Even voorstellen...
Moderator: GVN
Aloha
hey,
ik ben woonachtig te Gent.
Een jonge BMW rijder met een oude bak, ikzelf 26 jaar Motor; K100 van 1986
Schitterende machine, zou het voor geen geld van de wereld willen missen.
groeten & tot op de baan
S.
groeten & tot op de baan
S.
I intend to live forever, so far so good.
-
sprint
Re: Aloha
welkom Bachus,Bacchus schreef:hey,
groeten & tot op de baan
S.
Mijn K100 is van 10/83
Marnix.

-
VFooR
Hoi,
Aalst is de stad waar ik woon. Rijd ruim 3 maanden R1150GS uit 2000.
Leren rijden op een honda deauville. Nadien een jaar met een beruchte suzuki TL1000S gereden. Vervolgens 3 jaar met een VFR800 gereden (TOPmotor), om nu de GS-stap te maken. Vooraal zijn toer- en stuurcapaciteiten spreken me aan.
Ben 27jaar.
Aalst is de stad waar ik woon. Rijd ruim 3 maanden R1150GS uit 2000.
Leren rijden op een honda deauville. Nadien een jaar met een beruchte suzuki TL1000S gereden. Vervolgens 3 jaar met een VFR800 gereden (TOPmotor), om nu de GS-stap te maken. Vooraal zijn toer- en stuurcapaciteiten spreken me aan.
Ben 27jaar.
R 1100 GS: Full Wilbers, stalen remleidingen, Laser + Chip + K&N + regulator + Nieuwe buizen.
-
Le African
Even voorstellen
Hi Mijn naam is John ( Le African )reden van mijn bijnaan is dat ik enkele jaren in Africa heb gewoont en gewerkt. Al op het GS forum in Nederland maar woonachting dicht bij onze zuider buren. Ik rij mijn 7 de GS Nu de R1200GS Adventure ( voorheen de 1150 Adventure ) Ben ook al twee maal bij de adventure meetings geweest in Belgie en Nederland ) November 2006 en afgelopen April.Hoop nog veel plezier en informatie op het forum te vinden.
MVG
Le African
MVG
Le African
Te veel wegen en niet genoeg tijd !
hallo, ik ben Wim en al enige tijd aan het mee lezen op dit forum.
En vond het eens tijd worden om mij hier ook eens aan te melden en niet alleen als gast rond te kijken. Ben in het bezit van een 1200 gs die ik dit voorjaar zelf uit Duitsland heb gehaald.
Ik heb pas sinds vorig jaar mijn rijbewijs en spijt dat ik het niet vele jaren eerder gehaald heb.
Hoop hier nog veel rond te hangen en veel te leren en hoop dat ik jullie ook eens ergens mee kan vooruit helpen.
Groeten, motorboom.
En vond het eens tijd worden om mij hier ook eens aan te melden en niet alleen als gast rond te kijken. Ben in het bezit van een 1200 gs die ik dit voorjaar zelf uit Duitsland heb gehaald.
Ik heb pas sinds vorig jaar mijn rijbewijs en spijt dat ik het niet vele jaren eerder gehaald heb.
Hoop hier nog veel rond te hangen en veel te leren en hoop dat ik jullie ook eens ergens mee kan vooruit helpen.
Groeten, motorboom.
Hallo daar,
Ik ben Steven en begin dit jaar ben ik overgestapt van een Yamaha Diversion naar een 1150 GS, en ik heb het mij nog geen seconde beklaagd!
Ondertussen heb ik al een 5000km gereden en heb het forum hier al serieus doorzocht naar praktische tips en vooral naar uitleg en oplossingen voor de turbulentie rond mijn helm, want daar werd ik zo stilaan horendol van. De grote GS-test voor mij volgt volgende week, want ik vertrek met nog twee BMW fanaten naar Ierland voor een rondrit ... ben benieuwd!
Ik ben 38 en architect van beroep werkzaam bij een bureau in Geel, maar ik woon in Turnhout.
tot ziens op het forum (heb er al veel leesplezier aan overgehouden!)
groeten,
Steven
Ik ben Steven en begin dit jaar ben ik overgestapt van een Yamaha Diversion naar een 1150 GS, en ik heb het mij nog geen seconde beklaagd!
Ondertussen heb ik al een 5000km gereden en heb het forum hier al serieus doorzocht naar praktische tips en vooral naar uitleg en oplossingen voor de turbulentie rond mijn helm, want daar werd ik zo stilaan horendol van. De grote GS-test voor mij volgt volgende week, want ik vertrek met nog twee BMW fanaten naar Ierland voor een rondrit ... ben benieuwd!
