Ik kwam vandaag tegen...
Moderator: GVN
Re: Ik kwam vandaag tegen...
Gisteren in de ochtendspits achter een rode 1200GS LC gereden. nummerplaat 1-MIO-... En iets later voor hem in de file.
2 weken geleden in het centrum van brussel nog een mooie R50/6 gezien. Het was een brit.
2 weken geleden in het centrum van brussel nog een mooie R50/6 gezien. Het was een brit.
Eentje met 2 wielen en een stuur.
De mijne zal daar morgenavond staanjanl schreef:Gisterenavond een 1200GS aan de PIVA
Ik heb de mijne er netjes naast geparkeerd.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Als je het kan permitteren koop dan Kai Shun.Bob schreef:De mijne zal daar morgenavond staanjanl schreef:Gisterenavond een 1200GS aan de PIVA
Ik heb de mijne er netjes naast geparkeerd.En vanavond ook eventjes, om eens naar nieuw messen te gaan zien
Veel beter dan die Duitse brol
Leven is het meervoud van lef...
Vandaag 16:05 u, samen met GS/A 1-MGP-xxx (Ludwig Motors) de Kennedytunnel ingedoken en uitgereden...
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
Rond 17u30 op de groene dreef in Brussel had ik het gezelschap van een witte K1600GT, een bordeaux C650GT en een rode K1300(S of R, ben niet zeker maar in ieder geval had ik het Royal Canin rugzakje al eens gezien
) Later aan de Saturn in Wilrijk een C600 sport en een zwarte R1200GS. 't was precies motosalon vandaag!
Gisteren 3 sep op de middag een zwarte K1300R op de trajectcontrole E40 er goed over aan het gaan. Stom dat je die mensen dan niet kan verwittigen. soms vergeet ik het ook dat er tussen Erembodegem en Wetteren trajectcontrole is.
Nadien kwam ik hem weer tegen ter hoogte van de afrit R4 op de E40
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Man in Black
Coyote, no problem 
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Lid BMW MC VL.
-
tweecilinderke
gisteren op de E17 ter hoogte van gentbrugge ne pee met nen grijze 1200gs en zonder handen aan het stuur en op de voetsteunen zeesletskes
Wil hem niet tegenkomen als hij juist asfalt heeft gezien
Koopt u motolaarzen man!
Wil hem niet tegenkomen als hij juist asfalt heeft gezien
Koopt u motolaarzen man!
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
Op vakantie (Kreta) reden ze allemaal zo. Sletskes, korte broek, marcelleke en geen helm.
Taxichauffeur haalde z'n schouders op toen ik daar iets over vroeg. Als er niks in je kop zit, moet er ook niks beschermd worden, zei hij.
Taxichauffeur haalde z'n schouders op toen ik daar iets over vroeg. Als er niks in je kop zit, moet er ook niks beschermd worden, zei hij.
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
Vanmorgen 07:00 op de Melseledijk tussen de Expressweg en de lichten t.h.v. de Koolputstraat : 1200GS met enkel topkoffer.
Greetz,
P@trick
P@trick
Meerdere malen per week: een grijze GS LC omstreeks iets voor 8 op het viaduct van vilvoorde richting Leuven (binnenring). Iets ervoor een rode GS LC die ook voor mijn werkgever werkt .
-
Relax
Tussen Erpe-Mere en Wetteren zal al lang genoeg zijn zeker?J schreef:Gisteren 3 sep op de middag een zwarte K1300R op de trajectcontrole E40 er goed over aan het gaan. Stom dat je die mensen dan niet kan verwittigen. soms vergeet ik het ook dat er tussen Erembodegem en Wetteren trajectcontrole is.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
Den Woesten
wou dit ook melden maar blijf relax.Relax schreef:Tussen Erpe-Mere en Wetteren zal al lang genoeg zijn zeker?J schreef:Gisteren 3 sep op de middag een zwarte K1300R op de trajectcontrole E40 er goed over aan het gaan. Stom dat je die mensen dan niet kan verwittigen. soms vergeet ik het ook dat er tussen Erembodegem en Wetteren trajectcontrole is.
Steven.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
Dinsdagavond rond 18u aan 't jubelpark een F800R..
Mijn andere hobby: http://www.flippers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
SaP
- Contacteer:
Ter hoogte van Kufstein. Een mobilhome met aanhangwagen met rode R1150RT denk ik.. (Ik was te rap voorbij) met nrplaat 1-man.
Verstuurd vanaf mijn E350 met Tapatalk 4
Verstuurd vanaf mijn E350 met Tapatalk 4
Honda Hornet => BMW Scarver => BMW F700GS
wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
Op het werk deze ochtend: een blauwe 1200RT die zich mooi dwars op 2 parkeerplaatsen voor auto's had gezet. nummerplaat 1-MAF-...
Bon, het was niet vandaag maar vorige week in Oostenrijk:
Kaderschets : familiereis 2013, even alleen weg met de auto om solo een pittigere wandeling te gaan doen, minibergwegje (omhoog) met de auto, 's morgens vroeg...
