeiers en eventueel naalden moeten monteren. ik heb de k&n's zoals op de foto, iets beter geschikt voor straatgebruik. De kelken zijn mooi, maar hij zuigt wel alles binnen wat hij tegenkomt, (dus oppassen voor zuigplekken hé....) inclusief water, stof, steentjes etc.....
Als je de juiste sproeier bezetting wil hebben en het onderste uit de kan wl halen zou je eigenlijk eens naar Ruud Frederiks moeten in Goes, reken wel op een 2-300 euro want Ruud is niet goedkoop
Wil je het zelf doen, begin dan met de hoofdsproeier, hoogste topsnelheid is de juiste sproeier, dan middentoeren is door de positie en vorm vd naald bepaald, en starten en stationair is via de stationair sproeier. Bestel dan maar al wat vlotterkamer dichtingen want uw carbkes gaan veeeeeel open moeten zenne.....Te rijk is nie goed, dan komt er benzine in de olie, te arm is nie goed voor de kleppen. Dus testen, bougies eruit, indien te licht dan rijker, indien nat of donker dan armer zetten
Niet zo simpel hé jong
Als je de juiste sproeier bezetting wil hebben en het onderste uit de kan wl halen zou je eigenlijk eens naar Ruud Frederiks moeten in Goes, reken wel op een 2-300 euro want Ruud is niet goedkoop
Wil je het zelf doen, begin dan met de hoofdsproeier, hoogste topsnelheid is de juiste sproeier, dan middentoeren is door de positie en vorm vd naald bepaald, en starten en stationair is via de stationair sproeier. Bestel dan maar al wat vlotterkamer dichtingen want uw carbkes gaan veeeeeel open moeten zenne.....Te rijk is nie goed, dan komt er benzine in de olie, te arm is nie goed voor de kleppen. Dus testen, bougies eruit, indien te licht dan rijker, indien nat of donker dan armer zetten
Niet zo simpel hé jong
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
tis inderdaad ingewikkelder dan ik dacht
Ik zal es vragen aan stefaan wat ik het beste gebruik
hier is trouwens een linkje naar zijn site, de projecten zijn zeker eens de moeite om te bekijken
http://www.stephanvaneverbroeck.be/home.html
Ik zal es vragen aan stefaan wat ik het beste gebruik
hier is trouwens een linkje naar zijn site, de projecten zijn zeker eens de moeite om te bekijken
http://www.stephanvaneverbroeck.be/home.html
het voorwiel past als gegoten
hij staat nu voor het eerst in 2 jaar terug op 2 wielen
hij staat nu voor het eerst in 2 jaar terug op 2 wielen
Enkele fototjes van dit pracht project????
Wat ik tot nu toe gezien heb ziet er netjes uit.
ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Wat ik tot nu toe gezien heb ziet er netjes uit.
ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
broem..broem..GAAAAZ
De batterij komt vrijdag binnen, het is een gelbatterij omdat ik die kan platleggen onder het kuipje zonder dat hij zuur lekt.
Dit weekend heb ik eigelijk enkel de dikke rode draden aaneengesoldeerd. Mijn oma ligt momenteel in het ziekenhuis en mijn opa kan niet zo goed voor zichzelf zorgen, ik heb het voor de moment dus nogal druk. Ik zal zien wanneer ik kan verder doen.
Dit weekend heb ik eigelijk enkel de dikke rode draden aaneengesoldeerd. Mijn oma ligt momenteel in het ziekenhuis en mijn opa kan niet zo goed voor zichzelf zorgen, ik heb het voor de moment dus nogal druk. Ik zal zien wanneer ik kan verder doen.
remblokken en nieuwe veertjes voor er tussen vandaag gemonteerd, alles functioneert perfect. Nu nog wachten op de batterij, deze komt overmorgen binnen
Enkel nog het kuipje overtrekken, dashbord monteren en een achterlichtje kopen. De pinkertjes heb ik reeds aangeschaft.
Enkel nog het kuipje overtrekken, dashbord monteren en een achterlichtje kopen. De pinkertjes heb ik reeds aangeschaft.
Pics, worthless this topic without is... 

GS staat voor geil speelgoed
Is dit een zin?Smullie schreef:Pics, worthless this topic without is...
bedoel je niet "Pics, this topic is worthless without them"
-
tazdevil
hey Carlito,
Nooit naar Star Wars gekeken zeker?

Fear leads to anger .... Anger leads to stress .... Stress leads to Beemers...
And Beemers leads to Fun.
On the forum i see writing you are, assistence you will be needing.
Groeten Gerry
Nooit naar Star Wars gekeken zeker?

Fear leads to anger .... Anger leads to stress .... Stress leads to Beemers...
And Beemers leads to Fun.
On the forum i see writing you are, assistence you will be needing.
Groeten Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

-
props-n-blades
If the force in him so strong is, why correct english he can speak not ... ?

XR600R-'87, CB360T-'76, VF750C-'83, CMX450-'90, VF750F-'83, R1150GS-'03, R1200GS-'05 (RIP), R1200GS-'05, R1200GSA -'07
bij deze weet ik dat ook
Batterij is al toegekomen, inkoopprijs 37€+ btw

Batterij is al toegekomen, inkoopprijs 37€+ btw
-
RopaS
Waar koop jij een gelbatterij voor € 37 ????
BMW,
eens rij je er mee.....
en nu ook lid.......
op mijn R1100RS - R1200 R CLASSIC
'UNITED WE CONQUER'
eens rij je er mee.....
en nu ook lid.......
op mijn R1100RS - R1200 R CLASSIC
'UNITED WE CONQUER'
op m'n werk, je zou moeten weten hoeveel de inkoopprijs dikwijls verschilt van de verkoopprijs, echt soms schandalig 
Carlito schreef:op m'n werk, je zou moeten weten hoeveel de inkoopprijs dikwijls verschilt van de verkoopprijs, echt soms schandalig
Blijkbaar.
Welke dikke rode draden heb je aaneen gesoldeerd ?Carlito schreef:Dit weekend heb ik eigelijk enkel de dikke rode draden aaneengesoldeerd.
Nil volentibus arduum
Ik zal eens een foto posten
Morgen heb ik wel even tijd om foto's te maken
morgen het beestje eens starten (allez, dat hoop ik toch
)
Hoi het is al overmorgen hoor... wij zijn benieuwd hoorCarlito schreef:Ik zal eens een foto posten![]()
GRTS Danny
batterij zit er op, de moto demareert, maar start niet, dit is waarschijnlijk te wijten aan de afstelling.
Ideaal dat de batterij ook groen en wit is

Ideaal dat de batterij ook groen en wit is

Re: caferacer project "het vervolg" update 22-03 bijna af
Hoi,
Ziet er prachtig uit... ik duim ervoor dat je hem rijklaar krijgt. Dit moet gewoon rijden. Ik vind hem alvast top
GRTS Danny
Ziet er prachtig uit... ik duim ervoor dat je hem rijklaar krijgt. Dit moet gewoon rijden. Ik vind hem alvast top
GRTS Danny
als ik hem zelf niet rijklaar krijg doe ik hem binnen om af te stellen, maar ik wil zo veel mogelijk zelf doen
deze beemer moet en zal de baan op gaan
deze beemer moet en zal de baan op gaan
werelds, sinds het eerst in 2 jaar heeft het blokje gedraaid!
Ik zal wel nog wat moeten zoeken voor de afstelling.
Ik zal wel nog wat moeten zoeken voor de afstelling.