hels gereutel

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
demito
Contacteer:

hels gereutel

Bericht door demito »

Net het gerammel door een kapotte kettingspanner opgelost of daar kwam al iets nieuws opzetten. Gereutel alom, precies en blikken doos met knikkers als ik optrok of over de kasseien reed.

BMW bxl: tout a fait normal monsieur avec ces temperatures. Ils font tous un peu plus de bruit. :roll:

Manneke lief. Dat kon toch niet normaal zijn. De mensen gaapten mij aan bij de rode lichten. :oops:

Vandaag naar BMW Latem geweest voor een setje Ohlins en ondertussen eens gepolst of dat lawaai normaal was. Absoluut niet en een ongeruste blik. Beetje zoeken later kwam de aap uit de mouw: valbeugels afgebroken aan het bovenste bevestigingspunt rechts onder de tank. Dat spel resoneerde met de trillingen van de motor die trouwens ook de oorzaak waren van het afbreken :shock: :shock: :shock:

Links zat er ook al een flinke scheur in. Vriendelijke mens heeft voor mij alles gelast voor een prikje en het is weer gaan met die banaan. Thumbs up for BMW Latem.

Nog ervaringen met afgeknakte valbeugels?
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
sprint

Re: hels gereutel

Bericht door sprint »

demito schreef: Vriendelijke mens heeft voor mij alles gelast voor een prikje en het is weer gaan met die banaan. Thumbs up for BMW Latem.
Als't goed is mag het ook al eens gezegd worden hé :wink:
Marnix.

Afbeelding
Shulty

Bericht door Shulty »

BMW BXL :shock: :? was da zeg, zo incompetent, da's toch geen antwoord :?
R1150GSA '04
R1200GSA '10
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

zo zie je maar

het zit soms in een klein hoekje
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Teuniz
Contacteer:

Bericht door Teuniz »

Net het gerammel door een kapotte kettingspanner opgelost of daar kwam al iets nieuws opzetten.
Ik neem aan dat je de nokkenas kettingspanners bedoelt. Ging dat toevallig gepaard met trillingen, vooral als je gas geeft?
Zoja, zijn die trillingen/vibraties verdwenen na het vervangen van die spanners?
Frank K

Bericht door Frank K »

BMW Bxl bedanken voor de service zou ik zeggen, 't is te hopen dat ze daar :oops: worden :!:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Ge had waarschijnlijk uwe "plastrong" nie aan toen ge belde, mij hebben ze daar gewoon buiten gekeken :?

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Yep, herken het!

Is een metalen gerinkel van jewelste in lage toeren. Heb een paar weken geleden hetzelfde voorgehad bij de Wunderlich valbaren op mijn RT.
Lassen binnenin gewoon gebroken zonder te vallen. Wijst op pruts-gelas.
Na 2 sets komen er bij mij geen meer op!

Dikke :evil: voor die dealer in bxl die je aan den telefoon kan uitleggen dat het normaal is. Om't sch**t van te krijgen.
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
PabloElFlamenco

Bericht door PabloElFlamenco »

Euh, Mr. Demito .... WELKE (merk) valbeugels, a.u.b.? ... Bedankt (ik hoop dat het de mijne niet zijn, éh - Hepco & Becker).
Pablo
Uit één blok metaal gehouwen (...de motor...)
Lid van bmw-mc-vl (...de rijder...)
Plaats reactie