Bij mij juist hetzelfde als vele andere op mijn veertigste mijn eertse GS gekocht en sinds kort mijn tweede.
Had daarvoor nooit met de moto gereden, maar zal nooit meer zonder kunnen. :
Ben wel blij dat ik de beginners en gevorde off road cursus heb gevolgd, kan nu al vertrekken zonder stil te vallen
Ik ben bijna 64 in augustus (ik hoop dat ik hier niet de oudste ben)
10 jaar geleden terug op de motor gestapt en ik heb nu nog meer plezier van de ritten als vroeger.
Geboren eind 55 en dus nog 55 jaar.
Rij sinds 35 jaar met de moto en binnenkort wordt dat 36 als ik 56 word.
Heb nooit de kilometers bijgehouden maar dat moet stilaan naar het miljoen gaan.
Het minimum op 1 jaar was 4800 km en het maximum was 48000 en een sjiklette en we rijden nog voort.
johanelsie schreef:allemaal goed en wel, maar het topic van gisteren is wel verwijderd?
nogtans had sprint gezecht dit niet te doen!!!
we worden allemaal wel een dagje ouder he
't ja, de boodschap was duidelijk aangekomen, een misverstand over de manier van modereren de nu wel opgelost is.
Dus mocht het topic verdwijnen.
Er is ondertussen een rechtzetting geplaatst in de beemermarkt door betrokken moderator en we hopen dat iedereen zich er kan in vinden.
Ik voel mij 18, maar op m'n paspoort staat dat ik er 59 wordt. Oh ja, ik ben nieuw op het forum. In 1985 kocht ik mijn eerste BMW, een K100 RT, deze staat nog altijd in de garage. In 2010 heb ik van m'n vrouwtje K 1200 LT gekregen, voor bewezen diensten? Daar heb ik verleden jaar een van de mooieste reizen mee gemaakt van m'n leven, namelijk de hoogste bergtoppen van Italië en Frankrijk. Ik hoop hier op het forum veel bij te leren en dan zeker over de LT.
('70 - '77 B.M.W R 50 R60/6)- motoloos - ('87 - '95 K 100RT. - K 75 RT.- laatste grijze Lt. 1100 SE) 2 jaar Yam G.T.S/V.F.R 750 , 14 jaar Pan(1X 1100-3 X 1300)terug naar Blauw wit voor G.S 1200 Wit 2010....volgende week.
Ik ben 30 jaar. Rij met de moto van men 18de en doe dat BMW-gewijs sinds mijn 26ste. Hoe langer ik met dienen boxer rij hoe meer verknocht ik eraan geraak.
'08 R1200R : BMC luchtfilter + Memjet + Laseruitlaat lijn + Wilberswinkel voor en achter = Feest!
Of ineens nieuwe poll organiseren : welk is uw geboortejaar ?
Om praktische redenen ook te verdelen in blokken van vijf jaar.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)