Waar rijden jullie dit jaar naar toe ??

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
K1neke

Re: Waar rijden jullie dit jaar naar toe ??

Bericht door K1neke »

In juli via Duitsland - Tsjechie-Slovakije mogelijk tot Hongarije .
In augustus naar zuid frankrijk .
In bezit van ; 2X SHADOW 1100 ,3 X K1 , 1X K100LT , 1X K100RS16V , 3X K1100LT .1X K1200LT ,
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Bwa, 't is dat er hier nog eens gepost is, want anders had ik dat topic hier al niet meer durven opendoen. Ziehier de "definitieve" ( :oops: ) planning: na/tijdens rehab knie zoveel mogelijk clubritjes meepikken, ergens in augustus een flitsbezoek aan het Zwarte Bos en in september naar de Weissensee met de club 8-)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

In juli met 2 vrienden ( :arrow: zonder ons vrouwen ) gaan we het zwarte woud onveilig maken voor iets meer dan een week :grin: titisee, bodensee enz..
En hebben gereserveerd in Bad peterstal Schwarzwaldgasthof schutzen zie = gasthof

bougimain :alien:
Afbeelding
Plaats reactie