De motor heeft 2 maanden bij de dealer gestaan. Een technicus van BMW Bornem is ook ter plaatse geweest om de oorzaak op te sporen.
Centrale computer is vervangen alsook lambdasonde, brandstofpomp, batterij, airbox, gasklephuis en tal van andere onderdelen maar een oorzaak van het probleem werd niet gevonden.
Volgende week wordt de motorfiets terug gemonteerd en kan ik hem terug afhalen. Zowel de technici die eraan gewerkt hebben als de zaakvoerder voelen zich er niet goed bij. Ik nog minder uiteraard. Ik verwijt zeker en vast de dealer niets want daar hebben ze echt wel hun best gedaan om de oorzaak te vinden.
Een adere oplossing voor het probleem hebben ze niet. Er blijven mee rijden is ook bijna niet te doen. Verkopen aan iemand om er nog mee te rijden is kan ook niet want niemand koopt een motor dat schokt vanaf dat je vertrekt. De dealer wil de motor met moeite overnemen voor onderdelen maar dan zal ik maximum 2000 euro krijgen voor een motor dat verder nog in perfecte staat is. Volgens mij doet hij dit pas als ik daar een andere motor koop.
Geen idee wat ik verder kan doen. ik heb het nogmaals gemeld aan BMW Bornem maar daar weten ze ook niet hoe ze het kunnen oplossen. Ze gingen het ff bespreken
Ik twijfel of mijn volgende motor een BMW wordt. Het probleem is dan ook dat ik mijn motor niet kan over laten aan de garage en zelf een koper moet zoeken voor een motor dat niet perfect meer rijdt.
Heeft er nog iemand een laatste tip wat er kan gecheckt worden vooraleer de motor terug gemonteerd wordt of welke stappen ik nog kan ondernemen?