bij rustig rijden in 1en 2de versnelling en gas lossen en als je terug op de gas gaat telkens serieuze klak en net of er veel speling op de overbrenging zit is gsa 2006 normaal of niet is t de boîte of de cardan is zelfs voelbaar int stuur
ervaring iemant
gtrs eric
Een collega heeft juist hetzelfde met een 2007! Deze heeft dat al van in het begin na aankoop,in de garage hadden ze dan gezegd dat het geen probleem is,de ene heeft dat meer dan de andere! Ik vond dat dan al een gemakkelijke uitleg! 60.000 km later heeft hij daarmee nog niet in panne gestaan maar het blijft ambetant e! Ze hebben de cardan al eens veranderd om te zien of het beter is maar dat bleef hetzelfde. Ik dacht aan tandwielen in de boite,maar na controle van de olie lijkt daar niets erg aan op te merken,geen ijzer deeltjes of dergelijke die meekomen! Der hebben al mannen mee gereden en naar gekeken die den blok van buiten kennen qua mekaniek maar nog geen oplossing gevonden! Boite is wel nog niet open geweest!!
denk dat het de kardan is, mijn land rover Defender kent er ook wat van. van de moment dat er een beetje speling op de kruisjes vd kardan zit hoor je een "klak" bij het gas lossen
Hi,
nieuw hier dus loop hier nog wat op mijne kousevoeten, maar voor wie het wil weten: gsa uit 2007 met hetzelfde.
Snokt den uwen ook azo op ralenti met de ontkoppeling los?
Heb recent op een andere gs gereden die zich soepel voortbewoog in ralenti. Valt dus nu pas op dat het misschien wel eens niet normaal zou kunnen zijn.