zadel verhogen van een 1200 GSA LC
Moderator: GVN
-
yann
- Contacteer:
zadel verhogen van een 1200 GSA LC
Zijn er mogelijkheden om het zadel van de GSA nog wat te verhogen?
to beem or not to beem, that's the question
R1200GSA LC TB '16
BMW Motorclub Vlaanderen lid sinds 2004
R1200GSA LC TB '16
BMW Motorclub Vlaanderen lid sinds 2004
-
WALTER GSAdventure
Re: zadel verhogen van een 1200 GSA LC
Voorlopig enigste mogelijkheid een kussentje of een latex van een 10 cm dik op je zadel spannen met een koord of colsonbandjes. 
BMW 1200 GSA, 1150 GSA, nu 1250 GSA VAN 2019
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
Re: zadel verhogen van een 1200 GSA LC
oeps, hoe groot moet een mens zijn om het zadel te laag te vinden? waarschijnlijk > 2m ?....
ik ben maar 1m80 , en mijn zadel staat op z'n laagste...ik kan goed op de grond, tenzij ik de vering op volle belading zet, dan komt ie (naar mijn gevoel) 5 cm omhoog en dan is het 'op de tippen' lopen....
ik vermoed dat men dikkere zadels kan laten maken? Afhankelijk van hoeveel centimeters er nodig zijn?...
ik ben maar 1m80 , en mijn zadel staat op z'n laagste...ik kan goed op de grond, tenzij ik de vering op volle belading zet, dan komt ie (naar mijn gevoel) 5 cm omhoog en dan is het 'op de tippen' lopen....
ik vermoed dat men dikkere zadels kan laten maken? Afhankelijk van hoeveel centimeters er nodig zijn?...
I like my bike!!