Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
Bij toeval is hier iemand op het formum die er wellicht ervaring met heeft opgedaan.
Hier alvast een link naar zijn "installatieprocedure" http://www.steendorp.com/Motorcycles/Mo ... &k=FCNHkG5" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes !
Laatst gewijzigd door Fredo op 03 mei 2013, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat had je er graag over geweten?
Ik heb een kennis die dit "brooddozeke" op zijn GSA heeft gemonteerd.
Laat maar horen wat je juist wil weten.
Hij heeft het gekocht waar jij de link van hebt geplaatst.
Ik heb ook interesse in die box.
Ik weet dat GSpep die heeft op z'n Adv.
Zou moten dienen om mijn bandenreparatieset in te steken, samen met een mini compressor.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
@ allen: 'k heb dat op een of andere Bosse/Rossereis op 'n GSA zien staan en was benieuwd naar wat jullie er over te zeggen hadden.
€ 130 + 25 transportkost is wat mij betreft nét iets teveel van 't goeie, ook de twee andere gesuggereerde shops liggen niet bij de deur en rekenen dus waarschijnlijk ook forse transportkost
Een groepsaankoop is misschien wel een goed idee, maar wie gaat dat en de daarbij horende correspondentie op zijn nek halen
Ik vermoed dat een bestelling van meerdere boxkes wellicht méér dan € 25 aan vervoerskosten zal vergen... de doos wordt groter hé
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
Hier koop ik alles en 17€ verzendingskosten en tegelijkertijd is dit ook een soort verzekering tegen mis gaan van de verzending
Deze week nog mijn EBC remschijven en remblokken toegestuurd gekregen , goedkoop en topservice !
Moest er nog iemand willen bestellen bij bmwgsemotions laat maar iets weten via PB, ik heb namelijk ook nog wat op m'n verlanglijst dan kunnen we de verzendingskosten delen.
Groetjes
Marc
A day without motorcycling, is a lost day Lid BMW MC VL
Kijk anders ook eens naar de uitvoering die Intradoparts levert. http://www.intradoparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Is een mix van slagvast kunststof en aluminium, in vijf minuten gemonteerd en toch wel wat goedkoper.
Ik gebruik 'm voor het opbergen van mijn sloten en wat los grut. Stukje rubber op de bodem gelegd tegen eventuele rammel geluiden. Gezien het feit dat ik altijd met doppen rij eigenlijk meer voor het idee dan dat het echt nodig is.
Eigenaar van de webshop is zelf ook een BMW rijder dus zal wel te porren zijn voor groepskorting.
GSA1200 DRIVER schreef:Moest er nog iemand willen bestellen bij bmwgsemotions laat maar iets weten via PB, ik heb namelijk ook nog wat op m'n verlanglijst dan kunnen we de verzendingskosten delen.
Groetjes
Marc
Heb je Pb gestuurd...
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
GSA1200 DRIVER schreef:Moest er nog iemand willen bestellen bij bmwgsemotions laat maar iets weten via PB, ik heb namelijk ook nog wat op m'n verlanglijst dan kunnen we de verzendingskosten delen.
Groetjes
Marc
Ik moet hier meer lezen eer ik bestel...
Heb deze week daar mijn binnentassen besteld. Komt neer op iets meer dan 1/3 dan wat ik zou betalen voor de set van BMW.
Voilà, boxke afgehaald en nét gemonterd
Ons Greet weeral content, er kan weer wat méér mee
@ Marc: bedankt voor de warme ontvangst, spijtig genoeg gebrek aan tijd (op pensioen hé)
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
Jan en Greet schreef:Voilà, boxke afgehaald en nét gemonterd
Ons Greet weeral content, er kan weer wat méér mee
@ Marc: bedankt voor de warme ontvangst, spijtig genoeg gebrek aan tijd (op pensioen hé)
Hopelijk komen we elkaar nog eens tegen op een evenement, en veel plezier met uw brooddoosje;
Groetjes
Marc, Sabrina & Caithlin
A day without motorcycling, is a lost day Lid BMW MC VL