Garmin Quest motor steun

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Paul

Garmin Quest motor steun

Bericht door Paul »

Sinds een maandje ben ik de gelukkige eigenaar van een Garmin Quest. Een schitterend toestel, nu mij ogen nog goed zijn... Ik gebruik hem bijna uitsluitend in mijn auto, omdat ik nog geen goede steun heb voor mijn R1150RT. Ik heb op de motor een paar keer de zuignap bevestiging van de auto gebruikt, maar het risico dat hij loskomt (ik heb hem natuurlijk wel geborgd!) is te groot.
Heeft er al iemand ervaring met een eigen constructie? Ik heb de luidspreker al eens opengemaakt, en heb al wat ideetjes om hem voor de motor aan te passen, maar hoe meer info van jullie hoe beter.
Alvast bedankt!
Paul
Roadwarrior

Bericht door Roadwarrior »

beste Paul,

kijk eens op http://www.gps.nl daar heb je legio oplossingen en voorbeelden.

groeten :lol:
Red RT & Red PP
paulh

Bericht door paulh »

ik zit ook te wachten op een houder voor de Quest voor op mijn R850R. Ik knutsel nu telkens iets in elkaar op het plexiglas van mijn roadbookhouder. Beveiligd met nylontrips.... zelfs het toestel. Maar de zuignap lost en dan moet ik in de vlucht met één hand dat ding lossen (klepje) en aandrukken en terug vastklikken. Een geprul, dat wel!

Ik moet een houder hebben waar ook een voedingskabel en een oortjekabel uitkomt. Dus dat moet een gesplitste kabel worden omdat de verende kontakten reechtsachteraan zitten.

Zal voor voorjaar zijn, vrees ik? Of weet iemand MEER?
Plaats reactie