Het leven is simpel ...... ALS GE HET SNAPT...
Kurt heeft
1/ een nieuw toestel gehad ter vervanging van defect
2/ een upgrade gehad naar nieuwe kaart. De licentie zit OP TOESTEL en NOOIT op PC.
Er valt dus niks te snappen, ze hebben alles gedaan zoals het hoort. Nu al derde keer dat ik het probeer uit te leggen.
Wil je op de PC een bijkomende kaart, dan kan hij ofwel even bij iemand de installatiebestanden oppikken of hij doet een downgrade (wat ik NOOIT zou doen).
Als je eens goed gaat nadenken Kurt, bedoel je misschien een TT te overwegen... awal, das makkelijk, dan heb je nooit kaarten op de PC staan en is het probleem ineens opgelost...  

Dus snel die Zumo verkopen en een Urbanneke in huis halen...
Trouwens, wat ik al meermaals aanhaal: als een toestel vervangen is, en dus in uw mygarmin account staat, is daar een kaart aan gekoppeld. Die kaart zit in het toestel met bijbehorende unlock code. Die kaart is steeds OPNIEUW downloadbaar. Waar zit dan nog een probleem (zie vb). Een mens is een slim dier, maar hij moet zuurstof ademen...

WimLT schreef:En het kan zo simpel zijn: ze geven u een éénmalig te gebruiken produktcode om één update te doen op toestel én pc en klaar is Kurt. Daar gaat Garmin toch echt niet van overkop gaan, hé ! Ze geven langs één kant redelijk gemakkelijk een nieuw toestel bij problemen, mooi, maar één gratis upgrade kan er dan niet af. Begrijp dat maar eens  

Nu moet het U persé weeral geld kosten OF je moet het kaartmateriaal op het toestel downgraden