Moderator: GVN
O ja, over welk verhoogd scherm heb je het dan ?bmwfreakske schreef:Heb mijn scherm van R1100RT(99) naar R1150RT(04) overgeplaatst zonder één probleem,de bevestigingspunten zijn altijd dezelfde gebleven
Hallo Martin,Martin M. schreef:Hoi vrienden,
Gisterenvoormiddag is het scherm, samen met de tassen, aangekomen. Het scherm vertoont geen fabrikagegebreken en is perfect afgewerkt. Na een vlotte montage heb ik natuurlijk dit moeten uittesten. Er stond gisteren een venijnige wind en de eerste indrukken zijn positief over de hele lijn. Met mijn 1,85m hoef ik het scherm zelfs niet op de hoogste stand te brengen en kan ik het verkeer blijven volgen zonder dat ik door het scherm moet kijken. Van turbulenties heb ik geen last en het lawaai is gereduceerd met meer dan de helft. Eindelijk hoor ik nu mijn boxer brullen op de snelweg. Wel merk ik dat de voorpartij ietsje gevoeliger is bij felle rukwinden maar van enige hinder is er geen sprake.
Ik ben zeer tevreden.
thanks en spoedig herstel voor t'vrouwke !Martin M. schreef:Arnold,
Ik zou niets liever willen dat mijn madam mee achterop zit. Jammer genoeg is ze nog steeds herstellende van een rugaandoening en zal ze voor deze maand, zelfs mss februari nog niet kunnen meerijden.
Misschien zal ik een van mijn beren (kids) eens mee nemen zodat we al iets meer weten.
Ik hou je op de hoogte.
Grieten
Thanks !!Martin M. schreef:Arnold,
Wat betreft het scherm, heb ik die samen met de koffertassen gekocht. Het scherm draagt het type #1 (standaard cut), clear, model 2004 (mijn RT is model 2003 Twin Spark)is 4 inch hoger en 1 inch breder, voor 139$.
Samen met de tassen kwam de portkosten op 56,65$ plus zo'n 10 euro aan ABX-pakjesdrager voor de invoerrechten.
Hierbij de link voor meer info.
http://www.ceebaileys.com/wsdesign01.htm
Groeten