GS treffen 2012

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Bafana

GS treffen 2012

Bericht door Bafana »

Beste vrienden GS-rijders,

Dit jaar werd het Internationaal GS-Paastreffen door onze Nederlandse vrienden in Loon op Zand georganiseerd. Zoals de traditie het wil zijn wij dan volgend jaar opnieuw aan de beurt (vrijdag 6 tot Paasmaandag 9 april).

Hoog tijd dus om eens samen te zitten tussen pot en pint met alle betrokkenen om te bekijken of, waar en hoe we het Treffen in 2012 zullen organiseren. Uit een eerste beperkte rondvraag blijkt dat er nog wel degelijk voldoende belangstelling bestaat voor dit Paasevenement

We nodigen daarom alle geïnteresseerden uit om mee -luidop en vrijblijvend- te komen nadenken over de aanpak. Bedoeling is dat alle betrokkenen bij de vorige edities maar ook de nieuwe geïnteresseerden hun visie over dit evenement kenbaar kunnen komen maken. Ook wie de vorige editie(s) niet zo gelukkig was met de organisatie of het verloop van ons Treffen is zeker welkom: we kunnen uit eventuele grieven of verzuchtingen enkel maar leren om het in de toekomst beter of anders te doen.

Op vrijdagavond 17 juni vanaf 19.30u is iedereen dus welkom in ons clublokaal in Lede (Molenbergstraat 8A – 9340 Lede). Mag ik jullie in afwachting van deze ontmoetingsavond al eens vragen om na te denken over een eventueel mogelijke locatie? :?:
Mijn voorkeur gaat uit naar Ronse De Fiertel.

Met vriendelijke GS-groet en tot dan,

Rudi, GS-coördinator :salut:
Koppel!!

Re: GS treffen 2012

Bericht door Koppel!! »

YOO

Indien ik enkele overuren kan inleggen (want ik sta met de nachtshift) kom ik zeker af.
Als je ziet welk een sucsesvol treffen het dit jaar in Nederland was, dan heeft dit jaarlijks gebeuren zeker toekomst.

Qua locatie zitten we in Ronse denk ik wel goed. We moeten wel zorgen dat er voor de die-hard off-roaders voldoende animo is, want da's nu eenmaal de harde kern heb ik duidelijk gemerkt. Voor de asfaltrijders zitten we in de Vlaamse Ardennen alvast in een schitterende regio.

Anyway, indien de (weinige) tijd het me toelaat wil ik wel een helpende hand zijn :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Oli GS

Bericht door Oli GS »

Yep GS'ers

Met de toffe sfeer in het achterhoofd van vorig treffen , mogen we dit nie laten liggen .
De dezen zal er zeker zijn.

Mvg Olivier
Afbeelding
R1100GS
R1200S
F650GS Dakar
Krisis

Bericht door Krisis »

Hallo de mannen,

Ik rij zelf met een 1150 GSA en ben woonachtig in Ronse, ken de streek wel heel goed, en ben al enkele jaren passief lid van BMW MC VL.
Heb wel zin om me wat meer te engageren en dus bereid een helpende hand te zijn bij de organisatie van volgend jaar.
De Fiertel is zeker en vast een goede uitvalsbasis voor dergelijk evenement, wegens mijn beroepsbezigheden heb ik ook wel wat contacten bij het stadbestuur.
Als ik ergens mee kan helpen, laat maar weten.

PS : heb dit jaar ook voor de eerste maal de jaarlijkse motorrit van 't werk georganiseerd (in de Vlaamse Ardennen natuurlijk :grin: )

gr
Kris
Yamaha XT125 - Yamaha XT 500 - Honda Shadow 1100 - Suzuki DR800BIG - BMW R850R - BMW R1100GS - BMW R1100R - BMW R1150GS Adv - BMW R1200GS LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
luc boxer

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
danielGS

Bericht door danielGS »

Tijdens het NL-treffen gaan we locatie in kombinatie met het zeer mooie weer gaan we in Belgie waarschijnlijk nooit kunnen evenaren maar gezelligheid en mooie routes moet zeker lukken ......en daar wil ik wel aan meehelpen :wink:
toetindendroai

R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
luc boxer

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
herbertroelandt

Bericht door herbertroelandt »

Ik zal ook eens proberen langs te komen!
R1200GS ADV 2016
K1600 GTL 2013
Bafana

Bericht door Bafana »

http://www.taverne-deoase.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

De vergadering zal doorgaan op bovenstaande plaats u wel bekend en zelfde tijd.

Er gaat ook de BBQ van de club door zodus wie wat wil eten je aanmelden via de club. Staat in het club boekje.

Tot dan.

Mvg

Rudi :-P
Wally

Bericht door Wally »

Bafana schreef:http://www.taverne-deoase.be/

De vergadering zal doorgaan op bovenstaande plaats u wel bekend en zelfde tijd.

Er gaat ook de BBQ van de club door zodus wie wat wil eten je aanmelden via de club. Staat in het club boekje.

Tot dan.

Mvg

Rudi :-P
Meer info over de bbq vind je HIER

En als er me nog wat tijd rest na het bakken kom ik mijn oor eens te luisteren leggen bij jullie.
Misschien spring ik mee op de kar

Wally :chef:
Leven is het meervoud van lef!
Bafana

Bericht door Bafana »

Schopje :grin:
Krisis

Bericht door Krisis »

Ik kom ook af en ben intussen ingeschreven voor de BBQ :grin:

tot vrijdag
Kris
Yamaha XT125 - Yamaha XT 500 - Honda Shadow 1100 - Suzuki DR800BIG - BMW R850R - BMW R1100GS - BMW R1100R - BMW R1150GS Adv - BMW R1200GS LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
gies

Bericht door gies »

Hallo,

Wil er ook wel wat aan meewerken, maar lees het nu pas.
Indien interesse voor mijn aanbod, graag voor volgende bijeenkomst 'n mailtje.

mvg,

Gies
Plaats reactie