Ik ben van plan om de originele uitlaat terug onder m'n S te zetten.
De katalysator is er ook onderuit en er zit een andere chip is.
Mijn vraag is nu of ik alleen de uitlaat (de twee pijpkes) kan switchen, zonder de rest te moeten veranderen.
Alvast bedankt.
Originele uitlaat
Moderator: GVN
-
Dirk Pauwels
Ken niets van "S"en, bij mij staat er een "G" voor.
Of je originele pijpen passen da ga je dus zelf kunnen proberen, niet dan? Wat die originele pijpen zonder kat en met chip betreft: het gaat rijden en redelijk goed zelfs denk ik, al staat je moto dan mss een ietsiepietsie te rijk. Proberen hé
Of je originele pijpen passen da ga je dus zelf kunnen proberen, niet dan? Wat die originele pijpen zonder kat en met chip betreft: het gaat rijden en redelijk goed zelfs denk ik, al staat je moto dan mss een ietsiepietsie te rijk. Proberen hé
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
Synchro Bob
- Contacteer:
Niet iedereen werkt tijdens de "gewone" werkuren en ja, ik had graag snel een antwoord verwacht, niet geëist, omdat ik nu even wat schaarse vrije tijd had. Trouwens, je weet nooit wie op welk uur achter de pc zit. Het kon natuurlijk dat iemand me snel wat raad kon geven en de mogelijkheid zit erin dat niemand het weet.
Hopelijk niemand op de tenen getrapt
Hopelijk niemand op de tenen getrapt
snelheid en korte tenen is ons sterke punt...Hopelijk niemand op de tenen getrapt
chip gewoon laten zitten... vervangen door originele kan natuurlijk ook en zal naar mijn gevoel altijd iets optimaler zijn in 't compromis milieu - vermogen... 't is maar wat je voor 't ene of 't andere over hebt
sorry dat het zo lang duurde (ik werk 's nachts