club journaal Jan - febr ?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Rik
Locatie: Van Brugge lans 't de polders angespoeld in Oed-Everlee

Bericht door Rik »

Boekske één nooit ontvangen. De verüs no Brabant éd ons lik nie zo populair gemakt bie de Post. Eést doen ze je e hele gazette invull'n toe de name van j'n schoanmoedre toe, je mag dovor'n dertig euro ofdokken. 't Lopt ollemolle koentekraafs. Oj belt, zoe'n ze je biena utmak'n voe kalf, moe gie blüf wel achter mè je mizerie en kost'n voe olles wére ip z'n plooie te krieg'n bie iedereen en olleman. Bie de Post go'n ze 't oendertussen wel e ki oenderzoek'n. Wo daj dus nooit nieks mè van oort

En zodoende ben ik verstoken van het 1° Clubjournaal. Vandaag echter, nummer 2 ontvangen. Na o.a. een mailtje naar het secretariaat om andermaal ons nieuwe adres door te geven. Bedankt Secretariaat voor de goede service. Zeg, zoe'j giender nie e ki lesse gon geven à die kluntens van bie de Post?
Motorrijden = "suiker"zoet
sprint

Bericht door sprint »

ik geloof dat er "bie de post "ook BMW rijders zitten :wink:
Marnix.

Afbeelding
Rik

Bericht door Rik »

'ik geloof dat er "bie de post "ook BMW rijders zitten'. Zoveel te beter dan voor de Post. :wink:

Ikzelf, en ik niet alleen, heb klaarblijkelijk niet de juiste BMW-rijder te pakken bij de Post om te informeren over 'Do my move'. :wink:
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

Rik schreef:'ik geloof dat er "bie de post "ook BMW rijders zitten'. Zoveel te beter dan voor de Post. :wink:

Ikzelf, en ik niet alleen, heb klaarblijkelijk niet de juiste BMW-rijder te pakken bij de Post om te informeren over 'Do my move'. :wink:
ligt mijn pakske dat ik naar Stoffel heb gestuurd niet toevallig bij jullie?????
dat is nu al geruime tijd spoorloos :twisted: ik heb ook een klachtbrief ingevuld, maar zonder enig resultaat :twisted: :evil:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Rik

Bericht door Rik »

Aha Stoffel, dan is tegelijk degene gevonden die zijn adres niet had gewijzigd en daarom zijn rekeningen niet betaalt. Of is't omgekeerd?[/quote]
Oneshark

Bericht door Oneshark »

RIK.. Bie de Post go'n ze 't oendertussen wel e ki oenderzoek'n. Wo daj dus nooit nieks mè van oort

Rikske,

Bij een "DoMyMove" dienst van de post is er toch een dossiernummer
en een Toegangscode op uw bevestiging :?:
dat moeten ze in Brussel kunnen vinden, maar ja die postambten.
in de hoofstad werken maar beperkte budgetten en uren... daarom een bitje geduld :evil: 'tkoemt oal inorde mè tied en boterh. :wink: :lol:

(ik werke nie in de post hé) :oops:
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Rik schreef:Aha Stoffel, dan is tegelijk degene gevonden die zijn adres niet had gewijzigd en daarom zijn rekeningen niet betaalt. Of is't omgekeerd?
Woon reeds geruime tijd op dit adres. 8)
@ Bart: heb een brief gekregen van de Post ivm die zending, moest een paar vraagjes invullen maar de initiële vraag was. Heb je de zending ontvangen? Antwoord was NEEN, bijgevolg kon ik geen verdere vragen beantwoorden. Hopelijk wordt die enveloppe teruggevonden. Maar de laatste tijd zijn er meer en meer klachten.

Stoffel ;)
Afbeelding
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

Stoffel schreef:
Rik schreef:Aha Stoffel, dan is tegelijk degene gevonden die zijn adres niet had gewijzigd en daarom zijn rekeningen niet betaalt. Of is't omgekeerd?
Woon reeds geruime tijd op dit adres. 8)
@ Bart: heb een brief gekregen van de Post ivm die zending, moest een paar vraagjes invullen maar de initiële vraag was. Heb je de zending ontvangen? Antwoord was NEEN, bijgevolg kon ik geen verdere vragen beantwoorden. Hopelijk wordt die enveloppe teruggevonden. Maar de laatste tijd zijn er meer en meer klachten.

Stoffel ;)
@Stoffel
ik heb gisteren een brief terug gekregen van de post.
met de vermelding dat de brief niet werdt terug gevonden en bijgevolg de zoek actie wordt gestopt.
dus Stoffel dat pinneke is beduveld.

ik ga vandaag nog naar Wim motors in lotenhulle en zal eens vragen of hij nog ergens een reseve heeft liggen.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Thx voor de moeite Bart, hopelijk hebben ze er een nieuwe Prior zegel ingestopt. Anders hun klantendienst = it sucks !

Laat maar iets weten voor de vergoeding.

Stoffel ;)
Afbeelding
Plaats reactie