Ik ben 38 en architect van beroep werkzaam bij een bureau in Geel, maar ik woon in Turnhout.
tot ziens op het forum (heb er al veel leesplezier aan overgehouden!)
groeten,
Steven
Hallo allemaal,
Mijn naam is Silvano (Italiaanse/Belg of Belgische/Italiaan, het is maar hoe jullie het bekijken) 39J oud en woonachtig te Maasmechelen.
Verwacht achter een paar weken mijn K1200R Sport.
Heb hier al het een en ander kunnen lezen en hoop achteraf ook mensen te leren kennen om mee ritten te rijden.
Groeten Silvano
Mijn naam is Silvano (Italiaanse/Belg of Belgische/Italiaan, het is maar hoe jullie het bekijken) 39J oud en woonachtig te Maasmechelen.
Verwacht achter een paar weken mijn K1200R Sport.
Heb hier al het een en ander kunnen lezen en hoop achteraf ook mensen te leren kennen om mee ritten te rijden.
Groeten Silvano
Hallo
Ik ben Marc uit Machelen en rij sinds februari 2006 met een 1200RT
Vroeger (20 jaar geleden)
reed ik met een Honda 750 four
De ritjes die we (moeder de vrouw en ik) maken gaan vooral naar De Vogezen, Het Zwarte Woud en De Moezel daardoor heb ik reeds 25000km
en ik hoop er nog veeeeeeeeeeel km bij te doen
Groetjes Marc
Ik ben Marc uit Machelen en rij sinds februari 2006 met een 1200RT
Vroeger (20 jaar geleden)
De ritjes die we (moeder de vrouw en ik) maken gaan vooral naar De Vogezen, Het Zwarte Woud en De Moezel daardoor heb ik reeds 25000km
en ik hoop er nog veeeeeeeeeeel km bij te doen
Groetjes Marc
BMW R1200RT Donker met bleek grijs zoals mijn haar
ik stel mij voor
hallo ik ben rudi en ik rij sinds 2 jaar met een r1100s een boxercup ik ben vorig jaar met het motosalon naar de bq in groot-bijgaarden eens komen kijken en onlangs eens naar schakels ik vind dit forum heel goed en mij ook lid maken van de club verdere interese fietsen moto's enz...
-
Iron Gonzo
wreed wel gekomen
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Werner Von C.
- Contacteer:
even voorstellen !
Daar ben ik dan. Na al een tijdje als gast te hebben meegelezen, heb ik me nu als forumlid aangemeld.
Zo'n 15 jaar geleden kocht ik mijn 1e motor, een Honda 450 C. Die wordt binnenkort 25 jaar, maar hij staat nog steeds in de garage, omdat mijn vrouwke ook haar rijbewijs heeft en we er samen ( helaas veel te wenig ) wel eens op uit trekken.
Zelf ben ik na een flink aantal jaren Honda Pacific Coast, vorig jaar overgestapt op een R1150RT, zwart, bj 2004. ( zie de avator )
Met een aantal motormaatjes rij ik 1x per jaar voor een vakantie naar het midden of zuiden van Europa. Dit jaar zijn we naar Sardinië geweest. Absoluut een aanrader. Over een paar weken maken we de plannen voor volgend jaar. Het voorbereiden van deze tochten mag ik ondertussen ook wel een hobby noemen.
groeten uit Roosendaal ( NL )
Zo'n 15 jaar geleden kocht ik mijn 1e motor, een Honda 450 C. Die wordt binnenkort 25 jaar, maar hij staat nog steeds in de garage, omdat mijn vrouwke ook haar rijbewijs heeft en we er samen ( helaas veel te wenig ) wel eens op uit trekken.
Zelf ben ik na een flink aantal jaren Honda Pacific Coast, vorig jaar overgestapt op een R1150RT, zwart, bj 2004. ( zie de avator )
Met een aantal motormaatjes rij ik 1x per jaar voor een vakantie naar het midden of zuiden van Europa. Dit jaar zijn we naar Sardinië geweest. Absoluut een aanrader. Over een paar weken maken we de plannen voor volgend jaar. Het voorbereiden van deze tochten mag ik ondertussen ook wel een hobby noemen.
-
Johannetje
Re: even voorstellen !
Welkom Renzo,Renzo schreef:Daar ben ik dan. Na al een tijdje als gast te hebben meegelezen, heb ik me nu als forumlid aangemeld.
Uiteindelijk is het dan gelukt om je aan te melden.
Veel plezier gewenst en ik hoop dat je heel veel aan het forum zult hebben. Ik heb er in ieder geval al heeeeeeeeel veel aan gehad.