Staat daar een Duitse motorijdster aan de kant met haar armen te zwaaien. Hmmm, puike start van de dag, dacht ik. Ik upload nog snelsnel een Duitse vertaalmodule in mijn bovenkamer en duw mijn raampje open 'wie geehts schatzie?'
Helm gaat uit, blonde haren worden in model geschud, ventilator van mijn auto schiet in gang.
Mein freunding (?) die eerder achter mij reed, zie ik niet meer volgen. En ik durf/kan me hier niet draaien met mijn GSX750. Ik sta hier ondertussen al zeker 5 à 10 minuten en ben serieus ongerust.
Draai ik je vermaledijde GSX richting boven, blondie ? Dan kan je eens gaan kijken. Nein danke, volgt er snel.
Ook goed. Ik laat deze motornimf even achter en vertrek richting top van de berg. Enkele haarspeldbochten later kom ik haar (langzwartharige)freundin tegen, naast een oude XJ900. Gelukkig stond die op zijn zijpikkel en lag niet ergens in het decor. Update van nimf II naar mijn adres : haperen, stilvallen, schokken en... veel schrik om op deze manier een berg af te rijden. Update van redder I naar haar adres : ik laat het weten aan nimf I en komt direct terug. Lap, terug naar beneden, nimf I op de hoogte gebracht. Die had ondertussen haar machine wat lager gereden, naar een soort vluchtberm en stond nu ook al naast haar machine. En hopla terug naar boven met de wagen, met de blonde nimf I.
Kort overleg met de nimfen, nadat ik de XJ terug aan de praat had gekregen en er even mee mocht controle-rijden : ik rij ermee de berg af naar een motorgarage, nimf II volgt in mijn auto en nimf I op haar eigen ding. Goed plan, volgens mijn nieuwe boezemfreundinnen.
Nimf II raakt zowaar in een emotioneel moment, omdat ze terug een vervolg ziet op hun motorreis en barst in snikken uit. Zakdoekjes uit de auto, schouderklopje en een komt-allemaal-goed-bericht later rijden we in konvooi naar beneden.
eind goed al goed ?
Tja...
'kunnen WIJ iets voor je doen? Voor al je hulp' , kreeg ik, als redder I, als vraag naar me toe ...
Kaderschets : familiereis 2013, even alleen weg met de auto om solo een pittigere wandeling te gaan doen, minibergwegje (omhoog) met de auto, 's morgens vroeg...
Staat daar een Duitse motorijdster aan de kant met haar armen te zwaaien. Hmmm, puike start van de dag, dacht ik. Ik upload nog snelsnel een Duitse vertaalmodule in mijn bovenkamer en duw mijn raampje open 'wie geehts schatzie?'
Helm gaat uit, blonde haren worden in model geschud, ventilator van mijn auto schiet in gang.
Mein freunding (?) die eerder achter mij reed, zie ik niet meer volgen. En ik durf/kan me hier niet draaien met mijn GSX750. Ik sta hier ondertussen al zeker 5 à 10 minuten en ben serieus ongerust.
Draai ik je vermaledijde GSX richting boven, blondie ? Dan kan je eens gaan kijken. Nein danke, volgt er snel.
Ook goed. Ik laat deze motornimf even achter en vertrek richting top van de berg. Enkele haarspeldbochten later kom ik haar (langzwartharige)freundin tegen, naast een oude XJ900. Gelukkig stond die op zijn zijpikkel en lag niet ergens in het decor. Update van nimf II naar mijn adres : haperen, stilvallen, schokken en... veel schrik om op deze manier een berg af te rijden. Update van redder I naar haar adres : ik laat het weten aan nimf I en komt direct terug. Lap, terug naar beneden, nimf I op de hoogte gebracht. Die had ondertussen haar machine wat lager gereden, naar een soort vluchtberm en stond nu ook al naast haar machine. En hopla terug naar boven met de wagen, met de blonde nimf I.
Kort overleg met de nimfen, nadat ik de XJ terug aan de praat had gekregen en er even mee mocht controle-rijden : ik rij ermee de berg af naar een motorgarage, nimf II volgt in mijn auto en nimf I op haar eigen ding. Goed plan, volgens mijn nieuwe boezemfreundinnen.
Nimf II raakt zowaar in een emotioneel moment, omdat ze terug een vervolg ziet op hun motorreis en barst in snikken uit. Zakdoekjes uit de auto, schouderklopje en een komt-allemaal-goed-bericht later rijden we in konvooi naar beneden.
eind goed al goed ?
Tja...
'kunnen WIJ iets voor je doen? Voor al je hulp' , kreeg ik, als redder I, als vraag naar me toe ...
-
Relax
Ik zou aan iets pittigs denken...
Mooie actie P.
Mooie actie P.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
Flat Twin Power
Iets met twee vrouwen, een fles champagne en een zwembad ???Relax schreef:Ik zou aan iets pittigs denken...
Mooie actie P.
Eerder aan een ochtend na een pikant etentje en veel wind in de buik.Flat Twin Power schreef:Iets met twee vrouwen, een fles champagne en een zwembad ???Relax schreef:Ik zou aan iets pittigs denken...
Mooie actie P.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

