Topic kan nu wel worden afgesloten meen ik, nu iedereen gelukkig is met zijn nieuwe lidkaart.
En, jongens, ze is geldig tot en met maart 2007, moest je het niet zijn opgevallen.
Awel, ik heb de mijne nog steeds niet ontvangen. Dit ondanks reeds minimaal 2x mijn adreswijziging doorgegeven. Wel reeds het vorige Club-journaal ontvangen.
dat zijn van die zaken die kunnen gebeuren als de provider soms wat slechte bereikbaarheid heeft en op dat ogenblik ook de PC beslist om ff in blokstaking te gaan.
In elk geval kom ik nu reeds aan minimaal 8 (en onderliggende is negen) meldingen dat mijn adres wijziging klaarblijkelijk niet echt vlot verloopt.
Rik schreef:
Awel, ik heb de mijne nog steeds niet ontvangen. Dit ondanks reeds minimaal 2x mijn adreswijziging doorgegeven. Wel reeds het vorige Club-journaal ontvangen.
Hoi Rik, altijd maar die adresverandering doorgeven, ze gaan daar in
Duitsland denken dat 'n graptje is, was beter in Brugge gebleven
Rik schreef:Ironjakke,
dat zijn van die zaken die kunnen gebeuren als de provider soms wat slechte bereikbaarheid heeft en op dat ogenblik ook de PC beslist om ff in blokstaking te gaan.
In elk geval kom ik nu reeds aan minimaal 8 (en onderliggende is negen) meldingen dat mijn adres wijziging klaarblijkelijk niet echt vlot verloopt.
'T is nie erg zulle Rik. Ik heb het ook al verschillende keren voorgehad.
Maar zo gaan uw postings wel de hoogte in hé. Ik vond het wel grappig.
Computers hé.