veiligheidsschroefje zumo

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

John
Contacteer:

Re: veiligheidsschroefje zumo

Bericht door John »

oberon schreef:Ik heb het vijsje en het schroevendraaiertje in de vuilbak gekieperd. Ik heb niet het gevoel dat ik iets mis. Die Zumo blijft als geheid staan en ik kan gelijk met de rest aan de toog en niet pas bij de tweede 'tournee".
Iemand op het forum heeft zijne Zumo eens van zijn motor zien vliegen op de autobaan. Daarna heeft er nog een auto meegeholpen om dat ding wat platter en gebruiksvriendelijker te maken. Ik hoop voor je dat dit jou niet te beurt valt, zonder borging.
tweetyoost

Bericht door tweetyoost »

Ging juist de vraag stellen of iedereen de moeite wel doet om dat vijsje aan te spannen..

maar nu zie ik dit handige duimschroefje... ideale oplossing.. had zover nog niet gedacht.

Heb je er nog? dan PM ik je mijn adres en wordt je voor de kosten graag vergoed.
oberon

Bericht door oberon »

Ik heb veertien dagen zonder schroefje rondgereden op de slechtste wegen van Europa: tweederangs banen in Roemenië. De Zumo gaf geen fractie van een millimeter vrij.Mijn schroefje is voor altijd verdwenen.
John
Contacteer:

Bericht door John »

oberon schreef:Ik heb veertien dagen zonder schroefje rondgereden op de slechtste wegen van Europa: tweederangs banen in Roemenië. De Zumo gaf geen fractie van een millimeter vrij.Mijn schroefje is voor altijd verdwenen.
En niet komen blijten als je vaart zoals die andere hier ergens op het forum hé :mrgreen:
oberon

Bericht door oberon »

De kans is onbestaande John. Maar bedankt voor de vaderlijke vermaning.
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

oberon schreef:De kans is onbestaande John. Maar bedankt voor de vaderlijke vermaning.
ik weet niet vanwaar je bent.
maar ik kan U een mooi vijsje bezorgen waar je geen sleuteltje voor nodig hebt
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
oberon

Bericht door oberon »

Bedankt Iron, maar ik leesdat je het blijkbaar zelf niet meer nodig hebt.. Ik stel voor dat je het zelf in de vuilbak kiepert zoals ik met het originele vijsje en schroevendraaiertje gedaan heb.Het leven is al ingewikkeld genoeg zonder onnodige gadgets.
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

oberon schreef:Bedankt Iron, maar ik leesdat je het blijkbaar zelf niet meer nodig hebt.. Ik stel voor dat je het zelf in de vuilbak kiepert zoals ik met het originele vijsje en schroevendraaiertje gedaan heb.Het leven is al ingewikkeld genoeg zonder onnodige gadgets.

tja... tot de dag dat ie eraf kiepert en dan nie komen bleiten hé!
... voor sommigen zit veiligheidskledij op de motor, handschoenen, veilig schoeisel, gesloten vizier/zonnebril, goede banden, veilige afstand, ... enz enz... ook maar in de weg tijdens het rijden en is voor niks nodig... tot... inderdaad... tot...
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Iron Gonzo

oberon schreef:Bedankt Iron, maar ik leesdat je het blijkbaar zelf niet meer nodig hebt.. Ik stel voor dat je het zelf in de vuilbak kiepert zoals ik met het originele vijsje en schroevendraaiertje gedaan heb.Het leven is al ingewikkeld genoeg zonder onnodige gadgets.
ik gebruik wel degelijk het vijsje (1tje dat je met de hand kan indraaien zonder schroevendraaier)
en zo heb ik er nog liggen.
je hebt het blijkbaar verkeerd begrepen :-?
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
stropke

Bericht door stropke »

Bart

Als je nog zo een vijsje hebt mag je het voor mij opzij leggen
misschien mee brengen de volgende keer naar de Oase :?:

Groeten uit Gent
Stropke :wink:
Fun....is not a straight line
Iron Gonzo

stropke schreef:Bart

Als je nog zo een vijsje hebt mag je het voor mij opzij leggen
misschien mee brengen de volgende keer naar de Oase :?:

Groeten uit Gent
Stropke :wink:
oke ligt aan de kant.
TRIUMPH TROPHY SE
Handige Harry

Bericht door Handige Harry »

Hoi

Kan ik ook nog zo een vijske bemachtigen PLEAAAASE
of kan ik het zelf maken van waar haal je dat rubbertje een vijsje kan ik aangeraken.

:arrow: nog wat anders onlangs ben ik de rubberbescherming met magneet voor bescherming van de contactjes kwijtgeraakt en zat er oxidatie op die contacten heeft r nog iemand bevindingen mee .

Groetjes jan
Iron Gonzo

Handige Harry schreef:Hoi

of kan ik het zelf maken van waar haal je dat rubbertje een vijsje kan ik aangeraken.

:arrow: nog wat anders onlangs ben ik de rubberbescherming met magneet voor bescherming van de contactjes kwijtgeraakt en zat er oxidatie op die contacten heeft r nog iemand bevindingen mee .

Groetjes jan
je hebt PB
TRIUMPH TROPHY SE
jantje beton

Bericht door jantje beton »

Groetjes jan
gewoon bij formar aanvragen is een gekent prblm ;)
Laatst gewijzigd door jantje beton op 25 aug 2008, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
BEN WEER EENS ONLINE
Handige Harry

Bericht door Handige Harry »

Hoi

Farmar wat is dat ken ik niet ,GPS verdeler :?: :?:
p@rick

Bericht door p@rick »

Farmar wat is dat ken ik niet ,GPS verdeler :?: :?:
Zal wel Formar zijn : http://www.formar.be (belgische invoerder van Garmin)
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
snoekie32

Bericht door snoekie32 »

jantje beton schreef:

Groetjes jan
gewoon bij farmar aanvragen is een gekent prblm ;)
En hopen dat je meer succes hebt dan mij. Ik heb het afgelopen half jaar twee mails gedaan met de vraag naar zo'n rubberen afdekkapje. Helaas geen antwoord noch afdekkapje ontvangen.
(Voor de slimmeriken: Ja ik heb mijn adres erbij gevoegd :grin: )
!! No Fear, Snoekie is Here !!
R1200GSA
Mub

Bericht door Mub »

Hallo IG
Ben nieuw op het forum, na 10 motorloze jaren een R1200C gekocht, en van vrouwlief een zumo gekregen. Zou je mij ook een derg. schroefje kunnen bezorgen. Kosten worden vergoed.
Mub
oberon

Bericht door oberon »

Gisteren nog kilometers kasseiweg gereden in de Vlaamse Ardennen zonder schroefje ... rotsvast. :shock: En het was erge kasseiweg zo van die koppen voor de Flandriens. :shock: Geen vin,nada, niente,noppes. :shock: Onwerelds slechte weg, eigenlijk Roemeense weg. Dat kom je hier steeds meer tegen de laatste jaren. :clown:
Plaats reactie