Mistlichten RT

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Aderon

Mistlichten RT

Bericht door Aderon »

Op mijn Deauvilleke had ik extra verlichting ter hoogte van de knieën, en ben van plan om dit ook op mijn RT te plaatsen. Niet alleen om zelf meer te zien, maar vooral om gezien te worden in de Brusselse stadsjungle.

Ik heb o.a. bij Wunderlich een setje extra verlichting gevonden om ter hoogte van de cilinders te monteren, maar enkel tot model 2009. Heb Wunderlich een mailtje gestuurd, maar die hebben laten weten voorlopig nog geen set voor de nieuwe RT te ontwikkelen.

Afbeelding

Is er iemand die weet waar je een soortgelijke kit kan vinden voor de nieuwe RT? Kan een kit van het vorige model RT eenvoudig aangepast worden om op een nieuwe RT te plaatsen?

Thx,
Toine
edargpu

Re: Mistlichten RT

Bericht door edargpu »

Eerst eens de vraag stelllen of je ze wel degelijk wil monteren thv de cilinders,anders heb je nog een ander alternatief bij Carpoint.
Deze dus Afbeeldingen ja je ziet het goed,zijn bijna of zo goed als identiek als deze van Wunderlich aleen kosten ze een heeeel stuk goekoper.Beugeltjes zitten er ook bij en zijn gemakkelijk te monteren onderaan net onder de oliekoeler.
Maareuh.......je had de vraag hier ook al gesteld http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... t=carpoint" onclick="window.open(this.href);return false; :scratch:
Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
GVN
Moderator

Bericht door GVN »

Aderon schreef:Op mijn Deauvilleke had ik extra verlichting ter hoogte van de knieën, en ben van plan om dit ook op mijn RT te plaatsen. Niet alleen om zelf meer te zien, maar vooral om gezien te worden in de Brusselse stadsjungle.

Ik heb o.a. bij Wunderlich een setje extra verlichting gevonden om ter hoogte van de cilinders te monteren, maar enkel tot model 2009. Heb Wunderlich een mailtje gestuurd, maar die hebben laten weten voorlopig nog geen set voor de nieuwe RT te ontwikkelen.

Afbeelding

Is er iemand die weet waar je een soortgelijke kit kan vinden voor de nieuwe RT? Kan een kit van het vorige model RT eenvoudig aangepast worden om op een nieuwe RT te plaatsen?

Thx,
Toine

Het rare van de zaak is dat de foto die van de nieuwste RT is aan de cilinder te zien.
Nel mezzo del cammin di nostra vita...

R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
Aderon

Bericht door Aderon »

edargpu schreef: Maareuh.......je had de vraag hier ook al gesteld http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... t=carpoint" onclick="window.open(this.href);return false; :scratch:
Edargpu :wink:
Idd... Mea Culpa :oops:
Aderon

Bericht door Aderon »

GVN schreef:
Het rare van de zaak is dat de foto die van de nieuwste RT is aan de cilinder te zien.
Dat is idd zo, maar toch is het setje niet verkrijgbaar voor het nieuwe model RT volgens Wunderlich zelf...

Ik vind het voordeel van extra verlichting thv de cilinders, dat je een driehoek maakt met de koplampen en zo veel beter zichtbaar bent bij het filerijden. Zonder dat het evenwel storend is voor de medeweggebruikers.

Zou dus graag een oplossing vinden om extra verlichting te plaatsen thv de cilinders...
Plaats reactie