hotel / gasthof / b & b omgeving Cortina d' Ampezzo

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
leslie

hotel / gasthof / b & b omgeving Cortina d' Ampezzo

Bericht door leslie »

Hallo, m'n geplande trip - zie link http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 10&t=30424" onclick="window.open(this.href);return false; kan spijtig genoeg niet doorgaan wegens letterlijk " een blok aan 't been " - nog gips tot half juni :-x :-x :-x

Dus nu tijd genoeg om tv te kijken en gisteren tijdens de rit van de Giro gezien dat omgeving Cortina d' Ampezzo prachtig is ...

Iemand tips over deze streek en vooral positieve reacties over logement in deze streek ( vooral om mijn wederhelft te plezieren )- planning om te gaan vanaf half augustus

Grtz, Leslie
Koppel!!

Re: hotel / gasthof / b & b omgeving Cortina d' Ampezzo

Bericht door Koppel!! »

YOO

Cortina zelf vermijden als de pest, da's pokkeduur. Veel beter om logement te zoeken in Canazei of Arraba, beide dorpen liggen aan de Sellarond, net westelijk van Cortina.
Of iets noordelijker gaan, naar Dobiaco (Toblach in 't Duits), daar heb ik is enkele dagen verbleven. Wel een dood dorp in te tussenmaanden, maar daar ga jij dan weer weinig last van hebben.
Reserveren doe ik toch nooit, evenmin adressen bijhouden van waar ik met veel plezier verbleven heb, dus dat kan ik je niet geven.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
costerke

Bericht door costerke »

Ik heb enkele jaren geleden eens een weekje in Misurina verbleven, meer bepaald
Grand Hotel de Misurina. Was ideale ligging voor allerlei uitstappen. Meer info eens googlen
op eerder vermeld hotel.

Groetjes Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
Supermario

Bericht door Supermario »

Hier: http://www.albergopordoi.it/be/ambient_be.asp" onclick="window.open(this.href);return false; ben ik de 4e week van juni.

Is in Arabba, ligt zo een beetje centraal van hetgene wij gaan doen.
Er zijn nog meerdere hotels daar.

Grtn, Mario
K1600GTL 2011 + R1200GSA 2016 LC
Mathy

Bericht door Mathy »

In Hotel Olympia in Arabba, aan de voet van de Pordoi, hebben we ons enkele jaren geleden goed geamuseerd. Wel op voorhand informeren of er een kamer vrij is. Colletjes bij de vleet en minder druk en duur dan Cortina.
Ja, van naar de Giro te kijken krijgt ne mens goesting hé!
K1200GT

Bericht door K1200GT »

Corvara, Pension La Fontana... ZKH Albert is er in zijn jongere jaren ook nog geweest (echt waar!). Heel goede prijs/kwaliteit verhouding (vooral het eten is de moeite).
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
leslie

Bericht door leslie »

K1200GT schreef:Corvara, Pension La Fontana... ZKH Albert is er in zijn jongere jaren ook nog geweest (echt waar!). Heel goede prijs/kwaliteit verhouding (vooral het eten is de moeite).
Ja maar..... mijn jaarlijkse dotatie is wel wat kleiner ... :lol: :lol: :lol:

Alvast bedankt voor de tips ....
Plaats reactie