GPS routes IERLAND
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
GPS routes IERLAND
Hallo motorvrienden. In september ga ik naar Ierland met de motor. Heeft er iemand GPS routes van Ierland aub ? Ik zou willen overnachten in B&B of guesthouse . Toffe plaatsen waar motoren welkom zijn ? Groetjes Danny
-
Flat Twin Power
Re: GPS routes IERLAND
Ik heb een route die de Wild Atlantic Way volgt. Als je je email adres geeft (eventueel via PB) dan stuur ik ze door. Het is wel een ritje van een dag of 14 als je ze op je gemak wil doen. Maar je kan ze natuurlijk aanpassen aan uw noden.
-
MARCMOTARD
Aangezien wij in juli in Ierland een motorreis maken, interesseren deze routes mij evenzeer.
O ME MOAR WEG ZUN
-
Flat Twin Power
Stuur s een PB' ke met je e-mail adres, dan stuur ik ze door.MARCMOTARD schreef:Aangezien wij in juli in Ierland een motorreis maken, interesseren deze routes mij evenzeer.
En zeer snel ook. 
-
Flat Twin Power
Ik zat toevallig voor mijne PC toen je berichtje binnenkwam.RBee schreef:En zeer snel ook.