schilderen van kofferdeksels
Moderator: GVN
schilderen van kofferdeksels
De kofferdeksels van mijn BMW 1200RT zijn wel eens aan een nieuwe verfbeurt toe.
Vele krassen voor ik hem kocht en jammer genoeg is de BMW ook eens omgevallen.
Wie kent een goed adres in West- of Oost-Vlaanderen waar ik dit kan tegen een schappelijke prijs kan laten uitvoeren?
Alvast bedankt voor de reactie.
Groeten
Wie kent een goed adres in West- of Oost-Vlaanderen waar ik dit kan tegen een schappelijke prijs kan laten uitvoeren?
Groeten
-
®win
- Contacteer:
Re: schilderen van kofferdeksels
Vraag eens bij de lokale schadehersteller ...
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Deze mannen hier http://www.paintatelier.be hebben mijn kofferdeksels zwart gespoten. Top kwaliteit. Zij doen enkel motoren en werken voor alle BMW dealers. Doen nu ook wrapping zie ik...
Laatst gewijzigd door GSMax op 30 sep 2013, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
-
alfa
.
Laatst gewijzigd door alfa op 28 okt 2013, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW R1100R zonder KFR
-
Dirk Pauwels
Luc Heylens? Die naam zegt me wel iets, zitten die in de buurt van Stekene?GSMax schreef:Deze mannen hier http://www.paintatelier.be hebben mijn kofferdeksels zwart gespoten. Top kwaliteit. Zijn doen enkel motoren en werken voor alle BMW dealers. Doen nu ook wrapping zie ik...
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
patrick k100
vind het beetje stom,weer via de dealer en niet rechtstreeks dus weeral ne pak centen meer 
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
Ik geloof het wel Dirk.Dirk Pauwels schreef:Luc Heylens? Die naam zegt me wel iets, zitten die in de buurt van Stekene?GSMax schreef:Deze mannen hier http://www.paintatelier.be hebben mijn kofferdeksels zwart gespoten. Top kwaliteit. Zijn doen enkel motoren en werken voor alle BMW dealers. Doen nu ook wrapping zie ik...
@Patrick ik heb eerst prijs gevraagd bij Paintatelier en gekregen en achteraf zei men dat ik die kofferdeksels gewoon bij de dealer moest achter laten, zij pikken deze op en brengen deze terug naar uw dealer, dus hun prijs is ook de prijs die ge betaald bij de dealer... Zij vroegen bijv 600€ voor het spuiten van een RT van 2005, motor en koffers
Grtz
Marc
Marc
-
patrick k100
Ik zorg dat ik niks raak in plaats van alles in een ander kleurke te spuiten.Gedaan met op-en afstap strepen .
Ik begrijp trouwens niet hoe mensen dat doen tegen die bakken stampen bij 't op of af stappen??
-
patrick k100
-
alfa
.
Laatst gewijzigd door alfa op 28 okt 2013, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW R1100R zonder KFR
-
patrick k100
Heb via mail eens prijs gevraagd bij paintatelier maar die mannen reageren daar niet op.
Misschien is het schilderen van enkel kofferdeksels voor hen economisch niet interessant genoeg of worden de mails niet gelezen?
Heeft er iemand misschien een contactadres of een telefoonnummer van dit bedrijf?
Alvast bedankt!
Misschien is het schilderen van enkel kofferdeksels voor hen economisch niet interessant genoeg of worden de mails niet gelezen?
Heeft er iemand misschien een contactadres of een telefoonnummer van dit bedrijf?
Alvast bedankt!
info@paintatelier.be
Ge krijgt altijd antwoord van Luc, meestal 2 dagen na uw mail. Ik heb op al mijn mails (en dat waren er wel wat) antwoord gekregen. Ter info, ik heb 300€ betaald om de 3 alu paneeltjes van de BMW vario koffers, blinkend zwart te laten spuiten. Wrapping is goedkoper heeft Luc me gisteren per mail bevestigd (carbon gewrapt).
Ge krijgt altijd antwoord van Luc, meestal 2 dagen na uw mail. Ik heb op al mijn mails (en dat waren er wel wat) antwoord gekregen. Ter info, ik heb 300€ betaald om de 3 alu paneeltjes van de BMW vario koffers, blinkend zwart te laten spuiten. Wrapping is goedkoper heeft Luc me gisteren per mail bevestigd (carbon gewrapt).
Grtz
Marc
Marc
-
fietsenpulle220
ik weet wel iemand omgeving brugge. reageren via pb.
Heb mijn L- deksel moeten laten her- spuiten. Koste me 125€-kes bij de dealer. Lak was in de handel nergens te vinden ( zandkleur 2008)marvester schreef:De kofferdeksels van mijn BMW 1200RT zijn wel eens aan een nieuwe verfbeurt toe.
Groeten
Als je je kont verbrandt heb je geluk dat je niet andersom stond!