...
Ik heb nooit een antwoord op haar vraag moeten geven want,
Terwijl mijn Duitse vertaalmodule, zwaar oververhit op dat moment, mijn Nederlandstalige fantasieën probeerde om te zetten in verstaanbaar Duits,
hing de zwartlangharige nimf al rond mijn nek in een innige omhelzing.
En neen heren, dit is niet een verbloemde stiekeme hoop. Die nimf had me vast. Goed vast !
Mijn tenen zochten hopeloos houvast in mijn bergschoenen en mijn bovenkamer stond even in wacht-modus. En alles daartussen leidde een eigen leven.
Tussen die lange haarslierten door, zag ik blondie-nimf afkomen. De wacht-modus ging over naar off-line.
Verder herinner ik me enkel nog, dat mijn tenen terug grip vonden, mijn bovenkamer een reboot kreeg en mijn rechterhand zich, als op automatische piloot, open draaide om een groot stuk chocolade in ontvangst te nemen. Milka, mmm yammie.
'immer dankbaar', 'unsere urlaub', 'meine Yamaha', 'auf wiedersehen', ... en nog wat van die afscheidswoorden kan ik me precies ook nog voor de geest halen.
Een dik uur later passeerde ik opnieuw de plaats waar ik die succubi langs de kant van de weg tegenkwam.
Zoals jullie weten heb ik veel geluk gehad.
De meesten overleven geen ontmoeting met een succubus. Laat staan als je er twee tegenkomt...
Wreed veel chance gehad mannen,
Wreed veel.
Mijn vrouw zei het later ook
Ik heb nooit een antwoord op haar vraag moeten geven want,
Terwijl mijn Duitse vertaalmodule, zwaar oververhit op dat moment, mijn Nederlandstalige fantasieën probeerde om te zetten in verstaanbaar Duits,
hing de zwartlangharige nimf al rond mijn nek in een innige omhelzing.
En neen heren, dit is niet een verbloemde stiekeme hoop. Die nimf had me vast. Goed vast !
Mijn tenen zochten hopeloos houvast in mijn bergschoenen en mijn bovenkamer stond even in wacht-modus. En alles daartussen leidde een eigen leven.
Tussen die lange haarslierten door, zag ik blondie-nimf afkomen. De wacht-modus ging over naar off-line.
Verder herinner ik me enkel nog, dat mijn tenen terug grip vonden, mijn bovenkamer een reboot kreeg en mijn rechterhand zich, als op automatische piloot, open draaide om een groot stuk chocolade in ontvangst te nemen. Milka, mmm yammie.
'immer dankbaar', 'unsere urlaub', 'meine Yamaha', 'auf wiedersehen', ... en nog wat van die afscheidswoorden kan ik me precies ook nog voor de geest halen.
Een dik uur later passeerde ik opnieuw de plaats waar ik die succubi langs de kant van de weg tegenkwam.
Zoals jullie weten heb ik veel geluk gehad.
De meesten overleven geen ontmoeting met een succubus. Laat staan als je er twee tegenkomt...
Wreed veel chance gehad mannen,
Wreed veel.
Mijn vrouw zei het later ook
En geen foto's genomen..... 
[quote="'kunnen WIJ iets voor je doen? Voor al je hulp' , kreeg ik, als redder I, als vraag naar me toe .../quote]
niet gevraag of ze even je auto wouden tegenhouden ... ?
niet gevraag of ze even je auto wouden tegenhouden ... ?
R1200RT - R60/7 - F650GS- ST50 (in een te kleine garage
)
Nog een paar van enkele weken geleden...
Op 16 augustus bij het stuwmeer, net voor de Grimselpas in Zwitserland : kort babbeltje gedaan met deze twee Vlamingen, misschien dat zij zich hierin herkennen ?

En op 24 augustus bovenop de Oberalppas in Zwitserland, een hele bende Noorse motards, waarbij er één was die zich op deze opvallende tweewieler verplaatste...

Op 16 augustus bij het stuwmeer, net voor de Grimselpas in Zwitserland : kort babbeltje gedaan met deze twee Vlamingen, misschien dat zij zich hierin herkennen ?

En op 24 augustus bovenop de Oberalppas in Zwitserland, een hele bende Noorse motards, waarbij er één was die zich op deze opvallende tweewieler verplaatste...

Greetz,
P@trick
P@trick
Is dat geen Victory? In Kortrijk kom ik ook af en toe zo ene tegen.
J
J
't vollek va Gùùk red ùùk........