Ik ben al een paar keer op vakantie geweest met m'n R1100R op de aanhangwagen. En ik kan vergelijken, want voordien ben ik meerdere keren met de moto op vakantie geweest
Misschien begint de leeftijd mee te spelen ( 54 jaar ), maar t'is ook een kwestie van de kerk een beetje in 't midden te houden voor alle leden van de familie.
Reizen met een aanhangwagen met moto verloopt zeer zeker vlot, is comfortabeler, men kan wat langere periode op vakantie en " madame " kan ook wat meer spullen meesjouwen.
Het vergt enkel een goeie vakantieplanning, kwestie van een bestemming te vinden van waaruit je mooie motorritten kan maken, maar ook andere bezienswaardigheden of mooie plekjes kan bezoeken met de wagen in vakantiekledij, zonder te moeten sleuren met motorjassen en helmen.
Zo is iedereen tevreden, moeder de vrouw ( en eventueel kids ) en vader/motorrijder, en is je vakantie geslaagd.
ps : vorig jaar naar de Savoie geweest - gemiddelde snelheid met aanhangwagen 90 km en je hoeft in Frankrijk ook geen extra péage te betalen voor een motoraanhangwagen.