Ik zoek de handleiding van het originele BMW alarm op een RT1200 van 2005. Is die ergens te downloaden of is er iemand die mij een kopie hiervan kan doorsturen of bezorgen. Ben de mijne kwijt.
Alvast bedankt.
Handleiding Alarm
Moderator: GVN
Re: Handleiding Alarm
Hier kan je er alvast eentje in 't Engels vinden, bijde Denen nog wel!
http://www.bmw-motorrad.dk/dk/da/bikes/ ... 5_2005.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoek je DWA6, vertrek dan op de Deense homestie, ga naar service en dan naar downloade manualer.
In het venster in het midden van het scherm kan je scrollen tot je vind wat je zoekt.
Moest je een uitdaging zoeken, zowat alle handledingen zijn er ook in het Deens te vinden.
Zoek je DWA 6, vertrek dan op de Deense homesite, ga naar service en dan naar downloade manualer.
In het venster in het midden van het scherm kan je scrollen tot je vind wat je zoekt.
Zoek je een uitdaging, kies dan een handleiding in het Deens
Vikingen of niet, ze publiceren zo'n dingen tenminste, in tegenstelling tot de middeleeuwers van BMW
hier ten lande die doen alsof het over staatgeheimen gaat
http://www.bmw-motorrad.dk/dk/da/bikes/ ... 5_2005.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoek je DWA6, vertrek dan op de Deense homestie, ga naar service en dan naar downloade manualer.
Moest je een uitdaging zoeken, zowat alle handledingen zijn er ook in het Deens te vinden.
Zoek je DWA 6, vertrek dan op de Deense homesite, ga naar service en dan naar downloade manualer.
Zoek je een uitdaging, kies dan een handleiding in het Deens
Vikingen of niet, ze publiceren zo'n dingen tenminste, in tegenstelling tot de middeleeuwers van BMW
hier ten lande die doen alsof het over staatgeheimen gaat
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
Ik heb de pdf van het DWA 6 in het Nederlands.
Stuur me gerust een PB'tje met je emailadres of een mailtje.
Stuur me gerust een PB'tje met je emailadres of een mailtje.
R1200RT, again 

Fantastisch zo een snelle reactie.
Vriendelijk bedankt voor de hulp.
Vriendelijk bedankt voor de hulp.