Groetjes
Johan
I am a Fanatic BMW R1150RT driver. (sinds mei 2010 R1150RT)
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.
Garmin Zumo 550 Europe
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.
Garmin Zumo 550 Europe
-
Iron Gonzo
welkom en af en toe eens een ervaring posten kost geen geld

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Hallo allemaal
Hierbij wil ik mij even voorstellen.
Ik ben John 52 jaar oud en reeds met VUT ik kom uit Den Helder noord holland.
Waarom op dit Forum? het is mij opgevalen dat er hier veel meer activiteit is dan op de Nederlandse BMW site.
In vogelvlucht mijn geschiedenis, ooit begonnen met een suzuki T500 daar mee reed ik op een proefrijbewijs.
Daarna jaren niet meer gereden, maar toen de midlife crisis begon eindelijk eens een echt rijbewijs gehaald.
Daarna achtereenvolgens op een JAWA 350, SUZUKI GSX 550, BMW K75, HONDA SHADOW VT500C en nu sinds een week weer terug bij BMW met een R850R.
Overigens de SHADOW heb ik ook nog dus als iemand een goedkoop maar goed fietsje voor de winter zoekt, voor € 1000.00 mag hij weg.
John

Hierbij wil ik mij even voorstellen.
Ik ben John 52 jaar oud en reeds met VUT ik kom uit Den Helder noord holland.
Waarom op dit Forum? het is mij opgevalen dat er hier veel meer activiteit is dan op de Nederlandse BMW site.
In vogelvlucht mijn geschiedenis, ooit begonnen met een suzuki T500 daar mee reed ik op een proefrijbewijs.
Daarna jaren niet meer gereden, maar toen de midlife crisis begon eindelijk eens een echt rijbewijs gehaald.
Daarna achtereenvolgens op een JAWA 350, SUZUKI GSX 550, BMW K75, HONDA SHADOW VT500C en nu sinds een week weer terug bij BMW met een R850R.
Overigens de SHADOW heb ik ook nog dus als iemand een goedkoop maar goed fietsje voor de winter zoekt, voor € 1000.00 mag hij weg.
John
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Hallo John maar WTF is "met VUT"...iets zoals op pensioen of pré-pensioen in België ?
Ne Jawa350...man man daar heeft mijn Pa en ik (in 't geniep) nog mee gereden, 2-takt hé...nen "oilmaster"...
, grapje hoor maar daar hebben we het "te koop" forum voor
Welkom op de kermis hier, en je bent niet de enige Nederlander hier
Ne Jawa350...man man daar heeft mijn Pa en ik (in 't geniep) nog mee gereden, 2-takt hé...nen "oilmaster"...
Allé, nen échte Hollander, in je eerste post al iets te koop stellen...Overigens de SHADOW heb ik ook nog dus als iemand een goedkoop maar goed fietsje voor de winter zoekt, voor € 1000.00 mag hij weg.
Welkom op de kermis hier, en je bent niet de enige Nederlander hier
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Iron Gonzo
inderdaad in Nederland noemt dat zoHallo John maar WTF is "met VUT"...iets zoals op pensioen of pré-pensioen in België
vroeger uit treden
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Hoi ,
Ik ben Marnik uit Zottegem, 38 jaar, rij al 14 jaar mee de moto, waarvan 4 mee de K1100LT sp Ed en 8 mee de K1200LT,
Het liefst doe ik weekend-trips, met lekker eten....
Ik ben voorzitter van de Zottegemse motorclub "Het Gezelschap".
Ik ben lid van de Zottegemse brommer-club "Mobilickx"
Ik heb mij aangmeld op dit forum, omdat heel intressant "topics" bevat.
Voor de rest van de tijd hou ik mij bezig met ventilatie & stofafzuiging.
groeten Marnik
Ps : Zondag 30 september is Zottegem verkozen tot MOTORSTAD 2007
Een organistaie van Motoren & Toerisme,
Ik ben Marnik uit Zottegem, 38 jaar, rij al 14 jaar mee de moto, waarvan 4 mee de K1100LT sp Ed en 8 mee de K1200LT,
Het liefst doe ik weekend-trips, met lekker eten....
Ik ben voorzitter van de Zottegemse motorclub "Het Gezelschap".
Ik ben lid van de Zottegemse brommer-club "Mobilickx"
Ik heb mij aangmeld op dit forum, omdat heel intressant "topics" bevat.
Voor de rest van de tijd hou ik mij bezig met ventilatie & stofafzuiging.
groeten Marnik
Ps : Zondag 30 september is Zottegem verkozen tot MOTORSTAD 2007
Een organistaie van Motoren & Toerisme,